Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #215

Offtopic #215

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 maart 2014 - 16:01:
HALF VOL.......... [zo goed?]





(bericht aangepast door een moderator)
(reden: liegbeest. Door te zeggen dat de post leeg is, is 'ie juist niet leeg. Also. Vorkpoppetje)



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 maart 2014 - 14:37:
Aaaaaaah wat schattig.

Om iets toe te voegen over mijn eigen spannende leven: ik at een wortel en toe raakte er een draadje tussen mijn tanden, dus die probeerde ik weg te halen en toen zat mijn nagel vast tussen mijn tanden en dat was kut.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 13 maart 2014 - 14:39:
@Huss; jaa, volgende week weer samen lunchen. C:
@Emma; hahahaa, dat heb ik ook wel eens gehad.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 maart 2014 - 14:40:
Wat liiiiief. ^^

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 maart 2014 - 14:41:
Hahhahaha Emms.

Jongens ik heb even zo'n moment van - kijk ons nou. Drie jaar geleden waren we allemaal zo van. van. jongens, wat zijn dat?
And look at us now.
Not sure if I should be proud or disappointed.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 13 maart 2014 - 14:42:
You should be proud. Very, very proud!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 maart 2014 - 14:43:
Bij deze ben ik trots.

"Bepaal de frekwentie." - what

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 maart 2014 - 14:44:
Drie jaar geleden was de vijfde dus toen had ik een jongen van Romereis achter me aan en was een vriendinnetje van een vriend van mij super jaloers en gaf ze me elke pauze een blik des doods.
Jaar daarna had ik een vriend van de jongen van Romereis achter me aan en had ik zelf een hevige crush op een vriend van die vriend. Ik bleek graag voor wat opschudding binnen vriendengroepen te zorgen, jottum.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 maart 2014 - 14:45:
Oh, you. -pats head-

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 maart 2014 - 14:52:
Toffe tijd was dat. Ik had toen ik veertien was namelijk ook nog een hele schattige en onschuldige crush op een andere jongen uit die vriendengroep die uiteindelijk de wingman van de vriend van de jongen van Romereis ging spelen. Ja ja. Life was sooo funny.

Even tussendoor: Ik dacht dat het leuk zo zijn om mijn haar weer eens te gaan kleuren, een beetje rood erdoorheen. Maar ik twijfel en ik heb het Het Lief al gevraagd maar die zegt dat dat hij me sowieso mooi vindt en dat ik moet doen wat ik wil, dus daar heb ik absoluut niets aan. Wat vinden jullieeeeeee?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 maart 2014 - 14:53:
Dan wordt je haar zoals het mijne

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 maart 2014 - 14:55:
Bijna vergeten: Vanaf mijn dertiende tot en met mijn zeventiende zijn er roddels geweest over mij en nog iemand anders uit die vriendengroep. I shit you not.

Denk je dat 't me zou staan? Ik weet niet, ik denk dat ik het eerder had moeten doen. Nu wordt het zulk mooi weer en dan is het wel leuk als m'n haar een beetje lichter kleurt. Maar aan de andere kant is mijn haar nu zo saaaaaaai.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 maart 2014 - 14:57:
Rumour has it... dat ik met Tesja/Flap ga. Mostly.

@Emms; ik denk het wel.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 13 maart 2014 - 15:03:
Ik had vanaf de tweede naar de derde een vriend voor een paar maanden. [weet niet of jullie dat wisten, dus hierbij] Dit is mijn beste vriend geweest. Ik heb ook nog twee jongens achter mij aan gehad toen ik in de vierde zat. Ik was namelijk "populair" bij de jongens van andere klassen.
En nu heb ik een jongen uit een andere klas achter mij aan, waar mijn klas af en toe les mee heeft. Alleen heb ik een crush op Roel en ben ik echt totaaaaaaal niet geinteresseerd de dude van school.

Het zou volgens mij wel echt heel leuk staan Ems. En ik ben zo'n iemand die echt schijt heeft aan het "je haar moet lichter in de zomer en donkerder in de winter" shit. Dus gewoon doen als je het zelf echt voor 1000000% wilt. C:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 13 maart 2014 - 15:03:
Ook na het snoggen met z'n huisgenoot?

Ja? Okay. Hmmm. Bij kleuren is wel het nadeel dat je hele haar compleet egaal gekleurd is, terwijl ik het bij bruinachtig haar juist wel leuk vindt als dat niet helemaal zo is. Hmmmm. Hmmmm. Ik ga er nog even goed over nadenken. Ook bij 30 dagen kleurspoelingen gaat het namelijk nooit echt weg, dus het zou zo jammer zijn als ik spijt krijg.

Edit: @ Yara: Ik wist dat je een vriendje had.
En ook een behoorlijk lijstje haha. (;
Maar maar punt is. Ik vind mijn haar lichter ook wel leuk. Maar ik weet niet wat ik liever wil.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 13 maart 2014 - 15:06:
Nou, ja - ja. Ik weet het niet. Volgens mij weten ze 't zelf ook niet meer.

Maar bijvoorbeeld papa en zo, die weten dat op zich niet, dus die denken gewoon 'goh dat kind is vier dagen in de week bij Flap' en trekken daar conclusies uit.

@Emms; bij twijfel niet doen. Ik zou er nog even goed over nadenken.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19