Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #219

Offtopic #219

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 april 2014 - 12:27:



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 april 2014 - 13:29:
Het is ook een stelletje mongolen. As am I, so that's good.

Ik kan alleen boten @Kay.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 april 2014 - 13:30:
Can't say I know of it. Vertel!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 april 2014 - 13:31:
Ik vind zelf Kingsen en Bussen erg leuk.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 april 2014 - 13:33:
Misschien heeft het bij jullie een andere naam? Want ik weet dat sommige mensen 't met andere naam spelen.
Internet:
Benodigdheden:
- Een stokkaarten

Spel uitleg
Boten is een drankspel dat in 5 rondes wordt gespeeld. Er moet 1 iemand aangewezen worden als de dealer. De dealer kan zelf ook mee spelen.

Ronde 1, rood of zwart:
De dealer vraagt aan een speler, rood of zwart, de speler kiest. Dan legt de dealer een kaart van de stapel voor hem neer. Had de speler het goed, hoeft er niet ge-at te worden. Als het fout is wordt er ge-at. De dealer doet dit bij iedere speler, en eventueel bij zichzelf. De kaarten laat je voor je liggen.

Ronde 2, hoger of lager:
Deze ronde is het zelfde als ronde 1, alleen vraagt de dealer nu hoger of lager dan de kaart die al voor je neus ligt. De 2 kaarten blijven weer liggen.

Ronde 3, ertussen of erbuiten:
In deze ronde vraagt de dealer, ertussen of erbuiten. Vervolgens werkt het weer hetzelfde, fout is atten. Als er dezelfde kaart komt als 1 van de 2 kaarten die al voor je op tafel ligt geld dat als ertussen.

Ronde 4, de piramide:
Iedereen pakt nu zijn 3 kaarten in zijn hand. Vervolgens maakt de dealer een piramide op tafel met 5 gesloten kaarten op de onderste rij, daarboven 4 gesloten kaarten, daarna 3 enzovoort. Vervolgens worden er 1 voor 1 kaarten omgedraaid. Beginnend linksonder in de piramide. Als je dezelfde kaart in je hand hebt, mag je die erop leggen en mag je een shotje weg geven. Als je 2 dezelfde kaarten in je hand hebt mag je die er allebei opleggen en mag je 2 shotjes weg geven. Zo worden eerst alle kaarten op de onderste rij omgedraaid en vervolgens die op de 2de rij, 3de rij, 4de rij en tenslotte de laatste kaart op de 5de rij. Op rij 2 mag je 2 shotjes weg geven als je dezelfde kaart op de omgedraaide kaart legt, op rij drie 3 shotjes, op rij vier 4 enzovoort. Als alle kaarten omgedraaid zijn begint ronde 5.

Ronde 5, de Boot:
Degene die de meeste kaarten over heeft na ronde 4 speelt deze ronde. Als er 2 mensen met evenveel kaarten over zijn spelen die om de beurt zwart of rood totdat er iemand het fout heeft. De winnaar neemt een shotje en hoeft niet in de boot. De verliezer zit nu in de boot. De dealer legt 5 kaarten open naast elkaar op tafel. Degene die in de boot zit moet nu voor elke kaart zeggen hoger of lager, beginnend aan de rechterkant van het rijtje. Als hij de eerste goed heeft, gaat hij door naar de 2de enzovoort. Zodra het fout is moeten er shotjes genomen worden. Als hij de eerste kaart fout heeft wordt er maar 1 shotje genomen, bij de 2de kaart 2, 3de kaart 3 enzovoort. Als hij fout is moet hij helemaal opnieuw beginnen, de onderste kaarten blijven gelden. Zodra hij alle 5 de kaarten goed heeft, is hij uit de boot en begint het spel opnieuw.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 april 2014 - 13:37:
Hahaha dat ken ik als Bussen (;

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 april 2014 - 13:37:
Kingsen ken ik, dat noemen wij Circle of Death. Booten klinkt wel heel leuk. Wij spelen 4, de piramide, wel als volledig spelletje soms. But thank you. :3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 april 2014 - 13:42:
Ik vind Kingse niet zo leuk.
Boten vind'k wel leuk. En 't gaat best wel snel (want ik ben zo'n mongool die in ronde vijf een heel kaartendek weg moet spelen om uit de boot te komen).

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 april 2014 - 13:48:
Normaal gezien zitten wij altijd ergens binnen drinkspelletjes te spelen, dus kan je een radio of tv gebruiken (zap de something, kan vrij ingevuld worden), maar morgen gaan we ergens buiten een terras inpalmen of een bushokje monopoliseren, want tussen het café waar een gratis vat is en het galabal willen wij ons helemaal scheef drinken omdat het op het galabal vies duur gaat zijn.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 april 2014 - 13:50:
Klinkt als een verantwoordelijke keuze.
[het snelst is alsnog gewoon een aantal flessen sterke drank inslaan en gewoon rond laten gaan en met groepsdruk wachten tot ze leeg zijn.]

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 april 2014 - 13:53:
Iedereen brengt flessen mee dus dat komt wel goed.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 29 april 2014 - 14:06:
Ik denk dat ik blij ben dat ik geen 1Dfan ben want het lijkt me een stelletje halvegaren bij elkaar. No offense voor Directioners btw. <3

None taken. ^^

EDIT:
Ik ken alleen Zap de Neger en dat je iemand uit de groep niet mag aankijken en beantwoorden anders moet je ook een shotje nemen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 april 2014 - 14:09:
Ja, aankijken en geen vragen beantwoorden ken ik ook.
En dat er regels gemaakt mogen worden. Zoals geen voornamen gebruiken anders adje.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 29 april 2014 - 14:10:
Ja precies. Ik heb daar toen aan mee gedaan. Iedereen was lam behalve ik. Misschien kwam dat ook doordat ik alleen maar water dronk en de rest sterke drank. Maar daar gaat het niet om.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 april 2014 - 14:10:
Dat is allemaal onderdeel van kingse toch?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 29 april 2014 - 14:11:
Eeehhh, kan wel. Geen idee. ^^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16