Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Schrijfwedstrijd (opdracht 4)

Schrijfwedstrijd (opdracht 4)

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 maart 2014 - 21:31:
Yes, me ladies, we gaan het weer proberen! Dit wordt mijn eerste keer als host, maar ik ben van vol vertrouwen dat het allemaal wel goed komt. Hieronder zal ik de nodige dingen op een rijtje zetten:

Wie mag er meedoen?
Iedereen met een account op FanFic.nl mag meedoen.

Hoe doe je mee?
Ik doe het anders dan de meesten van jullie gewend zijn: je inschrijving is meteen je eerste inzending. Dus als je mee wilt doen, lever je opdracht 1 (vóór de deadline) in, en dan ben je ingeschreven.

Hoe lever je in?
Maak een fanfictie aan met de naam “Schrijfwedstrijd”. Je post elke opdracht daarin als een nieuw hoofdstuk. De link naar de geüploade opdracht plaats je hier, zodat ik weet dat je hem hebt gemaakt en hebt ingeleverd.
Let op: als je je opdracht aanpast, kan ik dit zien via de datum die erboven staat. Zorg dat je ná de deadline geen aanpassingen meer maakt, want dan geldt je hele opdracht als te laat ingeleverd.

Waarop word je beoordeeld?
Je wordt voornamelijk beoordeeld op originaliteit, uitvoer van de opdracht, stijl, geloofwaardigheid, personages, verhaallijn en dergelijke. Met andere woorden: is je verhaal goed of niet? Hiervoor krijg je een totaalcijfer van tussen de 0 en 10. Voor elke spelfout die je maakt, krijg je 0,1 aftrek. Voor grammaticale fouten geldt hetzelfde. Lees je werk dus goed na voor je het inlevert, anders gooi je punten weg.
Tip: ik zie de titel ook als onderdeel van je verhaal. Geen titel is 0,5 aftrek!
Als je het minimum aantal woorden niet haalt of het maximum overschrijdt, krijg je overigens ook 0,1 punt aftrek per afwijkend woord.

Hoe verloopt de wedstrijd?
Voor elke opdracht krijg je een cijfer. Al deze cijfers samen, vormen je gemiddelde. Elk cijfer telt even zwaar mee.
Het is een afvalrace: elke ronde valt er iemand af. Als je niets inlevert (dit is dus pas vanaf ronde twee van toepassing), lig je eruit. Als iedereen inlevert, ligt degene eruit die op dat moment het laagste gemiddelde heeft.
De finale doen we met de drie schrijfsters die het langst overblijven. De winnaar is degene die de finale uitkomt met het hoogste gemiddelde cijfer.

Oneens met mijn beoordeling?
Probeer dit eerst met mij te regelen: misschien heb ik een fout gemaakt of iets verkeerd geïnterpreteerd. Als je dan nog steeds vindt dat ik onredelijk ben geweest, kun je contact opnemen met Eliros, onze mod. Maar ik ga ervanuit dat dit niet nodig zal zijn.

Deelneemsters:
1. Krewella [7,9][8,4][8,4][7,6]
2. 1Dzayn [7,5][7,4][6,6][7,1][7,1][7,0][6,4]
3. xEmma [8,6][[9,2][8,9]
4. Rukia [6,7][5,4]
5. narcissa [5,6]
6. KolaLollie [9,5]
7. xDevilBitch [9,5][9,3][8,6][8,7][8,0]
8. MariTom [8,7][8,3][7,8][8,4]
9. YarahartBill [6,7]
10. Chayenne [7,7][6,3][5,9][6,7][7,6]
11. missxangel [7,0][6,8]
12. Rebella [7,3]
13. Pline [8,6][8,5]
14. realMe [7,1][7,1][7,8][5,9][7,3][7,0][6,6]
15. Vespertine [9,0][8,8]
16. MyReflection [7,0][7,1][6,9]
17. Letra [7,6][6,9][5,8][6,5]
18. CosmicPurple [9,5][10,0][9,3][8,9][9,8][9,0][9,2]
19. NaNaa [8,9]
Inschrijvingen zijn gesloten.

Vragen kun je me altijd stellen – in dit topic, in PB of in GB.

Opdracht 1
Ik houd deze simpel, omdat het de inschrijfopdracht is. Also: schrijf een brief. Het maakt niet uit aan wie, waarom, wanneer, etc. Het hoeft dus niet per se een fanfictie te zijn, maar het mag wel. Als het maar een brief is.
Minimum aantal woorden: 0
Maximum aantal woorden: 1000
Deadline: 6 januari 2014 om 20:00

Opdracht 2
Deze opdracht gaat iets anders dan de vorige. Jullie krijgen allemaal een videoclip en daarover gaan jullie je stukje schrijven. Je schrijft dus over hetgeen de clip vertelt, niet over het liedje! Verder ben je vrij in je uitwerking. Je mag het verhaal van de clip gebruiken door een fanfictie te schrijven met de personen die daadwerkelijk in je clip zitten, je mag de rollen ook door andere personages vervuld laten worden (het mag dus ook met OCs geschreven worden). Als het verháál maar overeenkomt met het verhaal van de clip.
Je mag de titel van het liedje niet gebruiken in je stuk (ook niet in je titel!).

Omdat ik een aardige bui heb, mogen jullie allemaal zelf kiezen uit de onderstaande lijst. Als je gekozen hebt, geef dat dan even door. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt: elke optie mag maar door één iemand gekozen worden. Je keuze telt alleen als je haar doorgeeft in dit topic (dus keuzes via PB/GB o.i.d. tellen niet mee). De keuzes zijn als volgt:
1. The A Team (Ed Sheeran) 1Dzayn
2. Best Song Ever (One Direction)
3. Blow Me (One Last Kiss) (Pink)
4. Everybody’s Fool (Evanescence)
5. F*cking Perfect (Pink) Rebella
6. Frozen (Within Temptation) MariTom
7. The Ghost of You (My Chemical Romance)
8. It’s Not Over (Daughtry)
9. Lego House (Ed Sheeran) Letra
10. Lullaby (Nickelback) YarahartBill
11. Man Down (Rihanna) realMe
12. Nobody’s Home (Avril Lavigne)
13. Of The Night (Bastille) Rukia
14. Pompeii (Bastille) Chayenne
15. Savin’ Me (Nickelback) Vespertine
16. See Me In Shadow (Delain)
17. Stan (Eminem)
18. Tired of Being Sorry (Enrique Iglesias) MyReflection
19. What Hurts The Most (Rascal Flatts) missxangel

Voor de ambitieuzen onder ons heb ik zes extra keuzes beschikbaar gesteld. Kies je er één uit deze lijst, krijg je 0,5 punt bonus (deze clips zijn dan ook moeilijker om mee te werken).
1. From Yesterday (30 Seconds To Mars) Pline
2. Hurricane (30 Seconds To Mars) KolaLollie
3. The Kill (30 Seconds To Mars) Krewella
4. Madness (Muse) xEmma
5. Na Na Na (My Chemical Romance) xDevilbitch
6. Walking On Air (Kerli) CosmicPurple

Naderhand je keuze aanpassen mag, maar alleen als je nieuwe keuze nog beschikbaar is.

Minimum aantal woorden: 600
Maximum aantal woorden: 2000
Deadline: zondag 2 februari 20:00

Opdracht 3
Omdat het kiezen vorige keer goed ging, gaan we het nog een keer doen. Het werkt hetzelfde als de vorige keer: hieronder staat een lijst met opties waaruit jullie mogen kiezen. Als je gekozen hebt, geef dat dan even door. Wie het eerst komt, wie het eerst maalt: elke optie mag maar door één iemand gekozen worden. Je keuze telt alleen mee als je haar doorgeeft in dit topic (dus keuzes via PB/GB o.i.d. tellen niet mee).
Goed, dan nu de opdracht. Jullie kiezen allemaal een liedje met in de titel een personennaam. Die naam is jullie hoofdpersonage. Jullie moeten het liedje verder gebruiken als inspiratie voor je stuk (en dan wel zodanig dat het liedje herkenbaar is als inspiratiebron), maar de lyrics mogen niet letterlijk in je stuk voorkomen – ook niet in de titel. Verder zijn jullie vrij in de uitwerking.
1. Adia (Sarah McLachlan)
2. Anna Sun (Walk The Moon) xDevilBitch
3. Annie (Vanessa Carlton) missxangel
4. Buddha For Mary (30 Seconds To Mars) xEmma
5. Dear Prudence (The Beatles) Letra
6. Delilah (Queen)
7. Diana (One Direction) Chayenne
8. Grace Kelly (Mika) 1Dzayn
9. Harlow’s Song (Good Charlotte)
10. Helena (My Chemical Romance)
11. Hey there Delilah (Plain White T’s) MariTom
12. Howard’s Tale (Sick Puppies) Pline
13. If You See Kay (The Script) realMe
14. Jillian (I’d Give My Heart) (Within Temptation) MyReflection
15. Laura Palmer (Bastille)
16. Polly (Nirvana) CosmicPurple
17. Ruby (Kaiser Chiefs)
18. Sally’s Song (Amy Lee) Rukia
19. Sarah Yellin’ (3 Doors Down)
20. Stan (Eminem) Krewella

Je mag naderhand van keuze aanpassen, maar alleen als je nieuwe keuze nog beschikbaar is.

Minimum aantal woorden: 500
Maximum aantal woorden: 1800
Deadline: donderdag 20 februari 2014 20:00

Opdracht 4
Terug naar opdracht 1! Daar hebben jullie allemaal een brief geschreven en het zou natuurlijk eeuwig zonde zijn als die onbeantwoord moesten blijven. Jullie raden het vast al: we gaan die brieven dus een tweede leven geven.
Hoe? Dat maakt eigenlijk helemaal niets uit. Je mag een brief terug schrijven, je mag schrijven over hoe de ontvanger reageert op de brief, je mag mij vertellen dat de brief nooit is aangekomen en omdat de postbode hem heeft gejat (en me dan zijn reactie geven), misschien is de brief wel nooit verstuurd en vindt de schrijver hem jaren later terug... Jullie zijn er deze keer echt 100% vrij in. Als het maar een vervolg is op de brief.
Klein addertje onder het gras: je gaat niet op je eigen brief verder. Hieronder staat een lijstje met links en rechts namen, dat je als volgt moet interpreteren: links staat je eigen naam, rechts staat de naam van degene wier brief je gaat gebruiken.
Krewella - xDevilbitch
1Dzayn - realMe
xEmma - MariTom
xDevilBitch - xEmma
MariTom - CosmicPurple
Chayenne - 1Dzayn
realMe - MyReflection
MyReflection - Letra
Letra - Chayenne
CosmicPurple - Krewella

Minimum aantal woorden: 250
Maximum aantal woorden: 1750
Deadline: dinsdag 25 maart 2014 20:00

Opdracht 5
Even een korte dit keer, want ik heb vrij weinig tijd.
Ons thema is ditmaal Stephen King. Jullie kiezen zelf één van zijn titels (Engels of Nederlands – the choice is yours). Laat hier even weten welke je kiest, zodat we dubbele weer voorkomen. De gekozen titel is de titel van deze inzending. Verder mag je ermee doen wat je wilt, dus verras me!

De keuzes:
Krewella: Carrie
1Dzayn: Silver Bullet
xDevilBitch: Harten in Atlantis
MariTom: 4 seizoenen
Chayenne: Na zonsondergang
realMe: Bezeten Stad
Letra: Insomnia
CosmicPurple: 22-11-1963

Minimum aantal woorden: 500
Maximum aantal woorden: 2250
Deadline: 21 april 2014 21:00

Opdracht 6
Super hero’s! Kies een super power, laat me weten welke zodat we geen dubbele krijgen en schrijf een stuk over iemand met de gekozen super power.

Jullie keuzes:
1Dzayn: vliegen
xDevilBitch: tijdsmanipulatie
Chayenne: onzichtbaarheid
realMe: gedachtenmanipulatie
CosmicPurple: shadow control

Minimum aantal woorden: 500
Maximum aantal woorden: 1800
Deadline: woensdag 28 mei 2014 21:00

Opdracht 7
Combineer minstens drie van de voorgaande opgaven. Het maakt me niet uit welke, het maakt me niet uit hoe (en als je één van de kies-opdrachten kiest, dan hoef je niet te zeggen welke en wat je kiest): je mag de opdracht opnieuw aangaan, je mag verder werken op je eigen inzendingen van voorgaande opdrachten of op andermans inzendingen van voorgaande opdrachten. Als je inlevert, zet dan wel bij je inzending (in je hoofdstuk, of in de beschrijving, maakt me niet uit waar, als het er maar bij staat) welke opdrachten je hebt gekozen en precies wat van de opdrachten je hebt gebruikt.

Minimum aantal woorden: 150
Maximum aantal woorden: 2500
Deadline: vrijdag 1 augustus 2014 22.00


Het eerste topic vind je hier. Het tweede topic vind je hier.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 juli 2014 - 21:10:
(die "Jeez" was overigens aan mezelf gericht, niet aan jullie)

realMe
Je einde is wel tof - zo van; bam, we zijn dood, terwijl je het hele verhaal het idee hebt dat je leest over mensen die d’r hele leven nog voor zich hebben. Maar je verhaal zelf - ik weet niet, het mist iets. Snap je wat ik bedoel? De details zitten niet op de juiste plek, de essentie van je verhaal is een beetje mwoah neergezet. Waarom heb je het rugby-spelen zo uitgetrokken, terwijl je het redden van de mensen alleen maar in twee zinnen neer hebt gezet? Ik hoop dat je m’n punt voelt - maar je moet je woorden iets beter verdelen. Schrijf over wat de essentie van je verhaal is, niet over de dingen die er niet toe doen. En je zinsbouw is af en toe een beetje off en vragen eindig je met een vraagteken, niet een punt. Maar in principe vind ik het een prima stuk. (:
Ik geef je een 7,5. Daar gaat 0,5 vanaf wegens fouten (geprobeerd dat ik mee zou doen = geprobeerd me over te halen om mee te doen; team leiders = teamleiders; beide = beiden; nodig had = nodig zou hebben; zei hij nog of ik misschien hun gedachten manipuleerde = vroeg hij nog of ik misschien hun gedachten manipuleerde). Dat komt neer op een 7,0.

1Dzayn
Je dialogen worden al beter, maar het gaat toch nog niet helemaal zoals zou moeten. Je gooit er wel meer enters in en ook wel op de juiste plekken - maar er zijn ook plekken waar enters zouden moeten staan, maar je ze niet zet. Ik weet niet helemaal goed hoe ik ‘t uit moet leggen, maar ik zou zeggen: pak eens een boek uit de kast en kijk hoe het dialoog daar wordt gedaan. Je zult zien dat er vaak veel meer enters instaan, en ik gok dat je ook wel intelligent genoeg bent om het systeem er zelf in te ontdekken. Als ‘t niet lukt, mag je ‘t natuurlijk altijd vragen. (:
Cool trouwens dat je Adriaen er weer bij hebt gehaald. Ik herkende ‘m nog na al die tijd, heeeuj. (:
Sowieso ben je net zo’n ramp met alinea’s als ik - nee oké, dat is overdreven, ik gebruikte helemaal geen alinea’s, maar af en toe vergeet je toch een nieuwe alinea te beginnen daar waar het toch echt gemoeten had, en daardoor is ‘t lastig te volgen hier en daar.
Let trouwens ook op je interpunctie op het moment dat je die gedachten erdoorheen gooit, want er missen heel wat komma’s en punten.
Ik geef je een 8,0. Daar gaat 1,0 vanaf wegens fouten (de tijd dat = de tijd waarin; Wain schud = Wain schudt; vermoorde je = vermoordde je; feestje, die = feestje, dat; Wain schud = Wain schudt; haart staart = haar staart; vriend's = vriends; Wain's = Wains; Adriaen schud = Adriaen schudt; enigste = enige). Dat komt dus neer op een 7,0.

CosmicPurple
Cool. Ik hou van je beeldspraak en van je schrijfstijl en de originaliteit van de kracht die je gekozen hebt. Eigenlijk wilde ik gaan zeuren over wat voor school het was en wat het doel van die school was en wat Echo er ging doen, en of ‘ie überhaupt wel zou gaan - toen besloot ik Charles Xavier te googlen, en sorry, ik ben gewoon een noob wat Marvelkennis betreft en je bent tof en je verhaal is awesome en het is duidelijk, precies goed, net niet te veel en ik vind het tof.
9,0.

Mijn excuses voor eventuele spelfouten. En voor het lange wachten. Ik ga nu de finale verzinnen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 juli 2014 - 21:16:
Finale staat erop. Als het niet duidelijk is, let me know.
Komen jullie allemaal uit qua deadline, met vakantie en dergelijke? Ik kom zelf 1 augustus terug dus het leek me wel prima om dan de deadline te zetten. Ik hoor het wel als het niet lukt voor jullie.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 13 juli 2014 - 21:17:
Oehhh dit wordt heavy. Ik ga volgende week vrijdag op vakantie (25 juli) dus ik miet even doorschrijven. Maar ik zou het wel moeten redden en ik heb al een ideetje =)

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 18 juli 2014 - 11:47:
I'm going to try this. Heb er wel zin in.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 27 juli 2014 - 17:02:
edit: Ik ben zo bang dat ik het niet ga halen
Gehaald! Zie hieronder mijn laatste inzending voor deze wedstrijd

klik

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 31 juli 2014 - 21:06:
Gehaald. kwam er gisteren nog even achter

De test

hopenlijk is het goed

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 1 aug 2014 - 21:37:
Dear Lucy.
Engelse titel, want daarom.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 aug 2014 - 13:51:
Ten eerste even mijn complimenten: dit is de eerste keer dat alle deelnemers iets hebben ingeleverd, goed gedaan!

CosmicPurple
Ik weet niet meer wat ik met jou moet, hoor. Ik had het er van de week nog over met Tesja: het is stom als de deelnemers van een schrijfwedstrijd zo veel beter zijn dan degene die het nakijkt, want wat valt er dan te zeggen? Bijzonder weinig, eigenlijk.
Toegegeven: ik snapte eerst niet helemaal wat de namen met opdracht vijf te maken hadden, maar toen heb ik 22-11-1963 erbij gepakt en snapte ik het weer. Oh wacht, zelfs Maeve zit daarin. Dat is best wel heel erg tof – dat deze inzending in feite naadloos aansluit op 22-11-1963, terwijl je toch ook Dear Prudence erin verwerkt hebt en – ja. Ja, ik vind het tof. Zoals al jouw inzendingen anyways.
Captain, als ik nog een wedstrijd doe, wil je dan alsjeblieft weer meedoen, ook al heb ik je niet zo veel te vertellen wat schrijven betreft? Ik vind het zo leuk om jouw inzendingen te lezen.
Oh, en een cijfer natuurlijk. Ik geef je een 9,2.

1Dzayn
Er zijn een paar dingen die ik niet snap. Ten eerste: hoe kan er een afdeling bestaan waarin ‘helden’ vermoord worden, zonder dat Shield ervan weet? Zijn er zo veel superhelden dat ze ze niet bijhouden? Want ik kan me voorstellen dat ze een soort van contact houden met die mensen, zeker met de gevaarlijke gevallen. Dan valt het toch zeker op als die ineens verdwijnen? Zeker niet als je het later doet lijken alsof Wain vanaf een andere afdeling van Shield is doorgestuurd naar afdeling Vaarwel.
En dan nog iets: als iemand zomaar binnen wordt gebracht, en diegene wil dood omdat hij zijn krachten niet goed onder controle heeft, zou je dan niet eerst gedwongen therapie geven van, wat, tien weken, of zo? Misschien een rare vergelijking, maar toen ik in het revalidatiecentrum werkte, kwamen er ook meer dan genoeg mensen binnen die dood wilden omdat ze niet inzagen hoe ze nog een gelukkig leven konden leiden, maar met de juiste therapie zijn die er zo weer bovenop gekomen. Dan maak je ze toch niet zomaar dood?
Ik vind het leuk hoe je het verhaal van Adriaen zo lang hebt doorgevoerd. Misschien heb ik er wel een beetje om gevraagd, met de laatste opdracht ‘nd all, maar daarvoor heb je het ongevraagd gedaan, en dat is toch best wel tof. Zeker omdat elk verhaal eigenlijk een einde heeft, en dan toch verder gaat. Komt er nog een vervolg, over Wain en Adriaen die in het hiernamaals hun onopgeloste zaken uitvechten? (:
Ik geef je een 7,5. Daar gaat 1,1 vanaf wegens fouten (ze vind = ze vindt; zijn bestaan = haar bestaan; hij wilt = hij wil; hij vermoord = hij vermoordt; hij wil = hij wilt; de bewaker, waarvan = de bewaker, van wie; is verandert = is veranderd; antwoord de bewaker = antwoordt de bewaker; het meisje verspreid = het meisje verspreidt; mijn uitleggen = mij uitleggen; antwoord Wain = antwoordt Wain). Eindcijfer is dus een 6,4.

realMe
Het idee is goed. Het idee is tof. En ik heb een enorme zwak voor 30 Seconds To Mars en dus ook Jared Leto, ik denk dat dat misschien ook wel duidelijk is en dat ik je inzending daarom extra welkom vond. HURRICANE. Ja. Bedankt daarvoor, want ik vond het heel heel heel naar dat die de vorige keer niet ingezonden werd.
Ik heb wel een paar aanmerkingen. Ten eerste klopt je toon niet. Deze brief zou heel formeel moeten zijn. Zo is de opzet ook wel, je heb het wel geprobeerd, maar je taalgebruik is te informeel. Het is moeilijk om echt formeel te schrijven (ik bakte er met Engels ook nooit veel van), maar in dit geval had je misschien toch beter een informele brief kunnen kiezen (Jared die aan Shannon een brief schrijft over dat ‘ie is toegelaten door dit en dit en dit te trotseren met zijn superkrachten, of die puur en alleen schrijft over hoe de test verlopen is, iets in die richting).
Daarbij heb ik het idee dat je dit nauwelijks hebt nagekeken. Je zinsopbouw is scheef, je hebt heel veel fouten laten staan die echt niet hadden gehoeven en al met al ben ik qua kwaliteit van het Nederlands gewoon beter van je gewend.
Ik geef je een 7,3. Daar gaat 0,7 vanaf wegens fouten (jou test = jouw test; je verwachten = je verwachtte; Het is niet de bedoeling dat je onschuldige omstanders de schrik van hun leven gaf = het was niet de bedoeling dat je onschuldige omstanders de schrik van hun leven zou geven; ontstnapping = ontsnappen; twee andere studenten had en ging = twee andere studenten hadden en gingen; dat je opzetten = dat je opzette; aan verleiding; zocht jij door = aan verleiding, zocht jij door). Eindcijfer is dus een 6,6.

De eindstand:
1. Cosmicpurple [9,4]
2. 1Dzayn [7,0]
3. realMe [6,9]
4. xDevilBitch [8,8]
5. Chayenne [6,8]
6. MariTom [8,3]
7. Krewella [8,1]
8. Letra [6,7]
9. xEmma [8,9]
10. MyReflection [7,0]
11. Vespertine [8,9]
12. Pline [8,6]
13. missxangel [6,9]
14. Rukia [6,1]
15. KolaLollie [9,5]
16. NaNaa [8,9]
17. Rebella [7,3]
18. YarahartBill [6,7]
19. Narcissa [5,6]

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 2 aug 2014 - 13:58:
SQUEEEEEE <3
(dit is de eerste keer dat ik er eentje win, dus SQUEEEEE)

En ladies, even een applaus voor Bo. Dit was zo'n awesome wedstrijd en Bo heeft het perfect gehost.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 2 aug 2014 - 14:04:
oEE Ik weet niet of ik mag reageren, maar even tussendoor. 5e plaats vind ik niét slecht!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 aug 2014 - 14:05:
Natuurlijk mag je reageren. (;
En Captain, precies hoe heb jij er nog nooit eentje gewonnen?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 2 aug 2014 - 14:07:
Oh ja natuurlijk!
*Applaudisseer voor Bo*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 aug 2014 - 14:09:
Stiekem heb ik al een volgende wedstrijd klaar, starttopic en eerste opdracht 'nd all, oeps. 't Is veel te leuk.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 2 aug 2014 - 14:13:
Pleasepleaseplease gooi 'm erop! :o

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 2 aug 2014 - 14:16:
Ja ja ja ja ja! <3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12