Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » [Welkomstopic] - Second Star to the Right

[Welkomstopic] - Second Star to the Right

1 2 3 4
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 april 2014 - 18:14:
and straight on til morning.


Hallo nieuwe FF’er, welkom bij de familie!

We zijn allemaal wel eens nieuw ergens en soms hebben we dan een beetje hulp nodig. Als je liever zelf je weg wilt vinden, dan kunnen we je daar alleen maar succes bij wensen. Heb je toch liever een map en kompas voor deze website en haar (soms wel vreemde) forum? Dan zit je hier helemaal goed.

Laten we helemaal in het begin beginnen. Je hebt net je profiel aangemaakt, wat nu? Ga naar je instellingen (http://www.fanfic.nl/instellingen.php) of klik op de tab “Mijn Profiel” en klik bovenaan op “je profiel aanpassen”. Vul in wat je wilt invullen, zo veel of zo weinig als je zelf wil, en dan opslaan. Nu kunnen andere leden op jouw profiel wat te weten komen over jou!

Omtrend fan ficties en het forum zijn bepaalde regels, die hier te vinden zijn:

- Huisregels
- Forumregels
- Wedstrijdregels

We gaan er van uit dat deze regels gelezen en nageleefd worden. Hierop wordt toegekeken door de mods van deze website. Zij zijn te herkennen aan hun rode naampje in de “nu on-line”-balk.

Als je wat meer over de geschiedenis van FanFic te weten wilt komen, raden we je ook aan de FanFic Guide to the Galaxy te lezen.

Het forum is onderverdeeld in verschillende subfora. Zoals de titels al voorspellen, vind je in “Nieuws” het nieuws over FF, kun je bij “Klachten” je klachten kwijt (Wanneer plaats je een klacht?), kun je bij “Suggesties” jouw geweldige ideeën vertellen aan de mods en creabea’s en kun je bij “Vragen” je vragen stellen (maar dit kan altijd via gastenboek of mailtje mocht je het liever wat discreter doen).

Het “Stamcafé” is over het algemeen het actiefste. Hierbij staat, onder andere, het “Offtopic” waar de leden met elkaar kunnen praten over om het even wat. Laat je niet afschrikken door hoe het er aan toegaat, velen van ons zijn hier al een lange tijd en kennen elkaar goed, maar we verwelkomen nieuwelingen met open armen!

Bij “Forum Spelletjes” worden spelletjes gespeeld. Bij “FanFiction promoten” kan jij jouw (nieuwe) verhaal promoten zodat anderen weten dat het bestaat en dat het superinteressant is, en bij “Schrijver ID’s” kan je een overzicht maken van alle verhalen op je profiel, zodat we een overzicht hebben van je productiviteit.

Er zijn veel dingen die aan deze website nog gerepareerd moeten worden. Usernames kunnen niet veranderd worden, je kan geen melding aanvragen (als iemand vraagt voor een melding voor je verhaal, betekent dat dat ze vragen of je hen een gastenboekberichtje kan sturen als er een nieuw hoofdstuk is), de zoekfunctie is permanent zoek, etc.

Als je iets niet begrijpt of vindt, voel je dan niet beschaamd om iemand aan te klampen en het te vragen. De actieve mods zijn CosmicPurple, Bodine en Kayley. De creabea’s zijn xDevilbitch, xNadezhda en MoonRocker.
Wij staan altijd paraat om je vragen te beantwoorden.

Dit topic is open voor introducties van nieuwe leden. Laat ons weten dat je een plekje op deze website hebt geclaimt, stel je aan ons voor en dan houden wij wel een oogje in het zeil dat je vlotjes tussen de plooien valt. In een mum van tijd zal al de ongemakkelijke nieuwigheid verdwenen zijn en voel je je helemaal thuis!



Maureen95
Maureen95

Maureen95 is offline

[10]
Maureen95 zei op 5 aug 2014 - 19:20:
Haha dankjewel Bodine! Wat een leuke site is dit! Dit zorgt er ook voor dat ik weer meer ga schrijven. Mijn eerste verhaal die er staat heb ik in een week geschreven. Steeds even tussendoor. Gaaf hoe zo iets tot stand komt

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 5 aug 2014 - 19:20:
Hoi Maureen ^-^

Ik ben Ivana en ik ben zestien. Mijn hobby's zijn lezen en schrijven. Ik ga naar 5vwo en heb nog geen idee wat ik wil worden.
Ik hoop dat je een leuke tijd gaat krijgen hier

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 aug 2014 - 19:21:
Dit is zeker een gave site. (: en schrijven is een geweldige bezigheid, dus ik hoop dat je daar nog veel plezier aan kunt beleven!

Maureen95
Maureen95

Maureen95 is offline

[10]
Maureen95 zei op 5 aug 2014 - 19:23:
Ik heb al zooo weinig tijd. Besteed veel tijd aan de paarden die hier staan ( 20) en ben daarmee bijna de hele dag bezig. 's avonds meeste tijd om lekker hiermee bezig te zijn naast veel andere fora die ik bezoek

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 aug 2014 - 19:25:
Twintig paarden o.o

Maureen95
Maureen95

Maureen95 is offline

[10]
Maureen95 zei op 5 aug 2014 - 19:28:
jep das veel werk haha.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 6 aug 2014 - 0:51:
Nogmaals welkom Mau!

Well because I never actually did this.^^
Mijn naam is Cynthia, maar ik heb liever dat jullie me Cyn noemen - because i just prefer. So call me Cyn.
Ik ben 18 jaar, kom uit het vrolijke Groningen en studeer maatschappelijke zorg. Verder hou ik van One Direction, ga ik trouwen met Ashton Irwin en ben ik een diehard Potterhead. Naast schrijven zing ik ook ^^ Ik ben gek op muziek, vooral Reggae, HipHop, Pop, Hardstyle en Punkrock.
Ehm. Ja dat was het in grote lijnen wel!
im really bad at this

Maureen95
Maureen95

Maureen95 is offline

[10]
Maureen95 zei op 6 aug 2014 - 11:18:
LeuK! Welkom kennis te maken Jaaaa nog meer Potterfans Ik heb zelfs een tattoo speciaal voor potter <3

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 6 aug 2014 - 13:20:
omgggg i want that toooooo!
Hi, jennifer, BIIIIG potterhead!
Also vind ik 1D, all time low, 5sos , doctor who, en heel veel meer series leuk
Aangenaam

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 7 aug 2014 - 15:40:
Halloooo Maureen! Ik ben Marit, maar noem me gerust Dare. Ik ben 18 (wauw ik schreef 19 op, lekker wakker) en ik heb nog nooit 20 paarden bij elkaar gezien.
Welkom op het foruuum!

xina117
xina117 is offline

[1]
xina117 zei op 7 dec 2014 - 19:53:
Hey ik ben Nina ik ben 12 jaar en een enorme harry potter fan. Ik kwam op deze website terecht toen ik op zoek was naar harry potter fanfiction. Ik schrijf zelf ook graag, dus dacht ik: laat ik me hier eens aanmelden. Ik schrijf harry potter verhalen(wat een verrassing)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 7 dec 2014 - 19:55:
Wat leuk dat er weer eens een Harry Potter fan bij komt! Ik ben zelf ook een enorme Potterhead haha. (:

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 10 dec 2014 - 16:02:
Ik oooooooook. <3

Grohl
Grohl

Grohl is offline

[6]
Grohl zei op 23 jan 2015 - 20:17:
Sorry voor het omhoogkicken van dit topic, maar ik kom mezelf even voorstellen. Ik ben Juliette, zestien jaar oud, en ik zit hier onder een pseudoniem en een valse leeftijd omdat ik hier ook nog een ander account op heb, maar ik het niet zo erg nodig vind dat Jan en alleman weet wie ik ben. Hoe dan ook, ik houd van Harry Potter, Lord of the Ring, Game of Thrones, Narnia, Percy Jackson en dat soort zaken. (:
Dus tja, dat ben ik zo wel een beetje. (:

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 23 jan 2015 - 20:45:
Wauw, ik krijg op een één of andere manier een sterk gevoel dat je Emma bent. Ik kan het mis hebben. Maar, ja.



1 2 3 4