Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #221

Offtopic #221

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 12 mei 2014 - 16:42:
Kijk ons eens kletsen over niks



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 16 mei 2014 - 18:24:
@Jenn; geeft niet meis. Kan gebeuren. Uh, ja. Voor mijn opleiding moet ik gedetailleerd weten hoe power point werkt en daar moet je dus ook examen in doen. Ik heb ook examen in Word, Acces en Excel gedaan.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 mei 2014 - 18:26:
Best wel zielig eigenlijk.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 16 mei 2014 - 19:03:
Die examens? Ja. Heel erg.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 mei 2014 - 19:19:
Ja.

Ik had gisteren tien minuten overstap, dus ik zat lekker in het zonnetje te lezen. Toen miste ik m'n trein. De trein daarna redde ik op de seconde, precies dezelfde reden. Ik ben een beetje verslaafd aan lezen.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 16 mei 2014 - 20:06:
@Bodine welk boek lees je

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 mei 2014 - 20:08:
Op het moment Zand over Elena van Elizabeth George. 't Is één van de eerste detectives die ik tegenkom die ook echt goed geschreven is (hoewel ze 90% van d'r beschrijvingen wel achterwege had mogen laten).

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 16 mei 2014 - 20:14:
Hmm aanrader dus? Het is lang geleden at ik voor het laatst een detective heb gelezen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 mei 2014 - 20:17:
Ja, op zich wel.
Wat lees je normaal voor boeken?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 16 mei 2014 - 20:25:
Normaal fantasie en thriller achtig.
(Dat is de reden dat ik zo van Stephen King hou, want die is lief en mixt deze catogorieen )

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 mei 2014 - 20:26:
True, true. Maar ik vind z'n stijl een beetje meh.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 16 mei 2014 - 20:33:
Serieus? Ik vind het zo goed geschreven!
Als ik boeken van hem lees schrijf ik stukke beter, heb ik ontdekt 0.0
De boeken zijn alleen zo dik 0.0

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 mei 2014 - 21:01:
Meh. Hij is wel heel goed in spannigsopbouw en personages. Ik heb maar één boek van 'm gelezen, dat had echt een miljoen personages en het was zo heerlijk. *_*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 17 mei 2014 - 9:14:
@ Bodine: Wat leuk! (Niet over je treinmis-momenten, je commissie) (hoewel het ook leuk is dat je een fijn boek leest natuurlijk haha)
Bij ons hoef je voor commissies niet gevraagd te worden, wel voor het bestuur. Maar dan moet je wel daarna alsnog een sollicitatiegesprek doen.

Ik dacht yaaaaay, zaterdag, ik ga uitslapen. De zon schijnt echter recht mijn kamer in (ik heb lamellen hangen, maar een gordijn is lastig omdat het een schuin raam is), dus ik ben al drie kwartier wakker en alweer bezig met mijn verslag. Helaaas haha.

En op zich lijkt me Excel nog wel nuttig om wat meer over te leren. Een examen is misschien een beetje overdreven, maar met Excel kan je echt heel veel en wij moeten het maar een beetje zelf uitzoeken. Een keer wat les over de handigste dingen lijkt me op zich wel fijn.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 mei 2014 - 10:35:
Dat zeker, Emms. Maar ik vind examen gewoon een beetje overdreven.
Ik wilde ook uitslapen maar ik moet m'n antibiotica tijdig innemen en ik heb vanmiddag praktijkexamen voor zwemmen. Zullen we ons leed delen?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 17 mei 2014 - 11:28:
Het is pas half twaalf en ik heb al heel veel meegemaakt haha
Ik moest vanochtend rijden, komen we op de manege. Ben ii niet ingedeeld like waht
Dus ik kies zelf mn paard maar en ga daarnee de les in. Mijn paard is echt zo'n plakker dus die schoot verscheidende keren in galop (geen probleem voor mij, maar die andere paarden worden er druk van)
Toen de les voorbij was, mocht de volgende les de buitenbak in. Nu is er zo'n paard bij ons en zij is al redelijk oud en heeft wat kuren. Dus ze kwam net de bak in, werd ze al helemaal wild. Het meisje dat erop zat wilde eraf, maar het paard die galoppeerde maar. Uiteindelijk konden ze haar stoppen en kon het meisje eraf, maar het paard was nog steeds hartstikke druk. Dus vroegen ze of ik haar wilde longeren (voor diegene die niet weten wat t is: je hebt je paard aan een lang touw en laat ze rondjes om je heen lopen, draven en galopperen) Ik dat dus doen en het ging prima in stap en draf. Galop was echter een hele andere zaak. Ze ging hard joh omg en bokken bokken. Ze mag dan wel oud zijn, maar ze heeft nog een flinke snelheid. Ze trok het touw door mijn handen, dus nu heb ik wat wondjes op mn vingers en mn duimnagel is dubbelgeklapt. Ze is uiteindelijk wel gekalmeerd en ik heb haar weer baar stal gebracht, maar ik denk dat ze vandaag niet meer in de lessen zit



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20