Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #221

Offtopic #221

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 12 mei 2014 - 16:42:
Kijk ons eens kletsen over niks



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 21 mei 2014 - 19:09:
Ik denk dat het zo wel goed is =)

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 21 mei 2014 - 19:20:
ik vind hem zo ook heel leuk!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 21 mei 2014 - 19:27:
@Ems; well, no. Ik ben een beetje klaar met campings en kamperen en ugh. Dus ik wilde eigenlijk gewoon weg, maar we gingen maar niet weg. Echt vreselijk!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 mei 2014 - 19:45:
@ Ivana + Josette: Thanks! Ik ga denk ik nog wel proberen er een paar kraanvogels bij te proppen, maar ik zal de chocolade er dan in laten. (Gelukkig paste een van de repen niet dus nu heb ik die voor mezelf mwahaha.)
@ Yara: Dat is wel echt heel jammer. Gaat het nu beter?

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 21 mei 2014 - 19:47:
you're welcome Ems!

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 21 mei 2014 - 19:50:
@emss Dat noemen ze nou een geluk bij een ongeluk
Mag ik btw ook een stukje? *smeekgezichtje*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 mei 2014 - 20:00:
@ Ivana: Natuurlijk. Het is Milka (melk)chocolade met gebroken noten erdoor. Mmmmmmmm. *geeft stukje*

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 21 mei 2014 - 20:02:
Josette, ben jij ook al klaar?

In ieder geval aan Jennifer: Gefeliciteeeeeerd met je klaar zijn! Lekker genieten van je vakantie hoor, en lekker even niet aan school denken. Ga je op examenreis?


Ja nou, "examenreis" vind ik het niet echt. Ik ga naar Londen voor een en een halve dag -.- we zijn meer aan het reizen dan dat we in Londen zijn, maar ik heb er wel zin in

Jeez wat haat ik soms het feit dat ik in Groningen woon alle leuke dingen gebeuren richting Amsterdam en het is best duur om daar heet te gaan met de trein piep
Also: ben ik helemaal verlieft op een reisorganisatie die taalreizen organiseert. Ik wil naar Engeland, maar dat is dan even 1000 euro neerleggen.
Dat heb ik niet
Wat is het moeilijk om dingen te doen in de zomervakantie!

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 21 mei 2014 - 20:05:
@emms Dank je wellll *nomnomnom*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 mei 2014 - 20:06:
Hoezo moeilijk? Gewoon lekker een wandeling maken met een vriendin, of met jezelf en een schrift en een pen, of met vrienden naar het zwembad gaan (de sloot is ook een prima zwembad), of alle gratis festivals in de buurt afstruinen. Of een dagkaart kopen voor de trein en lekker door Nederland treinen, met of zonder doel. Of buitenspelen met je buurkindjes. Kijken wat voor feestjes er in de buurt zijn. Er is genoeg te doen.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 21 mei 2014 - 20:20:
Hoezo moeilijk? Gewoon lekker een wandeling maken met een vriendin, of met jezelf en een schrift en een pen, of met vrienden naar het zwembad gaan (de sloot is ook een prima zwembad), of alle gratis festivals in de buurt afstruinen. Of een dagkaart kopen voor de trein en lekker door Nederland treinen, met of zonder doel. Of buitenspelen met je buurkindjes. Kijken wat voor feestjes er in de buurt zijn. Er is genoeg te doen.


- wandeling maken met een vriendin; Lang verhaal, daar hebben mijn vreindinnen geen zin in en zeker niet met mij heb ik zo het idee.
- mezelf met schrift en pen, dat lijkt me inderdaad wel een goed idee (met de hondjes erbij ^^)
- vrienden naar het zwembad: Ik haat zwemmen.
- gratis festivals afstruinen: Ik heb tot nu toe nog niet van heel veel festivals in Groningen gehoord, maar het kan ook komen omdat ik niet in de stad woon.
- dagkaart kopen en door nederland reizen met of zonder doel. I absolutly love that idea. Maar, zijn er ook dagkaarten die je niet bij de hema / kruidvat / Ah koopt? Want die zijn er altijd maar beperkt
- Buitenspelen met buurtkindjes. Die vinden mij niet leuk, en ik hen ook niet.
- Feestjes in de buurt. Well, i don't know ik ben niet zo'n feestjes mens.

Misschien doe ik wel veel te moeilijk hoor

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 mei 2014 - 20:25:
Je kunt ook gewoon een dagkaart kopen bij de NS. Is wel iets duurder, maar 't is alsnog gewoon lekker dagje treinen. (:

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 mei 2014 - 20:29:
Ik vind het ook wel lastig om m'n zomervakantie door te komen, meestal. Mijn ouders willen drie weken op vakantie naar de middle of nowhere, maar dat is echt een beetje te lang voor mij, dus ik ga waarschijnlijk een weekje mee. Ik heb anderhalve maand vakantie though en weet niet echt wat ik met de rest van de tijd moet. Ik breng hem deels in Leiden door en deels in Groningen, dus dat maakt me niet echt de ideale werknemer. Ik ga een deel van de tijd natuurlijk bij Het Lief zijn, dus dan vermaak ik me wel, maar hij organiseert ook een introductiekamp voor zijn studie en zo en als hij daar mee bezig is, weet ik ook niet heel erg goed wat ik met mezelf aanmoet. Maar ja, ik zie nog wel. ^^

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 21 mei 2014 - 20:30:
@Bodine Je hebt echt mijn dag gemaakt. Dit wist ik namelijk niet.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 mei 2014 - 20:36:
Ik moet natuurlijk ook prominent doen met 't eerstejaars weekend, maar Martijn is dan één van de nullen dus die kan ik lekker terroriseren daar. Mhu-ha-ha.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20