Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #215

Offtopic #215

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 maart 2014 - 16:01:
HALF VOL.......... [zo goed?]





(bericht aangepast door een moderator)
(reden: liegbeest. Door te zeggen dat de post leeg is, is 'ie juist niet leeg. Also. Vorkpoppetje)



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 maart 2014 - 20:19:
@Joset: ik ga voor je duimen dat je dat mag gaan doen.
Ik studeer nu zelf voor Directiesecretaresse. Niet zo heel boeiend maar altijd handig. En ik ga hierna Toegepaste Psychologie doen.

@Jennifer: dat had ik ook. Was heel blij dat ik daar weg mocht.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 14 maart 2014 - 20:46:
@Yara: klinkt best interessant hoor. Toegepaste psychologie klinkt in mijn oren als iets heel ingewikkelds. Wat houd dat precies in?
Dankje voor het duimen

ik probeer mijn fransmondeling presentatie te maken. schiet nog best op. Daarna nog twee afleveringen van een cd'tje uitwerken en dan heel veel oefen.
Ik wil geen mondelingen...

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 maart 2014 - 21:08:
@Daan: ik geloofde het bijna niet. Want alle keren dat ik jou gezien heb, dronk je bijna alleen maar ice tea green :o


Ik doe aan character development

Oh, bijbaantjes! Ik heb morgen een sollicitatiegesprek bij het distributiecentrum van de Jumbo (want s.com verdient niet zo heel veel en werkervaring is toch wel handig voor ik zo oud ben dat ze me niet meer aannemen omdat ik te duur ben)

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 14 maart 2014 - 21:17:
Succes! komt goed

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 14 maart 2014 - 21:44:
Hi guise. Gaat het nog over werk want ik ben net net net afgewezen hollaa. (En daarom blijf ik bij de statement dat ik werkongeschikt ben)

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 maart 2014 - 21:55:
Zou je geen geweldige sassy bartender zijn though? Waar ben je eigenlijk afgewezen?

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 14 maart 2014 - 21:58:
Aww, dat is lief van je. Moet ik nog even een jaartje wachten though, en eh, mijn ouders zover krijgen dat ik doordeweeks tot heel laat mag werken. &Credo, werven. Fuckin' hell, leuker dan mij ga je het niet krijgen those fuck ass losers.

Mag ik vragen waarom de fuuuck jij moet solliciteren bij de Jumbo tho? Ik bedoel, het is een supermarkt. Die neemt iedereen aan.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 maart 2014 - 22:03:
Nog erger: distributiecentrum. Veilig afgeschermd van de rest van de wereld.
Nou, papa blijft zeuren dat ik niet werk (want hoewel s.com betaalt kwalificeert het volgens paps niet als werk) en werkervaring en zo. Also: ik woon in Drenthe. Er is hier zo goed als geen werk.

Anyway, suckers. Ik zou zeker voor jou op straat stoppen.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 14 maart 2014 - 22:16:
It's not like it's much easier over here. Hier zijn zoveel mensen dat ze altijd denken dat er vast wel iemand beter out there is, met wél werkervaring en iemand die wél drie talen kan spreken en arghh.

Toch?

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 14 maart 2014 - 22:45:
wel, ik ga na mijn examens een poging wagen, eerste heb ik nog een keer tellen bij de gemeenteverkiezingen, mogelijk twee keer, en daar krijg ik ook een vergoeding voor.

Welterusten guys, frans deel twee is af, ik ben pitten. Morgen als één van de laatste keren nog wel werken bij de Wibra.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 14 maart 2014 - 22:57:
Ik doe aan character development


Schön! _0_

Ik probeer een paar van mijn oude FF's te verbeteren, maar ik vind ze zo verschrikkelijk dat ik denk dat ik ze maar niet meer hier op ga zetten :x

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 14 maart 2014 - 22:59:
Ik voel je Juul. Moet zeggen dat ik nu überhaupt het lef niet meer heb om aan iets te beginnen want ik voordat ik iets neerzet kraak ik mezelf al af

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 14 maart 2014 - 23:01:
Oh, ik ben juist geïnspireerd geraakt door mijn vroegere crap en heb besloten dat ik maar nieuwe dingen moet schrijven. Ook vooral omdat ik moest denken aan die mooie, mooie tijd *nostalgieeee*

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 14 maart 2014 - 23:03:
Hmm, I've tried, I try, I'll keep on trying maar er komt in tienduizend jaar nog geen niks op FF meer. (op de schrijfwedstrijd inzending na, that is.)

Maar de schrijf/lees community van vroeger is zooooooooooooooooo veranderd ook

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 maart 2014 - 23:09:
Nou, drie talen heb ik. Vier als het moet. Maar goed, daar heb je hier dus niets aan. :'



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20