Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #41

Gooi-het-eruit-topic #41

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 30 jan 2014 - 19:17:
LEEG



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 feb 2014 - 9:06:
Dezhie, als het echt niet gaat, dan moet je echt op de rem trappen. Kun je niet Duits proberen vol te houden en psychologie laten schieten? Je bent toch al een half jaar uitgelopen, daar kan toch wel een half jaartje bij? Zeker als je het echt niet trekt.
En als het allemaal echt niet meer gaat en je wil zondag niet komen, dan snappen we dat wel. Dan hoef je het maar te zeggen. We willen niet nog meer druk op je plaatsen. You're too awesome to feel the way you feel.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 22 feb 2014 - 13:46:
Psych is niet het probleem, ik doe daar nu al niks voor & mijn geplande uitloop is sowieso een jaar. Het probleem is dat ik drie werkstukken moet schrijven voor mijn vakken uit Hamburg, plus een scriptie, plus elke week een ton huiswerk heb voor mijn vakken bij Duits en een superstrenge professor die je echt de grond in boort als je niet precies alles volgens haar ideeën hebt gedaan.
En ik kom wel gewoon zondag, waarschijnlijk niet zo lang maar lang genoeg om cupcakes te eten. Afleiding is niet echt wat ik nodig heb, ontspanning daarentegen wel.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 22 feb 2014 - 15:01:
Jeetje, Dezh, dat klinkt echt niet goed. Is er echt geen enkele manier waarop je er iets vanaf kunt halen? Want het is niet goed als je er zo'n last van hebt. Ik weet hoe dat voelt, en hoe lastig het is om daar weer uit te komen, en jij verdient dat echt niet want je bent awesome en jij kan dit. Echt. Maar je hebt wel af en toe wat rust nodig. Dus wat Bo zegt, voel je vooral niet verplicht om te komen, want we willen vooral dat jij je gewoon goed voelt en uitgerust bent. Het is heel awesome dat je wel even wilt komen, en I promise dat we je zo hard aan het lachen gaan maken dat je wel móet ontspannen.
*hugs* Ik hoop echt dat je je snel beter voelt, Keks.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 22 feb 2014 - 15:14:
@Dezh: then you better be prepared to be squished by me! And the rest of course. ^^

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 feb 2014 - 22:38:
Ik snap één ding écht niet: mensen die op Facebook gaan klagen dat de app die ze nu gebruiken als vervangen voor Whatsapp (want dat moest vervangen worden omdat het is overgenomen door Facebook). Serieus, wat is je probleem?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 23 feb 2014 - 23:20:
Ik krijg net het meest exciting news van het jaar te horen!!! Iiieeeeppp!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 23 feb 2014 - 23:20:
Well, tell us!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 23 feb 2014 - 23:23:
Me zus is verloooooofd!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 23 feb 2014 - 23:35:
Awh, super ;D
Zijn ze al lang samen?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 23 feb 2014 - 23:39:
Leuk hea?! Uhm, well het is zeg maar een "verloving". Ze gaan namelijk trouwen voor de Islam. Dat is makkelijker voor bepaalde regels. (Te veel om nu even gauw op te noemen). Hij is namelijk Turks en voor dat ze echt officieel gaan trouwen willen ze eerst trouwen voor de Islam.
En om je vraag te beantwoorden. Nee ze zijn nog maar 8 maanden samen. En ja, het gaat redelijk snel.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 24 feb 2014 - 0:07:
Ah, wat leuk!! Ik hoop dat het goed uitpakt dan. Wanneer willen ze dat trouwen voor de Islam doen?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 feb 2014 - 8:59:
Nog voor de ramadan dus ze hebben nog wel even de tijd.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 feb 2014 - 13:14:
Zulk lekker weer!

@ Yara: Gefeliciteerd! Wel snel zeg, na acht maanden, maar als zij er vertrouwen in hebben, komt het vast goed.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 24 feb 2014 - 13:31:
@Ems; ja het is erg snel. Maar als je zeg maar voor de Islam trouwt dan is dat zeg maar nog niet officieel. Dus dan trouw je zeg maar in ondertrouw alleen dan voor moslims. Snap je? Dus ze gaan dan trouwen voor de Islam en dan over een paar jaar ofso willen ze echt officieel gaan trouwen.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 24 feb 2014 - 13:33:
Ik snap het niet helemaal haha, ik ben niet bekend met het principe. Als je trouwt voor de Islam, is dat even officieel als "gewoon" trouwen?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20