Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #219

Offtopic #219

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 april 2014 - 12:27:



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 6 mei 2014 - 9:02:
@Huss; jij wel. Omdat dit spontaan was. Ik wacht nog even op het antwoord van Ems. Want als dat ook spontaan was, krijgt zij ook een punt. Anders niet.

@Jenn; uhm, lang verhaal kort. Ik ging Emma en haar vriend punten geven omdat ze allerlei lieve dingen voor elkaar deden. Maar nu is de regel dat je lieve dingen mag doen maar het moet wel spontaan zijn. Anders zitten ze zo op de 100 punten.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 mei 2014 - 10:03:
@Emma; waarom? Was het onverwacht? Zo ja, krijg je een punt. Anders niet.
Dit spelletje begon emt de regel dat we elke keer een punt zouden krijgen als we naar elkaar zouden gaan. ;P
maar ja, het was ook nog eens spontaan.

@ Bodine; Hhaha doe jij dat ook? Ik maak praktosch altijd als ik hier ben z'n keuken schoon (want zijn huisgenoten zijn smerig) en laatst heb ik alles in zijn hele kamee compleet opgeruimd en dat duurde een paar uur. ;P

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 6 mei 2014 - 10:05:
Dan punt voor Emma!

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 6 mei 2014 - 10:26:
oké ik zie mijn computerscherm niet eens meer heel helder. Volgens mij hebben mijn ogen echt rust nodig.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 6 mei 2014 - 11:03:
ga dan slapen!

ik word gek van mijn gestress voor examens.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 6 mei 2014 - 11:11:
Ik ook! Ik kan niet wachten tot het voorbij is ik word helemaal gek

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 mei 2014 - 11:16:
Wanneer zijn de examens? Ik ben echt slecht op de hoogte. Als ik jou was, zou ik vooral ook af en toe lekker rust nemen, FF gaan stalken of iets in die trant. Als je aan een stuk door leert en stresst, word je alleen maar uitgeput en neem je minder efficiënt stof op. Bovendien: ook al is het in een ver verleden, alle stof heb je al een keer gedaan. Waarschijnlijk weet je meer dan je je realiseert.

@ Kirsten: Ben je sowieso moe of heb je alleen last van je ogen? Misschien sowieso wel handig om even te stoppen met naar schermen te kijken voordat je hoofdpijn krijgt.

Oh guys, ik kwam hier (in de kamer van Het Lief) binnen en toen stond er op tafel een kaartje dat ik een maand geleden gestuurd had en hij had het bewaard en ik vond het zo lief. Ik heb hem denk ik nu een stuk of vier keer een kaartje gestuurd en volgens mij heeft hij ze allemaal nog.
Ik wil heel lief doen en het avondeten af hebben als hij thuis komt, maar hij is er kwart over vijf al en dat is geen etenstijd. Hmpf.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 6 mei 2014 - 11:28:
Dan maak je een klein snackje klaar ofzo =)
Met wat wijn of whatever hij lekker vind ^-^

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 6 mei 2014 - 11:45:
Helleeuuu guys, ik ben heel moe. En op school is het saai. Ik heb net een luistertoets Engels gehad en ik word daar altijd zoooooo slaperig van. *ogen vallen langzaam dicht*
Mag ik alsjeblieft naar mijn bed en slapen? Of moet ik echt op school blijven?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 mei 2014 - 11:45:
Oooh, dat is inderdaad wel een goed idee. Een paar borrelhapjes, iets in die trant. Wat crackertjes met kaas en zo. Hmmmmm.
Ik weet wel al wat ik voor het avondeten wil maken, maar ik weet niet hoe het gemaakt moet worden haha. Mijn mama maakt wel eens van die mega paddenstoelen gevuld met allemaal lekkers, dus dat wil ik ook eens proberen zelf te maken. Hopen dat ze op tijd antwoord though, ze let nooit zo goed op haar mobiel.
Nom nom nom. Ik heb er nu al heel veel zin in haha. Misschien moet ik maar stoppen met mijn studie, volgens mij zou ik het ook best wel prima vinden om huisvrouw te worden haha.

@ Yara: Van mij mag je naar huis hoor. Ging je luistertoets wel goed?

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 6 mei 2014 - 11:48:
examens beginnen volgende week, en ik weet het, maar toch. Ik ben sowieso al heel stress gevoelig.

oh en maakt een klein hapje ja. Dat is ook heel leuk! Heb ik afgelopen week ook gedaan toen mijn vriend in Utrecht was en ik bij hem thuis. Als hij dan terug kwam had ik altijd iets staan. Vond ie heel leuk, ook al was het nog geen etenstijd

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 6 mei 2014 - 11:58:
@Ems; ja hij was opzich wel redelijk goed te doen. Af en toe mezelf wakker houden om die toets af te maken. Maar verder ging hij wel goed.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 mei 2014 - 11:59:
Oh, volgende week al? Dan snap ik wel dat de stress erin schiet, dat is heel gewoon. Ik kan je wel aanraden zeker als ze begonnen zijn, het echt rustig aan te doen. Ik heb zelf niet geleerd op dagen dat ik een examen heb gemaakt.

Ah wat lief. (:
Wil jij ook punten haha? Ik vind dat jij ook punten verdient. Hoe lang heb je het al met je vriendje ook al weer? Volgens mij heb ik het al eerder gevraagd, maar is het me ontschoten.

@ Yara: Dat is vrij normaal volgens mij, ik liet me ook makkelijk afleiden tijdens luistertoetsen. Het was altijd zo saai.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 6 mei 2014 - 12:11:
Ja echt vreselijk. En iedereen was op een verschillende tijd klaar en toen gingen ze ook nog allemaal geluid maken. En op de gang waren mensen aan het schreeuwen. En mijn hersenen zaten van "Hmm, misschien is nu de perfecte tijd om in slaap te vallen. Ja laten we dat doen." Dus het verliep niet helemaal vlekkeloos. Gelukkig wel de toets af kunnen maken binnen de bepaalde tijd.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 mei 2014 - 12:17:
He? Hoe kunnen mensen niet tegelijkertijd klaar zijn tijdens een luistertoets?


Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20