Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Fangirl-Topic

Fangirl-Topic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 23 aug 2014 - 0:29:
Sorry als dit al bestaat maar ik kon het nergens vinden en we moeten onze feels natuurlijk kwijt kunnen zonder anderen ermee lastig te vallen.


BUT SERIOUSLY; hebben jullie THTV episode 2 al gezien? lijkt me van wel toch?
Gosh i love it.



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 6 okt 2014 - 22:09:
Ja, sure. Maar bij LWLYB valt het wel extra op, op één of andere manier.

En Jezus, Invaded is écht prachtig.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 okt 2014 - 22:22:
Ik vind in LWLYB dat stukje van 'get what you deserve'(?) zó lelijk in het liedje gesmeten, idk, aaaargh.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 7 okt 2014 - 13:09:
Omg ik moet even tussendoor vertellen dat Pretty little liars zo geweldig is dat ik helemaal verrast ben door een mega plottwist

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 8 okt 2014 - 14:16:
Hebben jullie ook als je naar Stormy Weather luistert, dat het in de coupletten af en toe klinkt alsof Bill Duits zingt? Ik weet ook nog steeds niet wat ik van dat lied moet vinden. Ik vind de coupletten echt heel vet, maar dan komt het refrein en meh.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 8 okt 2014 - 14:58:
Duits? Wanneer dan? Ik hoor 't niet, maar misschien komt dat doordat ik de nummers de eerste keer met het tekstboekje erbij heb geluisterd. En het refrein vind ik net als bij GGAG een beetje lazy lyrics. Ik vind de bridge zo gaaf though *.* En de instrumentals van dat nummer sowieso.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 okt 2014 - 18:07:
Ik vind GGAG qua lyrics misschien lazy, maar het nummer... Ik weet het niet. More is less, in dit geval, denk ik? Stormy Weather vind ik 't refrein wel jammer. Mja. 't Nummer als geheel is nog steeds heel erg tof. (:

HaiiroNoNeko
HaiiroNoNeko

HaiiroNoNeko is offline

[269]
HaiiroNoNeko zei op 8 okt 2014 - 19:10:
Honestly, ik wist echt niet wat ik moest vinden van het nieuwe Tokio Hotel album na het luisteren en zien van die drie clips die ze op YouTube gepost hadden enzo. Ik zat er eerlijk gezegd ook aan te twijfelen om de CD terug te sturen als hij aan zou komen omdat de sound mij niet zo goed in de oren lag, maar toen vond ik een filmpje op YouTube met alle nummers van het nieuwe album en dacht ik: "oh, er zitten dus wel echt leukere nummer tussen".
Dus toen het album binnen kwam (op 3 oktober zelf volgens mij), heb ik de CD meteen in mijn laptop gestopt en gerippt (vervelende gewoonte van mij, maar ik leg altijd mijn CD's in de auto en die komen er dus gewoon niet meer vandaan) en daarna heb ik de nummers met shuffle geluisterd zodat ik niet al na de eerste paar nummers af zou haken omdat ik die op dat YouTubefilmpje al had geluisterd.
De eerste waar ik sowieso heel erg benieuwd naar was, was Stormy Weather. Na een paar keer luisteren ben ik gewoon van dat nummer gaan houden ofzo. Het klinkt zo apart, maar toch catchy. Allemaal leuk en aardig en toen kwam ik aan bij Invaded. Wat is dat een verdomd lekker nummer. De piano, de lyrics <3 mijn God. Never Let You Down vind ik ook echt super vet... maar dan komen de coupletjes (mijn browser vindt dat dit 'coupsletjes' moet zijn) en denk ik: "waarom, guys?"... ik snap het gewoon niet... het zijn gewoon van die kleine dingetjes en ik snap dat de fans die de oude sound van Tokio Hotel gewend zijn hier echt heel erg aan moeten wennen (en er misschien niet eens aan kunnen wennen), maar ik denk dat ze het wel een kans moeten geven. De beat in de meeste nummers is gewoon super fijn en je kunt er ook lekker op los gaan, maar ik heb er ook wel echt aan moeten wennen voor ik de andere nummers ook echt leuk begon te vinden (en ja... dat is 100 keer luisteren in vijf dagen).
Zo, dit is niet echt fangirlen... maar wel duidelijk lijkt me.

Dan nu, het fangirl gedeelte:
OMG, ik wil NU teasers van het nieuwe Muse album! (En Matthew moet even zijn baard afscheren en zijn haar kort knippen als hij dat nog niet gedaan heeft.)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 okt 2014 - 19:13:
NIEUW MUSE ALBUM? WANNEEEEEER?

Eh. Ja, ik vond 't ook even wennen... Maar het is wel een album waar ik nu al van houd. x:

HaiiroNoNeko
HaiiroNoNeko

HaiiroNoNeko is offline

[269]
HaiiroNoNeko zei op 8 okt 2014 - 19:16:
@Bodine: ze hebben op Facebook foto's gezet en één filmpje (van Matthew met zwerverbaard en -haar) waarbij ze zette dat ze met nieuwe dingen bezig zijn, dus ik neem aan een nieuw album

en dat gevoel ken ik ja, het is een heel fijn album en ik vind het jammer dat sommige mensen het gewoon geen kans willen geven na het horen van LWLYB en GGAG..

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 okt 2014 - 19:22:
Ooooh oké. Ik dacht: misschien is er wel een datum nu of zo. ^^

&ja, maar dat was bij Zimmer & Humanoid precies hetzelfde, maar weet je, moeten ze lekker zelf weten. Ik houd van dit album & lekker puh.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 8 okt 2014 - 20:56:
Duits? Wanneer dan? Ik hoor 't niet, maar misschien komt dat doordat ik de nummers de eerste keer met het tekstboekje erbij heb geluisterd. En het refrein vind ik net als bij GGAG een beetje lazy lyrics. Ik vind de bridge zo gaaf though *.* En de instrumentals van dat nummer sowieso.


Nou, ik weet wel dat 'ie niet Duits zingt, maar af en toe spreekt hij iets zo uit dat het net is alsof het wel Duits is... Ik kan het niet zo goed uitleggen haha.
Ik vind GGAG gewoon echt een heerlijk nummer, I don't know why.

Ik moest in het begin ook heel erg wennen aan het album, maar dat had ik bij HUmanoid ook. Maar ik begin de nummers wel echt steeds leuker te vinden, dus ik heb zeker geen spijt van het kopen :'D

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 8 okt 2014 - 22:11:
Oh, als we 't over zijn accent gaan hebben, dan weet ik er nog wel een paar.

En
Ik moest in het begin ook heel erg wennen aan het album, maar dat had ik bij HUmanoid ook. Maar ik begin de nummers wel echt steeds leuker te vinden, dus ik heb zeker geen spijt van het kopen :'D
saaaaaaame. Hundertprozentig. Ik heb 't de hele dag geluisterd vandaag (midden in college, want wanneer anders) en het is de eerste blije dag in forever en. <3

En jemig, er zitten zoveel verwijzingen in naar andere nummers dat het wel expres móet zijn, anders kan het gewoon niet. "Broken door" in Invaded - Monsoon, anyone? En het begin van Masquerade doet me zo denken aan Hey Du, en en en. *adem* Misschien zie ik er teveel in. (Misschien praat ik hier teveel over.)

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 8 okt 2014 - 22:20:
Dit is misschien een beetje iets anders dan waar jullie allemaal fan van zijn, maar - MASTERCHEF IS ZO COOL. Er doet zo'n meisje mee, Laura, en ze is achttien en ze had de inventiviteitstest (en nog een paar andere dingen) gewonnen en toen mocht ze strijden om immuniteit. Dan moet je tegen een bekende kok (een keer kwam Jamie Oliver langs) koken en als je een beter gerecht voorzet, dan win je. En en en en ze moesten iets met vis maken en dat is Donovan Cookes specialiteit basically en toch heeft ze gewonnen. Like woooooooooooooow ik wou dat ik zo cool was.

HaiiroNoNeko
HaiiroNoNeko

HaiiroNoNeko is offline

[269]
HaiiroNoNeko zei op 8 okt 2014 - 22:36:
Masterchef Australia? Ik vind Australië van alle Masterchef landen toch wel echt het leukst! Een paar seizoenen geleden met Kumar was echt superleuk en heel zielig ook wel

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 8 okt 2014 - 23:42:
@ Emma: dat is zo gaaf o.o Dat ze nog wint van een bekende kok, dude. I feel so unaccomplished right now.

Okay en omdat ik nu eenmaal tot aan de puntjes van mijn haren in het TH-fandom zit atm: hebben jullie dit filmpje al gezien?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20