Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #226

Offtopic #226

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 3 aug 2014 - 0:23:
Louis is surrounded by dicks.



MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 11 aug 2014 - 12:21:
Ik kom terug van vakantie en er zitten weer allemaal gespleten haarpunten in mijn haar. Ik was toen ik er 20 cm vanaf heb laten knippen eindelijk vanaf en nu zijn ze weer terug. Ik wordt er gewoon hulpeloos van.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 11 aug 2014 - 12:25:
Yooooooo ik denk dat ik net sjans had. Like, ondanks dat ik m'n bril op had.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 11 aug 2014 - 18:06:
Ooooh, Emma (;

Hé hé, jongens. Is het heel raar om een vrouwtjeshamster Blaine te noemen? Ik wou een mannetje, maar er waren geen mannetjes. Dus. Tja.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 aug 2014 - 18:16:
Oeh bedankt ^^
Ik heb alleen geen heath protector, kan ik het ook föhnen met de koude stand?
Ik dacht namelijk dat je het in droog haar moest spuiten 0.0 Daat stond tenminste bij recensies. Maar ik ga jouwn techniek eens proberen, klinkt toch logischer.
Thanksss ^^

Je kan een heat protector kopen van Elnett. Of van Andrelon. De "koude" stand kan ook, maar dat duurt langer. En je hebt altijd een heat protector nodig als je iets met hitte op je haar gebruikt. Dus ook met de "koude" stand.

@Kirs: ja, nadeel van warm weer.
@Ems: OOOOEEEHHHH! Hou je wel in je achterhoofd dat je een vriend hebt?
@Dare: nee hoor.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 11 aug 2014 - 21:33:
@Yara, Hmm okee, dan doe ik dat denk ik maar even
Ik heb wel vaker een föhn gebruikt, maar er nog nooit heath protector in gespoten 0.0

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 11 aug 2014 - 23:47:
Haiii. Ik post weer veel te weinig op het forum. Maar ik wilde toch even zeggen dat ik van jullie hou en dat jullie allemaal geweldig zijn <3

Oh en ik wilde even mededelen dat ik gister getuige was van een huwelijks aanzoek. Cutest thing ever. :'

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 aug 2014 - 0:15:
Love you too Mars!

@Jenn: serieus? Heb je dat nooit van je moeder geleerd? Of op tv te horen gekregen?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 12 aug 2014 - 1:09:
@Mars; wieeeeeee?
@Huss; waarom zou je moeder je leren hoe je een föhn gebruikt en waarom zou je het op tv zien? Waarom zou je in hemelsnaam een föhn gebruiken?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 12 aug 2014 - 8:43:
@Yara nope, maar ik föhn vrijwel nooit...

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 12 aug 2014 - 10:19:
@Mars: dat is zo lief! Kende je ze ook?

Bij mij begint school weer in twee weken. Niet dat ik al niet begonnen ben. Mijn Engels cursus begon begin augustus al. Voel me best fanatiek nu.

Ik föhn mijn haren ook wel eens, maar zonder heatprotector. Om een of andere reden gaat dan de brandmelder in huis af. Heb er wel één.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 aug 2014 - 12:37:
@Huss/Jenn/Jose: Mijn moeder heeft mij niet geleerd hoe ik een föhn moet gebruiken. Ze heeft mij geleerd dat ik op mijn haar moet passen en dus een heat protector moet gebruiken. Vooral als ik nog baren op mijn hoofd wil hebben tegen de tijd dat ik 35 ben. En op tv zeggen ze ook altijd dat je een heat protector mort gebruiken.
Verder gebruik ik een föhn omdat het je haar snel droog maakt. Ik heb de tijd er niet voor om meer als een uur te wachten voor mijn haar eindelijk eens droog is.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 12 aug 2014 - 12:59:
Ik haat föhns. Ze maken je haar niet eens droog.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 12 aug 2014 - 13:00:
Ik gebruik meestal ook een föhn. Mijn haar is vrij dik, dus 't duurt echt meer dan drie uur voordat het droog is als ik 't niet föhn. Maar ik doe het altijd eerst met een handdoek, zo goed mogelijk droogwrijven, en dan zo kort mogelijk de föhn. Zonder heat protection. Doet mijn kapper niet moeilijk over. Maar ik kan me voorstellen dat het belangrijker is als je van dichtbij en veel langer bezig bent om er model in te krijgen, want die moeite doe ik nooit.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 aug 2014 - 13:06:
Ik föhn niet. Vroeger wel, en dan zat ik er ook nog eens met de stijltang in. Gevolg: haar kapot en alles eraf. Lesson learned. Nu ga ik hooguit af en toe Bart eens laten losgaan met de krultang, maar verder: wassen, duizend liter conditioner, spoelen, en dan laten drogen in vlechtjes. Instant curl.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 12 aug 2014 - 13:09:
Drogen in vlechtjes doe ik ook wel eens, maar dan duurt het echt honderd jaar voordat het droog genoeg is. Dan kan ik alweer bijna opnieuw beginnen met wassen.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20