Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FF's Schrijfuitdaging - april

FF's Schrijfuitdaging - april

1 2 3 4 5 6
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 1 april 2014 - 21:04:
Beste FF'ers,
De samenwerking tussen de mods en de gloednieuwe Creabea's heeft geleid tot een liefdesbaby. We hopen dat het aanslaat en we het maandelijks kunnen gaan organiseren.
De eerste van de maand maken wij een thema bekend. Elk lid van FanFic dat mee wil doen, kan tot en met de eenentwintigste een standalone die te maken heeft met dit thema inleveren. Of dit een oude standalone is die in een hoekje van FF ligt te verstoffen of de standalone voor dit project geschreven is, maakt niet uit. De enige voorwaarden zijn dat het korter is dan drieduizend woorden en het een fanfictie is. Zo snel mogelijk worden de verhalen nagekeken, onze deadline ligt twee weken na die van jullie. Elk verhaal krijgt feedback en onze persoonlijke favoriet wordt nog uitgelicht.
Terwijl ondertussen een nieuw thema bekend wordt gemaakt, gaan we nog verder met de persoonlijke favoriet. We hopen hier namelijk nog andere talenten aan te kunnen koppelen: het maken van covers. Bij de standalones mogen covers gemaakt worden, ook hier is drie weken voor, waarna de auteur van het stuk zijn (of waarschijnlijk haar) favoriet mag kiezen.

Deze maand is het thema muziek. Het is niet de bedoeling dat er een songfic wordt geschreven, maar verder mag je alle kanten op. Misschien kan je ons een kijkje laten nemen in het leven van een muzikant, misschien speelt muziek wel een rol in een levensveranderend moment in het leven van je hoofdpersonage. Leef je uit, zolang muziek maar het hoofdthema is.

Verhalen kunnen ingeleverd worden door het op FanFic te posten en de link in dit topic te plaatsen.

Heel veel succes!

D E A D L I N E
21 april, 23:59

D E E L N E M E R S
- Ivana
- Narcissa
- Julia
- Rebella
- xcarrotx
- juutje19
- Nynlufx
- Merula
- Chayenne
- Idelle



(bericht aangepast door een moderator)
(reden: deadline)



juutjee19
juutjee19

juutjee19 is offline

[2]
juutjee19 zei op 20 april 2014 - 13:10:
Hier is mijn verhaal :
http://www.fanfic.nl/chapters/43008/1-april-muziek/

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 20 april 2014 - 13:29:
Hier is die van mij!
Klik!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 april 2014 - 13:33:
Oh wat leuk dat het nu allemaal binnenstroomt. ^^

Idelle
Idelle

Idelle is offline

[143]
Idelle zei op 20 april 2014 - 22:44:
En de mijne op de valreep: http://www.fanfic.nl/fiction/7720/schrijfwedstrijd/

xOkamiWulfy
xOkamiWulfy is offline

[2]
xOkamiWulfy zei op 21 april 2014 - 14:14:
kan ik het vandaag nog inleveren ?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 april 2014 - 14:17:
Ja, vandaag is de laatste dag. Als je het hebt ingeleverd voor morgen begint, is het prima.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 21 april 2014 - 16:07:
Mag het ook een songfic zijn als in geïnspireerd door de lyrics? Of moet de SA zelf echt over muziek gaan/bevatten ?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 april 2014 - 16:09:
De SA moet echt zélf over muziek gaan.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 21 april 2014 - 16:15:
By the way: deze maand worden de inzendingen beoordeeld door Daan en yours truly.

Idelle
Idelle

Idelle is offline

[143]
Idelle zei op 21 april 2014 - 18:47:
Mijn inzending verandert. Degene die ik had opgegeven voldoet niet aan de voorwaarde, dus ben het nu aan het veranderen.

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 21 april 2014 - 19:05:
Ik ga die van deze maand helaas niet meer halen, maar ik ben in ieder geval weer aan het schrijven. Misschien dat ik wel met die van volgende maand mee kan doen

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 21 april 2014 - 19:42:
Misschien haal ik het toch nog wel ^^
Even een kort vraagje: Ik heb een blog, en ik vroeg me af of ik dit op mijn blog mag zetten
Alleen mijn shot dan bedoel ik, en dat dan elke maand.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 april 2014 - 19:45:
Je bedoelt dat je je stukje ergens anders post dan alleen op deze site? Dat is helemaal aan jou, het is immers jouw stukje.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 21 april 2014 - 22:59:
Heel, heel, heel, heel slecht.
Inspiration

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 21 april 2014 - 23:33:
Ha, hoezo op het laatste moment? O, ik ga morgen zo moe zijn...
Muziek helpt



1 2 3 4 5 6