Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #216

Offtopic #216

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 16 maart 2014 - 10:39:
Wooooooooop



Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 20 maart 2014 - 6:53:
@Elise Ik zie Html en php staan en dat is voor mij het belangrijkste eigenlijk. Dus daar ben ik heel blij mee ^^

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 20 maart 2014 - 11:56:
ik probeer mezelf er ook een beetje wegwijs in te maken, met hulp van lieve schat die het studeert. En mijn computer is nog niet ontploft. Ik ben een ramp met pc's

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 20 maart 2014 - 12:23:
Je moet toch wat als full-time drama queen.

Precies!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 maart 2014 - 13:46:
Morgen heb ik een gesprek met tutor erbij over dat iedereen in mijn groepje incapabel is, yaaaay.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 20 maart 2014 - 14:17:
Hallelujah, Ems, dat moet echt een heerlijk gevoel zijn! Betekent dat dat je hierna (hopelijk) van ze af bent?

Adjklgjs. Ik heb eindelijk tijd om te schrijven, maar nu weet ik niet waar ik moet beginnen haha.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 20 maart 2014 - 15:03:
Eerste twee toetsen van de toetsweek gehad en nu lekker lang weekend (ben morgen vrij gehe)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 maart 2014 - 16:22:
@ Marit: Nope, project moet gewoon af. Kan alleen zijn dat zij hun propedeuse niet meer kunnen halen hierdoor.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 20 maart 2014 - 16:32:
@Ems: Ja, dat is natuurlijk waar. Maar wel fijn dat ze er in ieder geval niet mee weg komen, toch? En hopelijk zien ze hierdoor in dat ze niet goed bezig zijn en wordt alles nog iets beter!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 maart 2014 - 18:58:
Ik heb net ontdekt dat Sirius Orions hond is (en Sirius is de helderste ster die we kunnen zien en staat in Orion - dus vandaar + Orion is Sirius' vader (in Harry Potter)). Oh my god, zo cool.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 20 maart 2014 - 22:29:
@Danielle dat klinkt inderdaad heel cool. Nog een reden waarom harry potter awesome is en plus puntje voor Rowling voor de details

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 21 maart 2014 - 8:17:
@Daan: I know right, dat is echt tof. Ik wist wel dat Sirius een hond is en de helderste ster is (want - mijn PWS ging over Harry Potter) maar niet dat hij in Orion staat. Maar eeeep.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 maart 2014 - 10:20:
Volgens mij ben ik niet zo aanwezig lately. 'm Sorry, lads.

EDIT; oh oh, laat ik dan gelijk een verhaaltje erbij zetten.
Voor cursus moet ik stage lopen (as you probably already knew/figured), maar dat gaat dus om lessen draaien in baden met kindjes. En dat mag niet ten koste gaan van die kindjes, dus ben je verplicht om van te voren met degene die het desbetreffende bad beheert te overleggen over of je er stage mag lopen, wanneer dan, en wat je precies moet doen. Zij geven je dus een opdracht mee, jij baseert daar je les op, en dan mag je die op het afgesproken tijdstip draaien.
Je moet dat dertig keer gewoon doen, dan krijg je feedback van een stagebegeleider (niet per se je eigen), en vijf keer met een beoordeling erbij, dan krijg je (van je eigen stagebegeleider) niet alleen feedback, maar dan moet je les ook echt voldoende zijn. Anders ben je de pineut.
Dus ik had vorige week met mijn stage-begeleidster en de beheerster van een bad afgesproken dat ik daar één van die vijf beoordelingen zou doen, vandaag. Maar ik moet er nog twee, en ik heb 27/30 voorbereide lessen al gedaan, en ik loop met m'n algemene urentelling lekker op schema - en andere mensen niet.
Ik mailen naar m'n baas dat ik die les heb afgesproken, krijg ik een mailtje terug dat het bad dat uur al bezet is door een andere cursist.
Vrijdags ben ik ook in het zwembad, dus ik bij iedereen zo een beetje zeuren en toen is m'n baas dus naar me toegekomen van - ja maar kijk, jij loopt bij, en andere mensen hebben pas 14/30 voorbereidingen en nog geen 60/90 uur (we moeten volgende maand klaar zijn en zijn al bezig sinds september, dus die lopen niet helemaal op schema). Dus ik zei: ja, dat snap ik ook wel, maar ik heb het gewoon volgens de regels gedaan, en zij duidelijk niet (want ik had het met de beheerster van het bad nog erover gehad even daarvoor, die wist van niets, en mijn stage-begeleidster heeft er op dat vlak niets over te zeggen), dus dan is iemand tegen de regels in gegaan en omdat diegene dan achter ligt op mij, word ik, terwijl ik wel de regels heb gevolgd, naar achteren geschoven.
Dus nou ja oké, hij zou diegene een preek geven over het volgen van de regels en ik dacht oh well de wereld is oneerlijk, laat maar lekker (ik zat er emotioneel sowieso al een beetje doorheen, dus ik wilde me er niet druk over maken want dan zou ik hoogstwaarschijnlijk m'n breaking point bereiken).
Dus ik nog een beetje met een paar mede-cursisten zeuren over hoe oneerlijk die cursus is en zo.
En toen was ik thuis, kreeg ik een mailtje dat ik de les alsnog krijg voor vandaag. Lang leve het zeuren tot je je (verdiende!) zin krijgt.

Oh lads me life's so interesting.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 22 maart 2014 - 13:23:
@Bodine dat vind ik ook wel terecht hoor. Ik hoor mensen op mijn school ook altijd zeuren dat ze zoveel dingen te doen hebben en dat ze te weinig tijd krijgen terwijl de leraar/lerares het ruim van te voren heeft opgegeven. Het is dan hun verantwoordelijkheid dat ze er pa een dag van tevoren mee beginnen.
Dus ik vind het best wel oneerlijk wat er met jou is gedaan, jij loopt gewoon volgens schema en jij bent ook nog niet klaar. Lekker eerlijk is het dan om de mensen die het juist fout hebben gedaan door te laat te beginnen voor te laten gaan

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 maart 2014 - 13:27:
Papa heeft zijn sportkleren aangetrokken en is voor de tv gaan zitten. Go daddy.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 23 maart 2014 - 14:00:
@Ems; lijkt wel een beetje op mij. Hahhaaa



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20