Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #43

Gooi-het-eruit-topic #43

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 12 maart 2014 - 20:20:
Leider Erdnußbutter!



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 16 april 2014 - 13:13:
Foei Flap! In je hok!
Stiekem zat ik laatst op jou fb en toen keek ik bij vrienden van ''hmm, wie zou Flap zijn''. En stiekem deed ik laatst hetzelfde bij Ems. Verder stalk ik jullie helemaal niet ofzo. Neuh. OH ik ging ook Roel bekijken bij Yaar.
hahaha, Het Lief heeft toch geen foto's op fb, dus er is niet veel spannends te zien.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 april 2014 - 13:26:
Ja, die frustratie ben ik ook al tegenaan gelopen @Emms.
Oh en @Dare; kon je Flap vinden dan? Of heb ik ook verteld hoe 'ie echt heet?

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 16 april 2014 - 15:47:
Hmm, jammer Ems. Het was het proberen waard (;
Hahaha geen idee, Bo. Je hebt nooit verteld hoe 'ie echt heet, dus ik heb alleen wat dudes kunnen bekijken waarvan ik dacht ''hmm, wie weet.''

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 16 april 2014 - 16:23:
Ik mis Amerika. En mijn beste vrienden van op reis. Vooral dat, de sfeer en het gezelschap, eigenlijk. Late nachten en vreemde inside jokes en constant-altijd lachen.
België is zo saai nu. :c

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 16 april 2014 - 17:30:
Ja, die frustratie ben ik ook al tegenaan gelopen @Emms.
Oh en @Dare; kon je Flap vinden dan? Of heb ik ook verteld hoe 'ie echt heet?

Ik weet lekker wel wie Flap is! Muahahahaaaa!

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 16 april 2014 - 18:03:
IK NU OOK MOEHAHA

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 19 april 2014 - 12:08:
Ik heb 13 boeken gekregen van ouders en zussen voor mijn verjaardag ;D

crewlangel
crewlangel

crewlangel is offline

[31]
crewlangel zei op 19 april 2014 - 22:38:
Ik heb 13 boeken gekregen van ouders en zussen voor mijn verjaardag ;D


Nog gefeliciteerd! Ben nog niet zo lang echt online hier, weinig tijd kunnen vinden! Maar beter laat dan nooit Mag hopen dat je een fijne verjaardag hebt gehad!!

Maar aangezien dit het Gooi-het-eruit-topic #43 heet mag ik hier vast wel even een beetje klagen over quizlet... Ik weet niet of er veel van jullie daarop zitten, maar heb mijn laatste 2 verhalen (die ik ook hier heb) daar gepost, gewoon om te kijken hoe het bevalt. Maar ik krijg op zich op het forum alleen maar negatieve reacties van 'dit is niks voor mij' en 'standaard verhaal' dingen. Daarnaast word nog eens gezegd "Ik hou niet van stukjes alleen in hoofdletters". Nou ben ik het verhaal eens terug gaan lezen en kon alleen maar 1 woord en 2 zinnen in hoofdletters terug vinden. En die hadden voor mij echt nut bij het verhaal.

Nou gaat het er niet om dat ze commentaar hebben, ik bedoel, ik post iets om te hopen dat mensen me kunnen helpen en me kunnen verbeteren waar. Maar ze geven totaal geen reden voor hun afwijzing en als je vraagt waarom iemand iets vind, krijg je geen reactie terug.

Daarnaast is dit dus een klaag berichtje (ik hoop dat ik hier niet verkeerd zit, het gaat gewoon een beetje me zin tegen om te schrijven..) maar ook een compliment berichtje! Bedankt allemaal, jullie zorgen er tenminste voor dat iemand wil door schrijven! Ik zit zelfs stiekem te denken om mijn quizlet account eruit te gooien en het alleen bij deze site te laten...

Hele fijne avond en hele fijne paas dagen!!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 april 2014 - 23:04:
Oke. Mijn zus ik nu "officieel" getrouwd voor de Islam. Het was erg......... interessant.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 april 2014 - 12:32:
@crewlangel [hoeheetje?]: generally is onze site veel gemoedelijker dan Quizzel, daar zijn we het allemaal over eens. 'k Moet zeggen dat ik het wel grappig vind dat ze je op Q afrekenen op een "standaard verhaal" want zo'n beetje alles wat op Q staat is hetzelfde... lekker hypocriet.
Overigens moet ik zeggen dat ook ik een hekel heb aan stukjes in hoofdletters (ook als ze nut hebben - je kunt ze naar mijn mening beter gewoon schuin gedrukt zetten of met een uitroepteken ernaast), maar oh well.
Iig fijn dat je het hier wel naar je zin hebt. ^^

@Hussel; vertel mij 'ns in Offtopic hoe het was!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 april 2014 - 12:00:
Oh wauw, de mobiele versie van Q is verschrikkelijk.

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 21 april 2014 - 20:57:
Helaas zijn tablets niet echt geschikt om verhalen op te typen of ik faal gewoon echt heel erg.. >< ik kan niet wachten tot ik mijn laptop weer kan gebruiken..

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 22 april 2014 - 18:52:
Er staat heel groot op mijn profiel: Geen reclame A.U.B.
Wat begrijpen mensen hier niet aan? Like really? Are you blind or something? Do I need to explain it in hand gestures? Do you want me to shove it in your face?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 22 april 2014 - 19:11:
@Yara: Misschien moet je er een tekeningetje bij maken.


Liedjes van het Engels naar het Nederlands vertalen is zo'n moeilijke kutopdracht. :c

crewlangel
crewlangel

crewlangel is offline

[31]
crewlangel zei op 22 april 2014 - 19:14:
@Bodine: Ja heb mijn profiel er van verwijderd. Ik kan echt wel tegen kritiek en tips (graag juist!!) maar om nou de hele tijd te horen: ik vind je verhaal niks (zonder opbouwende kritiek) en echt werkelijk alleen maar commentaar was ik het een beetje zat.. voelde me een beetje aangevallen en ging me zin om te schrijven tegen.. begon zelfs te twijfelen aan de verhalen die ik nu schrijf... maar ik schrijf het, ik moet het leuk vinden... als andere het leuk vinden is dat mooi meegenomen Hier gaat het prettiger.. Niet iedereen zal mijn verhalen leuk vinden.. maar hier word die keuze je niet zo opgedrongen

@Bliebxx: ik zou het echt mega knap vinden als het je zou lukken op de tablet.. ik typ blind en op een rap tempo... me vriend vraagt me regelmatig om me toetsenbord niet zo een pijn toe doen hihi, maar tablet wil totaal niet lukken haha. Hopelijk heb je je laptop snel terug

@YarahartBill: Ik deel je mening



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20