Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #208

Offtopic #208

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 13 jan 2014 - 15:31:
Wel hier een nieuwe, omdat we er alweer een vol hadden.



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 15 jan 2014 - 17:05:
Als je het wil delen, ik ben één en al oor n.n

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 jan 2014 - 17:09:
@Emms; do tell, though. Volgens mij ken ik 't al maar nou en.
En. Ik ben zo'n blind persoon dat ik m'n eigen blunders niet eens ervaar als blunder/onthoud. Behalve kleine dingetjes zoals vorige week met Mark. Of dingen waaraan mijn lieve vrienden me dagelijks herinneren.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 15 jan 2014 - 17:19:
*gets popcorn*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 jan 2014 - 17:26:
Ik was denk ik twee weken samen met Het Lief en ik zou zijn moeder op zaterdag ontmoeten, want dan zou Het Lief naar het verre noorden vertrekken en zouden zijn moeder en ik allebei helpen. Een paar dagen van tevoren schoot ik daardoor al helemaal in de stress, want ik had nog nooit de ouders van een jongen hoeven ontmoeten en ik was super bang dat ze mij niet leuk genoeg zou vinden en dat soort drama. In ieder geval.
Woensdag op donderdag bleef ik bij Het Lief slapen. Donderdagochtend werd ik eerder wakker dan hij, dus was ik al gaan ontbijten. Ontbijten was echter dermate uitputtend dat ik weer het bed in ben gekropen achteraf. Het Lief maakte me hierna wakker met de mededeling: "Lieverd, ik zie mijn moeder aan komen lopen."
Stress, stress, heel veel stress en Het Lief die het niet snapte omdat hij toch echt dacht dat hij het al verteld had. Nou, nee. Zijn moeder zou blijkbaar ook komen helpen met het inpakken van zijn pullen en ik was daar echt niet van op de hoogte.
Hij ging de deur voor haar opendoen en leidde haar naar de andere kamer (hij had een aparte slaapkamer, hij had namelijk iets van 40 m2) terwijl ik me snel aankleedde en me probeerde te fatsoeneren. Helaas was ik onverwachts blijven slapen en had ik geen schone kleding mee. Ik had wel wat toiletspullen (lenzen, deo) maarrr de tas waar het in zat, lag in de kamer waar zijn moeder was.
Ik hoorde hen even met elkaar praten terwijl ik steeds zenuwachtiger werd naarmate ik me beter realiseerde dat het me echt niet ging lukken om er acceptabel uit te zien. En toen ging hij douchen. Het Lief ging douchen. Hij wist dat ik in de ene kamer zat en zijn moeder in de andere en stelde ons niet aan elkaar voor, maar ging douchen. Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck.
Ik ging er vanuit dat Het Lief zijn moeder net had gezegd dat ik er ook was, dus mijn plan om te vluchten durfde ik niet uit te voeren. Bovendien, mijn schoenen en tas lagen nog in de andere kamer en het was niet verstandig om zonder die dingen te vertrekken. Ik heb al mijn moed verzameld die me compleet in de schoenen was gezonken (niet dat ik die aan had, maar dat is een detail). Het Lief had me verteld dat toen hij zijn zus gezegd had dat hij een vriendinnetje had, ze zo blij voor hem was dat ze spontaan aan de telefoon begon te gillen. Ik hoopte dus maar dat die moeder het ook zo leuk zou vinden en ging uiteindelijk toch maar de woonkamer in.
DIE VROUW WIST NIET DAT IK BESTOND. Ze schrok zich een ongeluk, ze had niet eens geweten dat ik in dat huis rondliep. Very, very embarrassing. We hebben ongemakkelijk op de bank gezeten en over koetjes en kalfjes gepraat (ze werd steeds verbaasder, ik hoorde haar bijna "wat is mijn zoon in vredesnaam aan het uitspoken?" denken toen ik zei dat ik in Maastricht woonde) en gewacht totdat Het Lief eindelijk klaar was met douchen.

Maaarrr ik heb laatst een chocoladeletter van haar gekregen en ze noemt me bij een afkorting van mijn naam dus nu is alles weer goed.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 15 jan 2014 - 17:33:
Ik ken dat verhaal niet eens en ik weet bijna bijna alles. Hahaa. Naja het kan nog erger. Gelukkig accepteert ze je wel.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 jan 2014 - 17:34:
Hahaha Emms, dit is wel super leuk om later aan je kleinkinderen te vertellen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 jan 2014 - 17:40:
Hahahaa het lijkt me een beetje vroeg om het over kleinkinderen te hebben ;'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 jan 2014 - 17:53:
Nou. Ooit op een dag heb jij vast wel kleinkinderen. You better tell 'em this. Or I'll hunt you down, invite myself into your living room and tell the story myself. If you grand children end up scarred, it's your own fault. I warned yaaaa.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 15 jan 2014 - 18:03:
Oh, schitterend! n.n
Maar wel goed dat ze je inmiddels accepteert.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 jan 2014 - 18:39:
Maar zometeen eindig ik met totaal iemand anders. Ik zie het al voor me.
"Kleinkinderen, kom eens bij oma. Ik wil jullie een verhaal vertellen over wat een vroeger vriendje mij ooit heeft aangedaan. Nee, het gaat niet over jullie opa, die is niet interessant."

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 15 jan 2014 - 18:54:
@Emma: Dat zou echt geniaal zijn als je dat zou zegen

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 15 jan 2014 - 19:10:
You should, you should!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 jan 2014 - 19:12:
Hahaha het zal nog wel even niet gebeuren. Misschien in de verre, verre toekomst. Ik wil nog geen kinderen, dus al helemaaal geen kleinkinderen. En ik vind het veel te leuk met Het Lief om het nu al te stoppen. ^^

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 15 jan 2014 - 22:52:
Emma, Het zou echt cool zijn om dat zo aan ze te vertellen, later, hihi.
Goed dat ze je nu accepteert. ^^

Even totaal iets anders - heeft iemand van jullie ervaring met het gebruik van Ritalin? Ik moet daar vanaf morgen mee beginnen, namelijk, en ik was benieuwd of iemand hier het ook gebruikt/heeft gebruikt?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 jan 2014 - 22:55:
Nee, sorry. Ik weet alleen dat er mensen op school het gebruikten zonder het nodig te hebben om beter te kunnen presteren. Heb je dan last van concentratieproblemen?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19