Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #208

Offtopic #208

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 13 jan 2014 - 15:31:
Wel hier een nieuwe, omdat we er alweer een vol hadden.



MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 14 jan 2014 - 19:32:
Mag ik even zeggen dat ik al jullie 'Harry Potter''s op deze melodie las? :'D

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 jan 2014 - 19:42:
Mag ik even zeggen dat ik al jullie 'Harry Potter''s op deze melodie las? :'D

Is there any other way?

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 14 jan 2014 - 19:49:
I don't think so. :'D
Howel ik ook wel tijden heb dat ik 'Harry Potter' op de melodie van 'Harry Freakin' Potter' lees.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 jan 2014 - 20:21:
How to be scene without embarrassing yourself
There is no such thing.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 14 jan 2014 - 20:25:
"Make-up: needs to be applied like you haven't rubbed faces with an oompa-loompa then headbutted a panda."
What in the fuck is scene tho. It's been years, maar ik ben er nog steeds niet achter.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 jan 2014 - 20:27:
Wait until you see the eyebrows one. You'll scream.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 14 jan 2014 - 20:31:
Oh, hell. I won't be sleeping for a week or two.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 14 jan 2014 - 20:33:
dan moet je niet kijken,

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 jan 2014 - 20:35:
Het interesseerde me eerlijk gezegd niet genoeg om het af te kijken, maar ik vond de goedgekeurde foto's over het algemeen nog best wel okay?

Ik heb mezelf overigens laatst nog best wel goed voor schut gezet. Het was niet afschuwelijk, maar ik heb er nog steeds wel een beetje last van dat ik heel erg lang heel erg verlegen ben geweest en dat uit zich in ongemakkelijke momenten, vooral wanneer ik beleefd probeer te doen. Ik moet me ook altijd inhouden om geen "jij ook" te zeggen wanneer de ober mijn eten voor me neer heeft gezet en me een smakelijk eten toe wenst.
Laatst had ik iets vergelijkbaars. Iemand had me kort geholpen met een berekening die ik niet goed kreeg aangezien ik met eenheden aan het rommelen was. Achteraf bedankte ik haar braaf en zij antwoordde: "Blij dat ik je kon helpen.", waar ik zonder na te denken "graag gedaan" op antwoordde.
Ze kon er om lachen, maar het voelde zooooooo stom. Ik dacht iets van: oh, ze is blij omdat ze me kon helpen -> ik heb haar blij gemaakt -> dat doe ik graag -> graag gedaan.
Awkward much.
Maar hé, had ik jullie al verteld dat mijn pa een tijdje terug mensen te eten had en dat ik daarom niet naar beneden durfde want nieuwe mensen zijn eng, maar uiteindelijk had ik zo'n honger dat ik toch maar wat te eten ging halen & ik dacht dat het me gelukt was om iedereen te omzeilen, maar toen stond er opeens eentje achter me. We wisselden namen uit en na een minuut kwam mijn papa me maar redden omdat we zwijgend tegenover elkaar stonden. Dezelfde avond dacht ik weer onopvallend te zijn, maar toen vroegen ze of ik niet bij ze aan tafel kon komen zitten. Ik had helaas alleen al mijn bh uit gedaan want die had niet lekker gezeten en ik heb geen idee of ze het gemerkt hadden.

Ik weet niet waarom ik spontaan de behoefte heb om dit alles te delen, maar ja. Gelukkig zijn het vaak maar kleine dingetjes, ik schaam me stiekem nog steeds een beetje wanneer ik aan de eerste ontmoeting met Het Lief's mama en veel van dat soort momenten zou ik echt niet trekken.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 15 jan 2014 - 9:51:
Ik maak bijna op dagelijkse basis, beschamende dingen mee. Dus ik heb ook van dit soort leuke blunders van mij. De teller van mijn blunders staat namelijk al aardig hoog.
Ik moest laatst debatteren over vuurwerk bij Nederlands. En ik wilde gaan uitleggen dat Melbourne shows geeft met vuurwerk en dat de mensen daar niet zelf vuurwerk afstaken. Wilde er nog achter plakken dat ze dat in China en Tokyo ook deden. Alleen zei ik: "China en Tokio Hotel heeft het ook." En toen lag de hele klas in een deuk. En zat ik met een rood hoofd op mijn stoel van 'eeeehhhh.....' *schaam*
Naja, dat soort dingen gebeuren regelmatig. En het leukste is dat ik er ook nog constant aan herinnerd word. Want zo lief en leuk zijn mijn klas genoten wel. Ik heb de hele dag 'Tokio Hotel. Tokio Hotel.' gehoord. Ik schaamde mij kapot.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 15 jan 2014 - 16:30:
Altijd als je onopvallend probeert ze zijn, gaat het fout en gebeurd het tegenovergestelde. Nou ja, niet altijd, maar ach.
But those stories are quite emberassing, tho. Kunnen jullie er achteraf wel om lachen, oder?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 jan 2014 - 16:34:
Jawel hoor, dit soort kleine dingetjes wel. Het duurde even voor ik over mijn schaamte heen was na de ontmoeting met Het Liefs moeder, maar verder kan ik er mestal snel wel om lachen. (Als een nieuweling op het forum ken je dat verhaal waarschijnlijk niet, maar het was heeel heel genant. Ik wist niet dat ik haar zou ontmoetrn, zij wist niet dat ik bestond/in het huis was en ik was net het bed uitgerold.)

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 15 jan 2014 - 16:38:
Jawel hoor, dit soort kleine dingetjes wel. Het duurde even voor ik over mijn schaamte heen was na de ontmoeting met Het Liefs moeder, maar verder kan ik er mestal snel wel om lachen. (Als een nieuweling op het forum ken je dat verhaal waarschijnlijk niet, maar het was heeel heel genant. Ik wist niet dat ik haar zou ontmoetrn, zij wist niet dat ik bestond/in het huis was en ik was net het bed uitgerold.)

Oh, dat verhaal ken ik ook niet!

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 15 jan 2014 - 16:52:
Ik ook niet, Emms. Volgens mij dan, of ik ben vergeetachtig aan het worden.
Ik heb eh. Niet heel vaak awkward momenten. Of ik onthoud ze niet, hahaha. Als ik een keer iets meemaak wat achteraf wel lachwekkend is, deel ik het vast wel. ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 jan 2014 - 16:58:
Willen jullie details? Hoe gedetailleerder, hoe gênanter het wordt.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18