Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » WK 2014

WK 2014

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 11 juni 2014 - 19:22:
Het WK begint morgen, en we hadden nog geen topic. Dus naar goede traditie: bestook elkaar hier maar met voetbalpraatjes, pronostieken, gejuich, gezeur, en fangirlsqueals.



RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 18 juni 2014 - 20:26:
Das waar :C
Maar we hebben gewonnen, and ik ben positief (Nou, op dit moment) soo:


x

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 18 juni 2014 - 20:32:
We gaan nu bijna zeker door naar de tweede ronde in ieder geval ^-^

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 18 juni 2014 - 20:33:
Tenzij Spanje 7 doelpunten maakt :3 Dat denk ik niet.
Persoonlijk.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 18 juni 2014 - 20:50:
Nederland had wel ontzettend moeite met Australië, de ploeg met de laagste ranking op het hele WK, en Van Persie is er alvast niet bij tegen Chili.
Ik vond dat Australië (gezien hun reputatie) schitterend gespeeld hebben en ik vind het nu jammer dat ik hun wedstrijd tegen Chili niet gevolgd heb. De socceroos spelen wel leuk.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 18 juni 2014 - 20:56:
Line-up Spanje:
Casillas
Martinez Ramos Alba Azpiliqueta
Iniesta Pedro Alonso Busquets Silva
MOTHERFUCKING COSTA

ARE. YOU. KIDDING. ME.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 18 juni 2014 - 21:01:
Blijkbaar heeft de coach vertrouwen in Costa

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 18 juni 2014 - 21:01:
Niemand die die openingsmatch heeft gezien, heeft nog vertrouwen in Costa.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 18 juni 2014 - 21:07:
Tjaaaaaa

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 juni 2014 - 21:20:
Net op tijd naar de wedstrijd gezapt!

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 18 juni 2014 - 21:21:
Mooi goal van Chili. Cassilias maakte weer eens een fout

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 18 juni 2014 - 21:24:
Ja jongens, op deze manier wordt het echt niks...
En zijn er levensbelangrijke zaken die David Villa moet verrichten op de bank?

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 19 juni 2014 - 12:12:
Maar toch zeggen die rankings niet zoveel, aangezien Spanje bovenaan stond en er nu uitvliegt. Ik vond Australië eigenlijk best wel goed in de wedstrijden die ik gezien heb; jammer dat ze het niet om hebben kunnen zetten in genoeg punten.
Maar het is zo raar dat Spanje er gewoon serieus uit ligt.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 19 juni 2014 - 13:02:
Niet zo raar: Brazilië ging er ook al eens uit in de groepsfase als titelverdediger, en Frankrijk, en Italië 2 keer. Spanje heeft als eerste land ooit 3 grote toernooien op rij gewonnen, ze waren het onklopbare superteam van 2008 tot 2013. Ik dacht echt dat ze er nog een wereldtitel bij konden lappen, maar toen deed het universum KA-POW en niks werkte voor La Roja en nu gaan ze naar huis. -sigh-
Spanje blijft mijn team en mijn supportershartje is gebroken, maar we mogen nu ook weer niet klagen. Deze generatie heeft geschiedenis geschreven. True, ze gaan er nu uit met een valse noot, maar seriously, does it matter? Ik denk dat het een Duitse speler was die in 2008 zei: "Niemand herinnert zich de ranking van een toernooi tegen de tijd dat het volgende begint. Niemand onthoudt de verliezer van een finale, alleen de kampioen komt in de geschiedenisboeken." En dat klopt, en het werkt langs twee kanten. Spanje blijft voor eeuwig en altijd dat team van de drie kampioenschappen op rij, en dat neemt niemand ze nog af.
Natuurlijk had ik ze liever verder zien komen, ik had geen seconde twijfels over of ze de groepsfase zouden doorkomen en in mijn poule stonden ze als winnaars in een finale tegen Brazilië. Het heeft niet mogen zijn en ik heb mijn traantjes gelaten, maar eerlijk is eerlijk: ze speelden niet op het niveau van een wereldkampioen. Met het spel dat ze in Brazilië hebben neergezet was een plaats in de achtste finales onverdiend geweest. Ik weet niet waar het aan lag maar ze zaten niet in hun spel, ze leken er gewoon geen zin in te hebben. Spelers die een goed tot uitstekend seizoen achter de rug hadden bij hun clubs wisten plots geen bal meer te raken, het anders zo naadloze samenspel was compleet zoek, en de bondscoach heeft een paar zeer dubieuze keuzes gemaakt in zijn opstelling. En ik heb een eeuwige, brandende haat voor Diego "Bloemkool" Costa.
Also; Spanje naar huis. Het haalt mijn stresslevels wel duchtig naar omlaag, en nu kan ik vrijuit voor Mexico gaan supporteren, want Ochoa is de max!
Oh ja, en de Rode Duivels. Misschien. Als ze Fellaini in de basis laten, Lukaku eens duchtig de oren wassen, en van Mertens-Hazard-Origi een verplichting maken.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 19 juni 2014 - 14:45:
Jup, dat is wel waar. Ik had het ook niet terecht gevonden als ze met dit spel verder waren gekomen. Maar toch, voor de wedstrijden begonnen dacht ik dat Spanje ook dit keer weer ver zou komen.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 19 juni 2014 - 14:50:
Het zag er echt uit alsof ze niks liever wilden dan zo snel mogelijk Brazilië weer verlaten. Collectieve heimwee.
Wat mij betreft mogen ze Australië nu ook wel de overwinning gunnen in de laatste match, de Socceroos hebben wél echt geknokt voor hun toernooi en zij verdienen de punten op dit moment gewoon veel meer. I don't think Spain really cares anymore anyways, en mijn pronostiek is toch naar de ruk.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15