Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #206

Offtopic #206

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 jan 2014 - 19:56:
Ik weet nooit wat ik hier moet schrijven.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 7 jan 2014 - 18:50:
Ik ben super goed in aanwezig zijn. C:
Iets te, misschien.

Same.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 7 jan 2014 - 18:57:
Waarschijnlijk te weinig slaap. Drie uur blijkt dus niet voldoende. Ik moet een presentatie in elkaar zetten maar 't lukt niet want ik kan mijn aandacht er niet bijhouden, ik wilde programmeren maar dat heb ik maar laten zitten... A Feast for Crows moet ik nog uitlezen maar de letters draaien voor mijn ogen. Proberen wat slaap te krijgen wil ik ook niet want dan krijg ik vast weer te kampen met slaapverlamming en da's nog vervelender dus in plaats daarvan zit ik op mijn bureaustoel te. Ja. Te trippen. Ik weet niet hoe ik het anders moet noemen.

Ja, maar ik voel me best lullig als ik er nauwelijks ben, ook al draag ik meestal niet veel bij aan het forum als ik er wel ben want - ik weet niet meer watik wilde zeggen.

Ik ga niet eens proberen om fatsoenlijk te praten want dat kan ik niet vandaag. Zowel het Spaans als het Engels als het Nederlands zijn te moeilijk nu. Help

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 7 jan 2014 - 19:01:
Allereerst, ik ken je gevoel. Moeten functioneren op te weinig slaap voor meerdere dagen gaan niet goed samen.
Ten tweede, (ik voel me heel dom omdat ik dit vraag) maar wat is slaap verlamming.
En als laatste, we vlammen je niet Elies. Als je af en toe je neus maar laat zien en zegt dat je nog leeft in het verre Spanje.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 jan 2014 - 19:02:
Slaapverlamming? Ben ik heel stom als ik niet precies weet wat dat is?
A Feast for Crows is ook Game of Thrones, niet? Waarvoor moet je die uitlezen en voor wanneer? En hoezo heb je maar drie uurtjes geslapen?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 7 jan 2014 - 19:09:
I love you Emma! Geniaal!

Aiks Elise. Dat klinkt enorm rot. ):

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 7 jan 2014 - 19:11:
@bo: waarom ben je het dan aan het doen?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 jan 2014 - 19:12:
Thanks :'D
Blij me je toekomst?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 7 jan 2014 - 19:18:
Gisteren was Teen Wolf op tv en een personage uit de serie die had het ook en hij gaf een uitleg die makkelijk te begrijpen was dus. Mhm.
Als je droomt dat je rent, om maar wat te noemen, dan doe je dat alleen in je droom. Je rent niet echt in je bed. Je beweegt je benen niet. Dat komt omdat je spieren verlamd zijn, om dat dus te voorkomen. En normaal zou je geest tegelijkertijd met je spieren moet ontwaken, maar bij slaapverlamming wordt je geest eerder wakker en voelt het dus alsof je verlamd bent (wat dus ook zo is) en omdat je dus nog niet helemaal wakker bent kan je daar ook nog eens half bij gaan hallucineren, wat het nog angstaanjagender maakt dan het al is. In de serie noemde het personage een tal hallucinaties op, waaronder het gevoel dat je valt, of dat je gewurgd wordt of... ja. Niet fijn dus. Ik heb bijna alleen maar het gevoel dat de lucht uit mijn longen wordt geperst, dus dat valt onder stikken, I guess.
Slaapverlamming kan trouwens ook out of body experiences verklaren. Die episode heb ik ook al gehad. Natuurlijk is het niet echt zo, maar door het hallucineren lijkt het alsof je boven je lichaam drijft en 't is weird as fuck.

En. Eh. Yes. Game of Thrones. Ik moet hem niet écht uitlezen. Maar. Meer voor mezelf. Ik probeerde een goal in te stellen en. Dat gaat niet.

Uh. Ik kon niet slapen. Dat gebeurt helaas nogal vaak.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 7 jan 2014 - 19:21:
@Elise: know that feel, bro. All of them. Maar ik ben hier ook weer. Kunnen we samen weer wat meer hier zijn. Als het lukt en je niet aan het trippen bent.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 jan 2014 - 19:22:
Ik zou Game of Thrones dan nu even wegschuiven. Het lijkt me niet echt een prioriteit naast een presentatie.

Ah, ik snap je uitleg en het klinkt inderdaad niet al te fijn. Is er iets aan te doen? Hoe lang heb je er al last van?
En weet je waardoor je niet kan slapen? Heb je al slaappillen geprobeerd?

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 7 jan 2014 - 19:24:
Which one. Sleep paralysis of gewoon slaap tekort? :c
En yesss, that's good, dan kunnen we eindelijk een dictatuur invoeren.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 7 jan 2014 - 19:26:
ik heb ook een beetje slaapproblemen, maar gelukkig niet zo ernstig
*klopt het af op mijn houten bureau*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 jan 2014 - 19:28:
Is er iets aan te doen? Hoe lang heb je er last van? - Slaapverlamming
En weet je waardoor je niet kan slapen? Heb je slaappillen geprobeerd? - Slapen

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 7 jan 2014 - 19:30:
Te weinig slaap, shit moeten doen maar het niet afwerken of er zelfs niet aan beginnen want concentratie en alles is bleh en me dan schuldig zitten voelen maar net niet genoeg om er toch aan te beginnen, boeken niet uitkrijgen en andere doelstellingen laten schieten, schuldgevoel over het weinig aanwezig zijn hier, en die slaapverlamming dus ook, alleen wist ik tot nu toe niet dat daar een woord voor was, so thank you. Ik dacht dat ik gewoon gek werd.

Oh. En dictatuur. Yes, let's!

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 7 jan 2014 - 19:43:
@Emma; nah. Het lezen was meer om te ontspannen maar dat lukt dus niet echt.
Ik heb er al jaren last van. Zo lang ik me kan herinneren, eigenlijk. 't Is een slaapstoornis. Meestal veroorzaakt door een verkloot slaapritme (bingo), en slecht slapen zit in de familie dus. Ja. Je kan proberen de lengte van een episode te verminderen, dat is al wat, maar dan moet je heel krampachtig gaan proberen om bijvoorbeeld een vingertop te bewegen en dat voelt echt vervelend want op een gegeven moment begin je een beetje paniekerig te raken.
Eh. Ik heb geen slaappillen geprobeerd. En ik wil er eigenlijk niets mee te maken hebben als ik dat kan voorkomen. Ik wil er niet voor zorgen dat ik straks zonder pillen niet meer in slaap raak. Ik hoor namelijk veel te vaak over mensen die ik ken die er niet vanaf komen.

@Do; ahhhh. Yes. Isn't it wonderful. Het leuke is. Als je eenmaal midden in die shit zit kom je er nauwelijks uit. En you're welcome. Ik kwam er een jaartje geleden achter, geloof ik, door stom toeval. Het zorgt er niet voor dat je er geen last meer van hebt, maar nu weet je iig wat er aan de hand is. x)



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16