Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » #Offtopic 203

#Offtopic 203

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 3 dec 2013 - 18:26:
TOODLES



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 dec 2013 - 10:13:
Jap jap. Het Lief is heeeeel lief. Hij was hier de hele dag en we hebben brownies gegeten en chocolademelk met slagroom gedronken en yaaaay.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 15 dec 2013 - 12:30:
What's up guys? How was your weekend?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 dec 2013 - 13:00:
Gisteren was top, want Het Lief.
Maar aankomende vrijdag heb ik mijn bloktoets, dus ik moet nu leren, leren en nog eens leren. Ik heb alleen de zelfdiscipline niet helemaal, dus ben nog veel te actief op FF haha.
Ik heb namelijk het idee het meeste wel al te weten (wat echt niet zo kan zijn, want ik heb niet hard genoeg gewerkt door het blok heen), dus ik ben mijn motivatie kwijt. Frustrerend, want ik moet nog hard werken wil ik een goed cijfer halen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 15 dec 2013 - 13:20:
Oh Ems, I so feel ya. Ik moet een project inleveren aankomende vrijdag. Het project heeft 66 opdrachten. En ik ben bij opdracht 40. Dus ik moet nog 26 opdrachten voor vrijdag maken. En als ik vandaag tijd en motivatie heb om aan het project te werken kan ik vandaag hopelijk 10 opdrachten doen. En dan hoef ik er nog maar 16 deze week te maken. Maar ugh, ik ga maandag avond weg, dinsdag zit ik tot laat op school en ben ik vaak te moe om ook nog maar iets aan school te doen. Woensdag begin ik laat maar slaap te kort dus ik wil ook nog wel wat slapen, dus dat doe ik dan die ochtend. Donderdag toetsen maken en vrijdag al inleveren. Student zijn is leuk maar ook echt uuuuugggh!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 dec 2013 - 13:40:
Oh wauw, 66 opdrachten is veel. Hoe groot zijn die opdrachten?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 15 dec 2013 - 14:26:
Sommige zijn best wel groot. En andere ben je echt binnen een kwartier klaar. Ik had alleen in het begin van het project meer moeten doen en niet al bij opdracht 15 moeten stoppen en dan uit me neus gaan lopen eten. En vier weken later ontdekken dat de eind datum van het project toch wel erg dicht bij kwam en ik toch maar iets moest gaan doen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 dec 2013 - 15:01:
Same here, same here.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 15 dec 2013 - 15:22:
Yay for me. Ik heb even 5 opdrachten in een half uur gedaan. Misschien maak ik er vandaag wel meerdere. Ben nu toch bezig. C:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 dec 2013 - 15:28:
Yaaaay!

Ik ben, uh, bezig met het zoeken van Criminal Minds-quotes die ik kan gebruiken in DA-fluffs. *schaam*
Maar ik ga nu weer aan het werk! Mijn pauze was even uit de hand gelopen, maar ga nu verder met macroscopie. Ik heb net drie colleges samengevat, vandaar dat ik pauze mocht.
Vervelende bij macroscopie is dat je nooit weet of je het wel goed leert. Als in: we krijgen geen antwoorden. Als je zeker wilt weten dat je het goed hebt gedaan, moet je continu iemand aan z'n mouw trekken tijdens het practicum. Probleem is dat die altijd meer uitleggen dan je wilt weten en dat je daardoor geen tijd meer hebt voor alles van het practicum aaaaaaaah. Dus nu maar hopen dat ik het enigszins goed gemaakt heb.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 15 dec 2013 - 15:44:
Ugh, ik moet een brief naar een boze klant schrijven. Ik haat dat soort brieven. Betekend bijna dat je zowat op je knieën moet smeken om te zorgen dat ze niet naar de media stappen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 dec 2013 - 15:48:
Oooooh wat is er gebeurd dan? En voor wat moet je het doen, je school? Raar als ze dat studenten laten doen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 15 dec 2013 - 15:52:
Ja is zo'n opdracht in dat project. Ik werk zeg maar als secretaresse voor H&M. En er belde zo'n man met een klacht dat zijn vrouw in één van de winkels was aangevallen door een hond die achter de toonbank lag. De hond is van één van de winkelmedewerksters die in dat filiaal werk. En die man dwingt dus om een vergoeding anders stapt hij naar de telegraaf. En nu moet ik een brief schrijven met een spijt betuiging en een vergoeding voor de vrouw.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 dec 2013 - 15:55:
Oh okay. Klinkt inderdaad als op je knietjes gaan en smeken en smeken en nog een keer smeken.
Maar het zou ook stom zijn als je je hond meeneemt naar werk.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 15 dec 2013 - 15:56:
Jaa, dus dat ben ik nu aan het doen. En ik haat dat soort opdrachten.
Ja en je mag dus helemaal geen honden mee nemen naar een kleding winkel. Staat in de contracten en weet ik veel wat allemaal niet. Dus.... die medewerker krijgt het ook niet echt makkelijk. Mogelijk een waarschuwing of ze moet zelf de vergoeding betalen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 dec 2013 - 15:58:
Oh. Ik zou d'r ontslaan.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20