Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #43

Gooi-het-eruit-topic #43

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 12 maart 2014 - 20:20:
Leider Erdnußbutter!



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 27 april 2014 - 15:10:
DA hosten is vet intensief, haha.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 27 april 2014 - 17:43:
I've finally watched Rise of the Guardians, and I haven't gone this fast from laughing to crying to laughing again to completely breaking down since Toy Story 3.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 27 april 2014 - 18:17:
Oh ik wil die film ook zo graag nog kijken!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 28 april 2014 - 22:34:
RAAAAAAAGE!
Ok, effe serieus. Is het overdreven dat ik laaiend kwaad ben om het volgende:
- uitgenodigd worden door een vriend voor een fuif en het galabal van zijn uni.
- een week lang niks meer horen over dat plan.
- zelf vragen hoe het nu zit.
- een heel vage uitleg krijgen over "ja, misschien, weetniet, ga moeten vragen op school of dat eigenlijk wel mag." (ik ben al meegeweest naar een uni-fuif van hem.)
- dan te horen krijgen "liever de fuif dan het gala eigenlijk. fuif zal wel mogen maar gala is met receptie met proffen." (so? ik ken zat mensen die naar gala's van andere scholen/richtingen gaan als iemands +1)
- zeggen "oké, bekijk jij hoe het zit, maar heb jij er überhaupt zin in dat ik zou komen? ik hoef het niet als het voor jou niet past ofzo..."
- geen antwoord krijgen, enkel "ja maar ik moet het vragen want misschien mag het niet en het is allemaal nog niet zeker."
- besluiten dat ik er niet meer over ga beginnen, want hij maakt het nu wel heel awkward.
- rustig zitten wachten op bevestiging zonder erover te zeuren.
- gisteren en vandaag zo goed als niks horen van die vriend (wat uitzonderlijk is.)
- fuif is op dit moment bezig.
- tot de conclusie komen dat ik blijkbaar uninvited ben en dat hij het niet nodig vond om dat te melden, dat ik de hint blijkbaar wel zou snappen als hij het onderwerp volkomen meed, zo min mogelijk met mij communiceerde in de 48 uur voor de fuif en doet alsof hij niet aanvoelt dat ik behoorlijk gekwetst ben.

Dus; ben ik een onredelijke crazy stalker bitch?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 28 april 2014 - 22:36:
Nee

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 28 april 2014 - 22:41:
Nee

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 28 april 2014 - 22:44:
En het is ook lekker dat ik nu als een idioot thuis zit te niksen, want ik heb natuurlijk geen andere plannen gemaakt. Fuck you, dude. Echt waar.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 april 2014 - 23:57:
What even. Zéker als 'ie je eerst vraagt is dit echt heel erg onredelijk.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 april 2014 - 0:10:
Ik heb z'n nummer geblokkeerd, ik ben 'm hélemaal zat voor een paar dagen tot hij zich excuseert tot hij het überhaupt doorheeft voor onbepaalde tijd.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 29 april 2014 - 11:33:
Ik heb de naam van mijn host bij de debatwedstrijd gekregen. Is het appropriate om nu te gaan Facebookstalken?

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 29 april 2014 - 12:01:
@Do: Nee, niet onredelijk, ik zou hetzelfde doen, vooral omdat hij je uitnodigde, like, dan verwacht je toch dat iemand mee wil? Tssk.
@Daan: Ja, waar heb je anders Facebook voor?

Edit: ik heb net de extended trailer van The Fault in our Stars gekeken en ik moest al huilen, dus dat wordt nog wat in de bios...

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 30 april 2014 - 16:32:
Ik wil niet klagen en zagen ofzo maar ik kom echt gewoon gek en het moest er gewoon even uit...

Ik ben nu net thuis van het ziekenhuis en voel me niet beter dan als ik ben binnen gegaan... in tegendeel zelfs.
Donderdagavond was alles nog normaal, heb toen ook normaal kunnen plassen, vrijdag plots niet meer. Ben dan naar de huisarts gegaan en die heeft me een prikje gegeven en alles zou wel goed komen... toen leek het daar ook op, die nacht rond 2u het laatst kunnen plassen en zaterdag gaven we een groot familiefeest voor de 30e huwelijksverjaardag van men pleegouders. Die dag dus enorm veel gedronken enzo en kon weer niet plassen. Om 2u 's nachts hebben ze dan besloten om me naar het ziekenhuis te brengen... spoed binnen. Na een sonde, bloedafname en anderhalf uur wachten mocht ik weer naar huis en maandagavond een afspraak bij de uroloog. Maandag naar school, weer hetzelfde liedje. Ik kreeg er nu wel lichte pijn van en ervoor was dat niet. Ben van school weggegaan en heb naar het ziekenhuis gebeld, moest onmiddelijk naar de uroloog gaan. Die heeft enkele onderzoeken gedaan en kon niet meteen iets vinden dus mocht naar huis met een afspraak voor dinsdag, zelfde uur. Die nacht wakker geworden van de pijn en met een overvolle blaas, kon weer niet plassen maar toch geprobeerd vol te houden, toen dat om 8u niet lukte naar het ziekenhuis gebeld en moest meteen op spoed binnen, opnieuw bloedname + sonde maar deze keer moest ik dan in het ziekenhuis blijven zodat ik kon leren om zelf sondes te steken. Niet bepaald aangenaam maar beter dan het alternatief... ben dan die namiddag naar de neuroloog moeten gaan voor onderzoeken en die zei dat men zenuwreflexen iets te goed waren maar dat hij nog enkele andere testen wil doen en me niet ongerust wil maken dus 9 mei heb ik een nmr scan. Heb ondertussen ook last van hoofdpijn en ik heb pijn gekregen aan men rechter oor en het voelt alsof dat oor wat gezwollen is maar het is eigenlijk niet echt zichtbaar. Ik heb daar ook al een paar dagen koorts bij, wat deze ochtend om 6u gelukkig over was maar heb sinds dien men temperatuur niet meer genomen.

Ben nu thuis en ben naar de apotheek gegaan voor antibiotica, urinezuiverende pilletjes (tegen infecties) en sondes en heb daar nu een 100 euro moeten aan uitgeven.

Hmpf nu voel ik me een enorme klager en heb soms het gevoel dat ik het allemaal wat overdrijf en het beter gewoon zou negeren want dat het wel over zal gaan.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 30 april 2014 - 16:44:
Ik hoop voor jou dat het geen niersteen is... :s
En heel veel beterschap <3

Pline
Pline

Pline is offline

[986]
Pline zei op 30 april 2014 - 17:08:
Nierstenen hebben ze uitgesloten met een echo, ze hebben enkel een kleine cyste op men ene nier gevonden maar die zou geen invloed hebben.
Ze zijn nu eerder neurologisch aan het denken.

Dankjewel xx

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 30 april 2014 - 17:57:
Ah, supernaar Pauline! Ik hoop voor je dat ze snel vinden wat het is! Beterschap!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20