Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Bunkertje stelen

Bunkertje stelen

1 2 3
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 9 maart 2014 - 16:00:
Er is precies één bunker en iedereen wil deze hebben. Hij kan niet stuk en hij kan niet kwijt, hij blijft dus altijd in het spel. Als je post, steel je de bunker van je voorganger op een zo origineel mogelijke manier. Je sluit af door te zeggen "mijn bunker". De bunker is dan van jou en de volgende persoon mag een manier verzinnen om ‘m van jou te stelen. Elke post verandert de bunker dus van eigenaar.

Enkele regels.
- geen aanval op de persoon in kwestie, het gaat om de bunker.
- geen teams.
- keep it friendly, guys.

Een aantal voorbeelden.
- Ik gooi een rookbommetje in de bunker en de vorige eigenaar vlucht. Ik duik er snel in. Mijn bunker.
- Ik bind de bunker aan een luchtballon en neem ‘m zo mee. Mijn bunker.

Er is geen limiet aan woorden. Hoe gekker je post, hoe beter. Go nuts, darlings.



1Dlovez
1Dlovez

1Dlovez is offline

[56]
1Dlovez zei op 5 aug 2014 - 16:49:
(@Bo ik heet Quinty, maar iedereen noemt me Quinn )

1Dlovez
1Dlovez

1Dlovez is offline

[56]
1Dlovez zei op 5 aug 2014 - 16:50:
Ik heb me bij de Starbucks die toevallig in de buurt was helemaal vol gegeten en nam alle muffins en koffie mee die ik maar kon krijgen. Daarna rende ik naar de supermarkt om nog meer eten te halen, zodat wanneer de bunker weer van mij was, ik genoeg te eten had.
Nu wil ik Cynthia (zo heet je toch?) verjagen, dus bel ik mijn goede vrienden op, die samen de band 5 Seconds of Summer vormen, zeg dat ze naar de bunker moeten komen en wanneer ze daar aankomen zingen ze een lied. Cynthia kan de verleiding niet weerstaan en rent samen met haar wasberen naar buiten. Snel glip ik met al mijn eten naar binnen en doe de deur dicht. Mijn bunker.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 5 aug 2014 - 16:58:
Zodra het nummer ''Dont Stop'' van 5SOS afgelopen is, ren ik met mijn wasberen naar buiten, achter de jongens aan. Ze zijn ook zo leuk.
Als we enkele meters verderop zijn, stop ik abrupt. Verschrikt kijk ik achterom: De bunker! Shit!
"Jongens, wacht." De jongens stoppen met rennen en vier paar ogen kijken me vragend aan. "Hebben jullie zin in een avontuurtje?" vraag ik lachend.

Tientallen waterballonnen vliegen naar binnen en hoestend en proestend komt er een meisje naar buiten gestruikeld. Ik knipoog naar de jongens en ze lachen terug, waarna ik de bunker binnenglip en één van de aanwezige stoelen voor de deur schuif. Toch handig dat jongens altijd van avontuurtjes houden - ik heb hem nu mooi terug. Mijn bunker.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 6 aug 2014 - 17:50:
Verveeld loop ik rondjes om de bunker, waarna ik verbaasd stil blijf staan als ik de 5SOS boys zie staan. Dan vormt zich een plan in mijn hoofd en grijns ik.

Nadat ik de jongens heb overgehaald me te helpen, sta ik op het dak van de bunker. In het t-shirt van Ashton zit een stinkdier verstopt en snel laat ik het pakketje door het luik vallen en klap het dicht. Niet veel later maakr Cyn haar weg uit de bunke, hoestend en proestend. Zo snel als ik kan speing ik van de bunker, doe een gasmasker op en stap de bunker in. Met een klap valt de deur achter me dicht en ik ga zitten. Mijn bunker

xcarrotx
xcarrotx

xcarrotx is offline

[249]
xcarrotx zei op 7 aug 2014 - 11:23:
Ik zit al een tijdje in een boom naar de interesse in de bunker te kijken. Ik heb al enkele plannen voorbij zien komen om de bunker over te nemen en ik wil het ook wel eens proberen. Dus verzamel ik een leger kaboutertjes en laat ze de bunker omsingelen. Op mijn teken beginnen ze allemaal te zingen: dit is een liedje en dat gaat je irriteren. Dit is een liedje en dat gaat je irriteren. De vorige bewoonster rent gillend weg en ik ga naar binnen. zo, mijn bunker.

xJustMe
xJustMe

xJustMe is offline

[10]
xJustMe zei op 7 aug 2014 - 18:03:
Ik ben al dagen bezig om een duivels plan te bedenken. Die Tamara moet de bunker toch een keer verlaten. Ik heb al van alles geprobeerd: muizenvallen, zombieaanval, ruiten inslaan, in de fik steken, mandarijnen in de schoonsteen doen... Maar niks werkt. Totdat me ineens een geweldig idee te binnen schiet. Ik klop op de massief houten deur van de bunker en wacht tot de bewoonster hem opent. 'Hallo,' zeg ik met mijn liefste lach. Ze glimlacht terug en geeft me een knik. 'Mag ik deze bunker hebben?' Tamara houdt de deur voor mij open zodat ik naar binnen kan wandelen en antwoordt vervolgens: 'Natuurlijk, ik moet even mijn koffer pakken.' Een paar minuten later komt ze terug met een overvolle koffer en steekt haar hand op. 'Nog een fijne dag!' Ik zwaai vrolijk terug. 'Doei!' Daarna plof ik op de bank en zet een filmpje op. Zo, dat ging simpel. Nu is het mijn bunker.

1Dlovez
1Dlovez

1Dlovez is offline

[56]
1Dlovez zei op 9 aug 2014 - 9:48:
Ik zie net hoe de bunker een nieuwe eigenaar krijgt, op de meest geniale manier, die ik nooit had kunnen bedenken. Mijn hersens kraken, want ik wil die bunker opnieuw veroveren. Plots heb ik een idee. Ik sleep een computer met een karretje mee, klop op de deur van de bunker en open op de computer het programma PowerPoint. Tegen de tijd dat de eigenaar naar buiten is gekomen, is mijn presentatie gestart over Pandicorns. Ik verwoord al mijn kennis over Pandicorns, waar de eigenaar net open mond naar staat te kijken. Zonder dat de eigenaar het merkt glip ik de bunker binnen en doe de deur dicht. Mijn bunker.

xcarrotx
xcarrotx

xcarrotx is offline

[249]
xcarrotx zei op 9 aug 2014 - 12:37:
Als ik weg ben gelopen uit de bunker besef ik pas wat er gebeurd is. Damn sommige mensen doen ook zo aardig, ik ga weer in een boom zitten en bekijk hoe de bunker opnieuw word veroverd. Opeens gaat er een mug op mijn arm zitten, nadat ik hem heb doodgeslagen borrelt er een fantastisch plan op in mijn hoofd. Ik begin met de voorbereidigen, als ik alles klaar heb ga ik op het dak van de bunker zitten en gooi een aantal gevangen muggen er in. Na geduldig een paar uur gewacht te hebben rent Quinn onder de muggenbulten de bunker uit, ik trek een speciaal pak aan en laat de muggen naar buiten. Ik zet 5sos muziek op en ga zitten.Mijn bunker.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 23 aug 2014 - 0:36:
Na al die tijd is het eindelijk zover: sweet revenge.
Wraak.
Met in beide handen een lap rauwe biefstuk been ik op de bunker af. Zodra ik twee meter van de deur ben verwijderd, hoor ik het gejank en gegrom van de wolven in het bos al. De geur maakt ze wild en zonder erbij na te denken gooi ik de lappen vlees de bunker in, recht door het gat die ik iemand een paar dagen terug heb zien maken. Zodra ik zie dat de wolven eraan komen schiet ik het dichtstbijzijnde bosje in en wacht tot mijn plan is gewerkt.
Na enkele minuten stormt Tamara gillend de bunker uit, de wolven haar op de voet volgend. Ze ruikt vast sterk naar vlees.
Mij maakt het niets uit: ik glip de bunker in en doe de deur dicht. Met een tevreden zucht leun ik tegen het hout van de deur aan en sla ik mijn armen over elkaar.
Mijn bunker.

1Dlovez
1Dlovez

1Dlovez is offline

[56]
1Dlovez zei op 24 aug 2014 - 21:34:
Nadat ik me van top tot teen heb ingesmeerd met "After Bite" en rustig heb gewacht tot de muggenbulten verdwenen, begon ik na te denken hoe ik de bunker terug kon terugveroveren. Op geen enkele manier kwam er een idee in me op waarbij ik dacht: Dit is het. Dus leefde ik mijn leven. Ik sprak af met vriendinnen, luisterde muziek, deed mijn huiswerk en ging naar school. School! Dat is het! Ik vroeg mijn lerares biologie om een gunst. Zij mag mij blijkbaar, want nadat ik haar het plan had uitgelegd knikte ze vrolijk. Ik bracht haar naar de bunker en ze belde aan. Na een tijdje wachten werd de deur opengedaan. 'Dag hallo.' zei de lerares. 'Uit onderzoek is gebleken dat veel mensen erg veel van biologie vergeten. Daarom kom ik uw geheugen een beetje opkrikken. Laten we bij het begin beginnen. Levend, dood, of levenloos.' Mijn lerares vertelt alles wat ze weet over biologie, totdat Cynthia met haar vingers in haar oren wegrent van de bunker. Ik steek mijn duimen op, glip de bunker in en doe de deur dicht.
Mijn bunker.

xcarrotx
xcarrotx

xcarrotx is offline

[249]
xcarrotx zei op 25 aug 2014 - 19:20:
Ik zit dagenlang te denken over hoe ik MIJN bunker kan veroveren. Dan, na zumba, krijg ik opeens een idee in het oor van mijn lerares fluister ik mijn plan en ze grijnst. mooi, ze doet mee! Ik heb een aantal verlengsnoeren gekocht en nu staan we met haar geluidsbox voor de deur van de bunker. Zij zet de muziek aan en begint les te geven. Na 1 nummer komt Quinn naar buiten en kijkt nieuwsgierig toe. Ze belsuit mee te doen en na een paar nummers is ze bekaf, zwetend en zuchtend valt ze op de grond en ik geef Marianne een high-five en loop fluitend de bunker in, doordat ik elke week braaf naar les ga heb ik een topconditie! Ik zet een film op en relax een beetje. Mijn bunker

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 4 sep 2014 - 16:24:
Het is al weer een tijdje geleden dat ik in de bunker was. Ideetjes borrelde in mijn hoofd om de bewaakster eruit te krijgen. Er was al veel langs gekomen, dus origineel zijn, is lastig.
Het was al dagen warm weer en iedereen verlangde naar afkoeling. Op een middag bracht ik mijn ijskar mee naar waar de bunker was. Ik liet mijn typische ijsbel luiden door iedereen die wilde. IJs was vrij te pakken, zoveel je wilde. Tamara hoorde de bel en verlangde naar wat verfrissend. Zonder er over na te denken kwam ze naar buiten, recht op het ijs af gelopen. Ik glipte net achter haar langs de bunker in en sloot hem af, samen met mijn voorraad ijs. Jam. Mijn bunker.

xcarrotx
xcarrotx

xcarrotx is offline

[249]
xcarrotx zei op 29 nov 2014 - 12:51:
Buiten in de vrieskou stond ik te rillen. Ik verlangde naar de warmte van de bunker. Ik had al vanalles geprobeerd maar niks werkte. Een leger pinguins, een gat graven - wat erg moeilijk ging omdat de grond bevroren was -, warme chocomel verkopen. De bewoonster kwam maar niet naar buiten. Opeens had ik een idee en heel misschien zou het werken. Ik blies op mijn fluitje en mijn tamme beren kwamen naar me toe. Ik bevool ze de bunker op te tillen. Toen ze dat gedaan hadden zei ik dat ze er mee moesten schudden. Na een minuutje schudden viel Jose er uit. Met grote ogen keek ze naar mijn 2 beren. Ik blies weer op het fluitje en er kwam een derde beer. 'Boe,' zei deze. Jose rende zo hard als ze kon weg en ik stuurde mijn beren ook weer weg. Op mijn dooie gemakje liep ik naar de bunker toe en ging er in zitten met een beker warme chocomel. Mijn bunker.



1 2 3