Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #225

Offtopic #225

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 15 juli 2014 - 11:13:
Mihiii



MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 18 juli 2014 - 10:01:
Ik had kinderen op mijn stageschool bij de kleuters die tegen de juf zeiden.
'Juf je hebt me gemaild. Want ik kreeg het mailtje binnen op mijn I-pad'
ehm, hij was vijf jaar. Hoezo op mijn I-pad.
Daarbij wisten al die kinderen beter dan ik hoe ze alles klaar moesten zetten op die I-pads. Leuk joh.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 18 juli 2014 - 10:16:
Ik vind het allemaal niet zo leuk. Kinderen horen buiten te spelen, met hun vriendjes. Niet de hele dag achter zo'n ding te zitten.
Eigenlijk een beetje sneu.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 18 juli 2014 - 11:33:
Ik bedoelde het ook sarcastisch.
Kinderen moeten leren spelen en tekenen. Dat kunnen ze namelijk niet meer. Ze hebben bijna geen motoriek meer. Daarbij gaan ze sociaal-emotioneel achter lopen doordat ze alleen maar op een I-pad/tablet spelen. Ze kunnen niet meer met andere kinderen omgaan.
In mijn stagekleuterklas kon je precies zien welke kinderen alleen maar op de computer gericht waren en welke wel thuis nog tekenen en knutselen met mama.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 juli 2014 - 13:08:
Ik heb al sinds mijn zeven jaar een telefoon want mijn moeder was druk en ik moest een weekend per twee weken bij mijn vader doorbrengen. Dan kon ik tenminste mama sms'en als er weer iets aan de hand was.
Om op die leeftijd al een iPad te hebben, gaat er wel over.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 18 juli 2014 - 17:42:
Ja maar dan heb je een Nokia die kan bellen en sms'en, omdat het functioneel is. Niks tegen kinderen die spelletjes spelen op de iPad en zo, en ik denk dat een kind zoiets helemaal ontzeggen ook niet gaat werken - dan kunnen ze niet meepraten met klasgenootjes en worden ze sneller gepest. Still, als ik ooit kinderen krijg zou ik op z'n minst proberen om bordapelletjes met ze te spelen en mini-autootjes en knuffeldieren en barbiepoppen idk.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 18 juli 2014 - 17:48:
Same. Ik zou gewoon proberen een balans te vinden tussen de iPad en al dat, en het 'gewone' speelgoed.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 18 juli 2014 - 17:51:
@Kirsten Dat wist ik wel ^^
Als mn neefjes bij mijn opa en oma zijn zeuren ze al-tijd om hun Ds, of de ipad, of de mini ipad, of de ipod. Met mooi weer zegt mijn tante nee. En thuis mag het meestal ook niet. Maar ja, we zijn nu bij opa en oma. Vooruit dan maar.
Zo zie ik mijn neefjes dus eigenlijk alleen maar. Ik heb geen idee hoe het thuis gaat.
Also: als het niet mag gaan ze aan mij lopen zeuren: Jennifer. kom toch een achter die laptop vandaan
*Sight*

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 18 juli 2014 - 18:21:
Ik heb nu een telefoon, een LG, en het is wel handig.
Maar ook nooit gehad, sinds ik op de middelbare zat eigenlijk ^-^

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 18 juli 2014 - 18:42:
Ik kreeg pas een telefoon toen ik naar groep acht ging (en toen kreeg ik zo'n ouderwetse klaptelefoon) en ik moest een DS zelf gaan kopen. Mijn vader kocht pas een Ipad toen ik in groep acht zat en pas twre jaar later werd die voor mij ook toegangbaar. En ik kreeg pas een eigen laptop in de eerste

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 18 juli 2014 - 18:45:
Pas.
Iv, jij hebt niks te zeuren.
Ik heb alleen een telefoon, half betaald, ds zelf betaald.
Verder heb ik niks *-*

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 18 juli 2014 - 18:45:
Ik kreeg in groep acht een telefoon, de oude van mijn zus. Ik heb zelf een DS gekocht, en in de eerste kreeg ik mijn eigen computer. We hebben thuis nog nooit een iPad gehad :'

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 18 juli 2014 - 18:49:
XP ik had sinds mijn 6e al een DS ofzo.
Maar dan wil ik er ook bij zeggen: ik ben enigskind en mijn moeder was veel weg. Also moest ik vaak gedwongen mee naar hondenshows en dan konden mijn ouders er niet bij hebben dat ik aan hun kop loopde te zeuren.
Mn telefoon heb ik sinds groep 8 met kerst, mijn laptop pas sinds anderhalf jaar.
En mn tablet misschien twee maand XP

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 18 juli 2014 - 19:01:
Ik speelde vroeger echt ontzettend veel buiten like wow

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 18 juli 2014 - 19:03:
Wow.
Ik ga nog steeds vaak naar buiten, om te skaten.
Like wow.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 18 juli 2014 - 19:05:
Ik speelde vroeger altijd met petshop. En als de bekende zin: jen ga buiten spelen, naar voren kwam nam ik mijn doos pet shop altijd mee naar een vriendin en gingen we in de tuin spelen. Genius.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13