Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #218

Offtopic #218

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 9 april 2014 - 15:51:
Muh.



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 april 2014 - 10:31:
Hola!

Ik heb zometeen een Duits iets. Het is niet echt belangrijk, en ik heb hem toch al gehaald, en ik ben eigenlijk te moe om naar school te gaan. En ik kan hem zelfs thuis doen want hij is toch op een bepaalde site. Maar ugh. Ik wil niet. Zeg dat ik niet naar school hoef. Zeg alsjeblieft dat ik niet heen hoef te gaan.

Sssssst. Blijf maar lekker bij mij, hoor.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 april 2014 - 10:58:
Okay. Okay. ^^
Ben gelukkig bijna klaar op school. Nog één uurtje.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 april 2014 - 11:59:
Ja, vooral als je twee van de zes nachten (inclusief de weggaan- en terugkomnacht) niet slaapt, omdat je om zes en zeven uur moet vliegen. Feest,

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 april 2014 - 12:55:
Psssst Daan. Focus eens op de leuke aspecten. Ik zou bijna zeggen dat je het niet leuk hebt gehad.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 april 2014 - 14:53:
Oh guys, die ene dude die mij niet aftekende omdat hij kinderachtig was en zo en dat drama heb ik vast wel verteld en ik heb nu een aftekening en hij moet twaalf pagina's aan een essay schrijven voor straf and it's soooo funnnnyyy.
Helaas staat zijn onderbouwing tegen mij vol met leugens en eigenlijk heb ik zin om er nog een mailtje achteraan te sturen met "HIJ LIIIIIIIIIIIEGT" maar dat is vast niet vriendelijk.

AND LOOK HOW MEAN HE IS
"Ik heb haar niet afgetekend omdat ik vind dat ze zich niet professioneel gedroeg tijdens de totale postervoorbereiding. Ik vind dat ze onrechtvaardig heeft gehandeld door mij niet af te tekenen, ook al heb ik me zo goed mogelijk aan de uiteindelijke taakverdeling proberen te voldoen. Ondanks het feit dat ze erg ambitieus met de poster bezig is geweest, vind ik dat ze zich niet als leider, maar enkel bazig en negatief dominant richting mij en andere groepsleden heeft gedragen. Ze heeft naar mijn mening de samenwerking in de weg gestaan door haar normen en eisen aan mij en andere groepsgenoten op te leggen. Ze heeft eigen inbreng op geen enkele wijze gewaardeerd. Bovendien heb ik begrepen dat ze achter mijn rug om allerlei ernstige verwensingen heeft toegeworpen."

AND IT'S SO NOT TRUE. Alleen het einde wel, ja. Ik heb niet heel vriendelijke dingen gezegd. Maar ik was boos en het ging echt niet zo ver.

Verder val ik totaal binnen in een gesprek zonder iets toe te voegen. Dus. Hoi. Ik ben weer levend, soort van. Het Lief is in ieder geval niet heel afleidend want hij bevindt zich aan de andere kant van het land.

@ Yara: Oh, lekker vroeg uit ^^
@ Daan: Het was wel leuk toch? toch?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 april 2014 - 15:09:
@Ems; Jaaa. We hadden eigenlijk nog drie uur Nederlands. Maar omdat we al die stof al hadden gehad en er verschillende examens aankomen mochten we lekker vroeg weg.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 april 2014 - 15:34:
@Emms; fuck hé. Gaat dit nog gevolgen hebben voor jou?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 april 2014 - 15:36:
Nee, ik heb mijn aftekening al binnen, so I'm safe. Maar het heeft een beetje mijn dag verpest, want de rest van het mailtje staat scheef van de leugens ("ze heeft dit gezegd!" uuuh, nee.) en het is gewoon niet zo leuk om zoiets over jezelf te lezen. ):

@ Yara: Oh, wanneer heb je examenweek dan?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 14 april 2014 - 19:19:
Wat vreselijk! Dat vind ik echt disgusting als iemand dat doet.

@Ems; well, ik heb al het hele jaar examens. Ze verspreiden het bij mij over het hele jaar. Dus ik heb volgende week examens. En dan weer over een aantal weken en dan weer even niet en dan weer wel. Snap je?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 april 2014 - 19:46:
Maar als je volgende week examens hebt, wat maakt het dan anders dan een examenweek? *le me confused*

Guys I am soo sooo hungry but I'm going to eat with a friend and she's still at volley and I'm huuuuuuuuuuungry.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 april 2014 - 19:47:
Ik heb bij Martijn gegeten, zonder Martijn.

Hoe laat is ze klaar @Emms?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 april 2014 - 19:49:
Ik ga d'r om halfnegen zijn. Aaaaah nog zoooo lang.

But how're you guys doing? Ik ben te lui om bij te lezen hahaha.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 april 2014 - 19:51:
o.o en dan moeten jullie nog koken, of dan is het eten iig al wel klaar?

Yeah we're good. (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 14 april 2014 - 19:51:
Ik heb alles al gesneden hahah, dus het hoeft alleen nog in de pan.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 14 april 2014 - 19:52:
Good luck being patient ö

Maar het is wel superleuk dat je toch een beetje een vriendenkring om je heen hebt gebouwd, ook al had je in het begin een beetje een aversie tegen Maastricht 'nd all.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13