Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #212

Offtopic #212

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 17 feb 2014 - 20:37:
Ondat de andere alweer vol is

@Bo who knows who knows haha. Maar dit is wel heel gaaf



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 26 feb 2014 - 13:59:
Helllooooo Ems. Ik heb vandaag een stagedag. Dus ben "druk" aan het werk op mijn stage. Had het gelukkig vanochtend wel druk maar nu kakt het een beetje in. Gelukkig zo weg samen met mijn stagebegeleidster van hier.

Ik heb net mijn tandarts gebeld omdat mijn verstandskies door komt en toch wel erg irriteerd. Hij wordt er mogelijk maandag uitgerost. En dat vind ik niet leuk.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 feb 2014 - 14:03:
Geven ze je wel genoeg te doen op je stage? Want zo te horen laten ze je wel eens middagen alleen met niet echt iets te doen. Is het wel leuk zo?

En auw ):

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 26 feb 2014 - 14:12:
Ik zit ziek thuis. Keelontsteking. Heb een doktersbriefje tot vrijdag, maar toch lopen mijn ouders te zeuren dat ik mijn les vanochtend gemist heb.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 26 feb 2014 - 14:18:
Naja vorige week was er een MT Tweedaagse dus toen was het halve gebouw op cursus zeg maar. En toen was ik idd helemaal alleen voor twee middagen. Maar nu ze er weer zijn heb ik wel genoeg te doen hoor.
Het is alleen dat ik vanmiddag samen met haar weg ga dat ik alleen werk had voor de ochtend.
Het is heel leuk. Heel gezellig en leuk werk.

@Captain; aaww, waarom lopen ze te zeuren als je toch een doktersbriefje hebt. Net alsof je met keelontsteking in de les gaat zitten. Het is lekker besmettelijk dus maar beter dat je lekker thuis blijft!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 feb 2014 - 14:32:
@ Dorien: Altijd naar je lichaam en naar de dokter luisteren, zou ik zeggen. Je kan beter nu wat lessen missen dan steeds zieker worden en uiteindelijk een week je bed niet uit kunnen komen.

@ Yara: Oh okay, mooi zo. ^-^
Is de kopieermachinejongen nog een keer verschenen of is hij echt weg?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 26 feb 2014 - 14:34:
@Ems; Jap jap.
Nee, hij is echt weg. Ik denk dat zijn stage voorbij is. Heb nog wel in het systeem lopen zoeken naar zijn naam maar kon helemaal niets vinden. Helaas.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 feb 2014 - 14:34:
Wat jammer ):
Misschien kan je heel veel rond de kopieermachine rondhangen en kom je een andere leuke jongen tegen?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 feb 2014 - 14:41:
Ik heb gewoon les vandaag, maar op het moment springuur dus zit ik de nieuwe aflevering van Rizzoli & Isles te kijken.

Kopieermachines zijn de perfecte plek om toekomstige liefdes te ontmoeten. ^-^

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 26 feb 2014 - 14:41:
Het is daar altijd wel lekker warm dus dat heel veel rond de kopieermachine hangen in geen slecht idee. Alleen heb ik alle stagiaires al ontmoed. En het zijn alleen maar meiden. Gelukkig val ik op beide geslachten. Helaas zit er niet veel soeps bij. sorrynotsorry

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 feb 2014 - 14:45:
Oh, ik vind Rizzoli & Isles ook leuk! Super grappig om te bedenken dat Anke daar vroeger helemaal dol op was en ik nooit enig idee had waar ze het over had, maar ik nu iets heb van "JAAAA!".

@ Yaar: Helaas helaas. Zijn er geen jonge werknemers?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 26 feb 2014 - 14:47:
Was ik ook al naar aan het kijken. Ik ken wel een jongen die van mijn leeftijd is en hier al standaard werkt. Ik weet alleen niet precies hoe oud hij is. Hij is nog wel steeds single. Dus.....

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 feb 2014 - 14:47:
@Yaar: No need to be sorry, je moet de dingen noemen zoals ze zijn. :p
@Emma: Ik ben ook beginnen kijken omdat Anke er altijd over flipte en nu is het echt één van mijn favoriete shows--en RIZZLES MAN. Goddamnit. So many fucking feels.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 26 feb 2014 - 14:47:
Ooooh, mogelijkheden! ^-^
En hij heeft dus ook al een vaste baan en een vast inkomen, dus dat is een plus.

Edit: @ Kayley: Mi goooosh, Rizzoli is zooo mooi *-*

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 26 feb 2014 - 14:49:
@Kay; Precies. Ik ben eerlijk. Helaas.
@Ems; jaa, nu even uitvogelen hoe oud hij is. C:

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 feb 2014 - 14:50:
@Emma: RIGHT? Fucking hell. Ik ben trouwens ook heel erg fan van haar stem, die is echt sexy as fuck. En soms gaat ze van badass en tough as nails naar super duper adorable and then I melt into a puddle of human remains.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20