Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #221

Offtopic #221

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 12 mei 2014 - 16:42:
Kijk ons eens kletsen over niks



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 mei 2014 - 19:14:
Doe ik ook. Volgens mijn telefoon ben ik toch al 24/7 online.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 mei 2014 - 19:37:
Een regelrecht drama! O help guys, ik moet al mijn Latijn opnieuw maken voor woensdag, want ik heb een vier op het vorige omdat mijn leraar niet van kleurtjes houdt (ik moest zinnen ontleden en deed dat met markeerstiften - niet goed kennelijk). En ik blijk ook nog even maatschappijleer te moeten maken a.k.a. kijken of ik het kan maken om drie kantjes vol te schrijven met onzin met vraagnummers en paragraaftitels in plaats van de antwoorden.
Moet je hetzelfde opnieuw maken? Want dan moet het best te doen zijn, niet? Waarschijnlijk weet je nog wel een beetje hoe het in elkaar zat.
En maatschappijleer was bij mij altijd complete onzin en als je genoeg tekst had, kreeg je al een negen.
You can do it.

@ Yara: We will see mwahahahah

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 12 mei 2014 - 19:47:
@Emma, ja, maar ik ben veel te lui, dus ik denk niet dat ik het ga doen. Dan maar naar de schoolleiding, want zijn verwijt (dat ik niet heb aangegeven welke naamval het is), klopt gewoon niet.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 12 mei 2014 - 20:04:
@ Daan: Veel succes. Bij ons was maatschappijleer ook een hoop dingen doen qua schrijven. En de lessen waren vooral tijd vol maken met filmpjes kijken, terwijl je nog honderden dingen wil doen en dat daar niet kan doen. IK vond het niet erg dat ik daar niet meer bij hoefde te zijn toen ik bleef zitten.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 mei 2014 - 20:27:
Ik vond maatschappijleer een absolute ramp en dat was het ook echt. Ongeveer een derde van onze lessen barstte de docent in huilen uit en het was gewoon totale onzin. Het kán zo interessant zijn, maar de lerares was te oninteressant.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 12 mei 2014 - 20:32:
Shhhhh jongens maak me nou niet zo bang joh. Ik krijg maatschappijleer pas volgend jaar

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 mei 2014 - 20:33:
Het ligt heel erg aan de docent hoe leuk het is. Wij hadden helaas een overemotioneel slagschip.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 12 mei 2014 - 20:39:
Maatschappijleer kan heel interessant zijn, maar het ligt inderdaad aan je leraar.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 12 mei 2014 - 20:39:
Het ligt bij maatschappijleer heel erg aan het onderwerp, vind ik. En bij MAW ook. Soms was het echt interessant en viel het wel mee qua stof, maar soms was het ook echt één grote berg onzin. Maar op zich is het wel een handig vak, aangezien je aan sommige onderwerpen best veel hebt in le everyday life.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 mei 2014 - 20:49:
Dat is wel een voordeel van maatschappijleer, het is veel makkelijker om te begrijpen waarom het nuttig kan zijn in het gewone leven dan bij wiskunde bijvoorbeeld.

De tv van mijn buren staat weer eens heel hard. ):
*draait muziekvolume hoger*

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 12 mei 2014 - 20:51:
Ik snap niet waarom ik de evalutaties op mijn lessen niet meteen heb geschreven. Ik heb net 12 evaluaties geschreven, omdat morgen mijn stagebegleider komt en daar misschien wel naar kan vragen. Maar ik weiger de bomen op te offeren om alles uit te printen om vervolgens alles digitaal te hebben.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 mei 2014 - 20:53:
Je moet zelf je eigen lessen beoordelen? Hoeveel moet je nog?

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 12 mei 2014 - 20:59:
Ik ben nu eindelijk klaar. Je mentor moet je beoordelen, maar je moet ook zelf reflecteren hoe je lessen gegaan zijn. Wat ging er goed, wat moet er verbetert worden en hoe ga je dat doen. Maar eerst deed ik dat op de dag dat ik mijn lessen had gegeven, maar nu heb ik dat het hele semester nog niet fatsoenlijk gedaan, dus net even snel alles geëvalueerd.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 12 mei 2014 - 21:01:
Dat klinkt als vervelend werk haha. Bij dat soort dingen wil ik aan de ene kant niet te arrogant overkomen door mezelf op te hemelen, maar ik wil mezelf ook niet de grond in praten.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 12 mei 2014 - 21:03:
Ik ben juist heel goed in mezelf de grond inboren. Dus, tja. Het is dan ook echt zoeken naar dingen die goed zijn gegaan.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12