Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #225

Offtopic #225

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 15 juli 2014 - 11:13:
Mihiii



Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 19 juli 2014 - 20:39:
Ik had het er net nog over met mijn moeder dat fotografen op bruiloften heel duur zijn. Tussen de 1000 en 15000 euro. jezus.
Maargoed wat ik al zei: ik doe het gratis. Omdat ik het leuk vind.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 juli 2014 - 20:42:
Wat lief. En anders. I am happy to pay you.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 19 juli 2014 - 21:17:
Het lijkt me trouwens best leuk om een keer echt te fotograferen op een bruiloft. Ik snap waarom fotografen er zoveel voor vragen (omdat het er voor neergelegt word. En de meeste mensen denken: Hoe duurder de fotograaf hoe betere kwaliteit foto's) Maar het is best zonde.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 juli 2014 - 21:29:
Fotograferen op een bruiloft is volgens mij echt geweldig. Maar hoezo zouden de foto's beter moeten zijn als de fotograaf zo ongelofelijk duur is?

RivLovee
RivLovee

RivLovee is offline

[626]
RivLovee zei op 19 juli 2014 - 21:31:
Unhappy, m'n mail is gehackt :c

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 19 juli 2014 - 21:40:
fotografen zijn zoiezo duur. Dat komt omdat veel mensen zelf kiekjes maken en die even naar de winkel sturen. Hierdoor wordt het beroep fotograaf bedreigd en zijn ze genoodzaakt om de prijs te verhogen.
Al lijkt het me juist veel leuker om een echte fotograaf te hebben. Dan krijg ik ten minste goede foto's. Ik maak zelf foto's dus ben niet echt snel ergens tevreden mee.

dat is vervelend Vera.

Ik hoop zo dat ik wifi heb op de camping, anders ga ik jullie echt missen.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 juli 2014 - 21:46:
Sowieso moet je gewoon een goede fotograaf hebben voor op je bruiloft. En inderdaad wat je zegt. Fotograaf zijn is een uitstervend beroep. Dan maar een goede fotograaf met prachtige foto's van je bruiloft en wat meer betalen. Dan een shitty fotograaf met lelijke foto's die niet scherp zijn.

Aaaaw Kirs. Wij gaan jou ook missen hoor als je geen wifi hebt.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 19 juli 2014 - 21:55:
Ik denk dat mensen denken dat als ze meer betalen ze betere foto's krijgen.
Jullie hebben gelijk, fotograaf is een uitstervend beroep. Mijn moeder is ook fotograaf maar het is niet haar echte werk. Ze verdiend er geld mee, maar niet om van te leven,

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 21 juli 2014 - 18:01:
Het regent hier en op de achtergrond hoor ik de donder. Maar gelukkig staat de tent en caravan, dus kunnen we droog zitten. Ik heb de hele dag in de auto gezeten en 's avonds was ik tot alle paniek mijn toilettas kwijt. Maar gelukkig stond die in de auto in plaats van in de caravan.
Net werd ik ook uitgelachen dat ik zelf mijn tent op zette voor het eerst sinds jaren.
Wat hebben jullie allemaal op de prachtige zondag gedaan?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 21 juli 2014 - 18:09:
Zondag? Het is toch maandag vandaag?
Ik ben heel gezellig naar de dokter geweest. Ik de laatste twee weken echt chronisch last van bloedneuzen dus ze hebben bloed geprikt en gaan kijken wat er met mij aan de hand is.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 21 juli 2014 - 18:12:
Ik weet dat het vandaag maandag is, maar ik vroeg naar de zondag, als in het was weekend, ondanks dat iedereen vakantie heeft.

Bloedneuzen hebben is wel heel vervelend. Ik hoop dat er uit het onderzoek niets ernstigs komt.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 21 juli 2014 - 19:45:
Ow aha. Ik heb schoongemaakt. Yay......

Nee ik hoop het ook niet. Je gaat echt gelijk al enge dingen denken en ik ben zelfs in een crazy bui de simptonen wezen opzoeken op het internet. Kortom: ik ga dood.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 21 juli 2014 - 20:06:
Nooit je symptonen googlen want dalijk kom je uit op het fout dat je over twee uur dood gaat, terwijl je dat niet gaat

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 21 juli 2014 - 20:23:
Mijn tante googlet ook altijd haar symptomen. Daarna weet ze zonder bij de dokter te zijn geweest, al te vertellen wat ze heeft en hoe zielig ze daardoor niet is. En daarbij kom je altijd de ergste dingen tegen, die meestal uitzondering zijn.

Jongens het begint hier te flitsen. onweer yeah.

oké, papa kan niet eens thee zetten. Dus mama dreigt al dat ze het hem opnieuw gaat leren thee zetten.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 21 juli 2014 - 20:29:
Ik hou van onweer.
Het geeft je een reden om lekker binnen te zitten en je op te sluiten met wat drinken en je laptop



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17