Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #226

Offtopic #226

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 3 aug 2014 - 0:23:
Louis is surrounded by dicks.



Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 22 aug 2014 - 17:46:
@Dare dat is echt vervelend, daar heb ik ook wel eens last van :c

Guys. gebruikt iemand van jullie foundation en zo ja, hebben jullie tips? want ik verveel me en ik ben een beetje met make-up aan het klooien en ik kwam erachter dat ik helemaal geen foundation of zo heb haha.
alleen BB Cream.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 aug 2014 - 17:52:
Daar moet je ongetwijfeld Yaar voor hebben.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 22 aug 2014 - 18:14:
I'M HERE! WHAT's THE MAKE-UP EMERGENCY?

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 22 aug 2014 - 18:49:
Over make-up gesproken: mijn moeder gaat een spiegeltje met 7x vergroting voor me kopen. Dan kan ik eindelijk normaal mijn eyeliner op doen. ;D

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 22 aug 2014 - 18:55:
Yay voor magnifying mirrors!

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 22 aug 2014 - 18:56:
@Yaar foundation tips needed here!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 22 aug 2014 - 19:41:
Uhm, je gebruikt nu BB cream. Is dit omdat het wat luchtiger is? Of gewoon omdat je het wilde uitproberen?
Qua tips moet je eerst weten of je een gele of roze ondertoon hebt. Dus makkelijk gezegd: staan gouden of zilveren sieren jou het beste? Goud = gele ondertoon. Zilver = roze ondertoon. Als je een roze ondertoon hebt, kan je het beste alsnog voor een foundation gaan met een wat gelere tint. Staat wat flatterender. Qua tint die je moet kiezen die bij jou huids kleur past. Vraag of ze je in de winkel kunnen helpen daarmee. En als je dat niet wilt, match dan de kleur met je borst aan. Niet met je nek! Vraag in de winkel om een tester van de kleur dat jij denkt dat bij jou huidskleur past, neem deze mee naar huis en ga hem testen. Breng hem op een schone, goed gehydrateerde huid aan en ga in natuurlijk licht zitten met een spiegel. Kijk of de kleur matched. Ja? Top! Nee? Kijk of je donkerder of lichter moet. En voor dat je die koopt in de winkel, vraag weer eerst om een tester. Als de foundation je bevalt en je wilt hem wel in de fullsize. Koop deze. Het kan zijn dat je foundation niet meer gaat matchen in de winter. Je huid verliest dan natuurlijk wat kleur en wordt hierdoor bleker. Je foundation kan daardoor wat te donker zijn. Daarom heb ik ook een winter foundation. En een zomer foundation.
Genoeg info? Zo niet. Mag je mij altijd stalken.

Bella01
Bella01

Bella01 is offline

[527]
Bella01 zei op 22 aug 2014 - 19:43:
@Sarita, @Cynthia, @Jose & Mars: Thankyouuu :3

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 22 aug 2014 - 20:52:
@Yaar wow thanks girl! gouden siraden staan mij het beste ^^
und: hoe breng je het aan? en koop je dan poeder of liquid?
maybe some steps?
(alleen als je het leuk en niet erg vind om te vertellen allemaal)
o en BB cream was een probeersel maar dat geeft me niet dat mooie egale effect

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 22 aug 2014 - 21:10:
Graag gedaan.
Vloeibaar vind ik zelf het makkelijkste. Je kan het met je handen aanbrengen. Is het meest besparende. Je kan het ook met een kwast of sponge aanbrengen. Kwast is dan het makkelijkste. Verschillende merken verkopen verschillende gezichtskwasten. Bij de Hema hebben ze een goeie budget foundationkwast die je kan kopen. Qua sponges is de Beautyblender het beste. Maar daar betaal je ook voor. (Denk aan minimaal €30,- voor 1 spongeje). Verder heb je de wat luxere merken qua kwasten. MAC cosmetics hebben goede kwasten. (Dure investering, maar je hebt ook wat.) Real Techniques hebben ook goeie kwasten. Zijn ook niet heel goedkoop, maar goedkoper als MAC.

Qua stappen. Eerst de huid hydrateren. Wachten tot dat voor 80% is ingetrokken en zet dan de foundation in stippen op de huid. Met een kwast kan je het daarna in de huid blenden. Nadat het dan helemaal egaal is, kan je er met een losse poeder of een pressed powder erover heen om het te fixeren. Hier gebruik je een poeder kwast voor. (Betekend: dat je het "natte" vast zet met het "droge" en daardoor glijdt het niet van je gezicht af.) En dan kan je verder met de rest van je make-up.

Ja klopt. BB Cream is redelijk "luchtig" dus egaliseert je huid een stuk minder.

Als je de stappen niet snapt of iets anders, wil ik best een foto tutorial maken zodat je het mogelijk beter snapt.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 22 aug 2014 - 23:32:
@Yaar tof dank je!
welk merrk raad je aan qua foundation?

en ik zou het heeeel tof van je vinden als je die turtorial zou willen maken! dan snap ik het nog beter ^^

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 22 aug 2014 - 23:56:
Budget: L'Oreal, Bourjoirs, Catrice, Essence enzo. Eigenlijk alle Etos/Kruitvat merken.
Qua High end: MAC Cosmetics, Yves Saint Laurant, Nars, Tom Ford, Chanel, Dior, Laura Mercier, Lancôme, Armani, Bobbi Brown en nog veel meer.
Als je een dure foundation wilt aanschaffen. Ga alsjeblieft naar een counter. Aka Douglas, Bijenkorf of echt de winkel van het merk zelf. Laat je daar adviseren!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 aug 2014 - 7:19:
Goedemorgen! Voor mij is het alweer tijd om te gaan leren. *gaaap*

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 23 aug 2014 - 10:22:
Goede morgen Emma,
Ik denk dat ik vandaag maar met je meedoe. Altijd leuk van die mailtjes vooraf of je je voor wilt bereiden voor de eerste les en dan een berg huiswerk opgeven.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 23 aug 2014 - 10:47:
Goodmorning. <3
Ik denk dat ik ook maar ga beginnen aan wiskunde. *zucht*


Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20