Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Fangirl-Topic

Fangirl-Topic

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 23 aug 2014 - 0:29:
Sorry als dit al bestaat maar ik kon het nergens vinden en we moeten onze feels natuurlijk kwijt kunnen zonder anderen ermee lastig te vallen.


BUT SERIOUSLY; hebben jullie THTV episode 2 al gezien? lijkt me van wel toch?
Gosh i love it.



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 9 okt 2014 - 15:23:
Nu wil ik ook Masterchef kijken. Maar ik heb geen tijd. ._.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 9 okt 2014 - 15:25:
Ik heb er ook geen tijd voor, eigenlijk, maar doe het toch. Yaaaaaaaaay!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 9 okt 2014 - 16:49:
I feel like a bad fan. Want ik vind alle nummers mooi maar zonder de tekst. The rifs and the beats are amazing. Alleen dan gaat Bill zingen en dan denk ik van: Nee. Stop maar weer. Just me?

HaiiroNoNeko
HaiiroNoNeko

HaiiroNoNeko is offline

[269]
HaiiroNoNeko zei op 9 okt 2014 - 19:30:
@Yara: nope, not just you
Behalve bij Invaded. Die magtie van mij echt wel 1000x zingen <3

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 9 okt 2014 - 21:12:
@Yaar: nee, ik heb dat bij sommige liedjes ook een beetje. Dat mag je gewoon vinden zonder dat we je opeten<3

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 9 okt 2014 - 21:26:
@Shiro&Juul; top. Dan voel ik mij een stuk beter en niet als een crappy fan.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 10 okt 2014 - 10:17:
@Yaar je bent dan toch sowieso geen crappy fan? Want ik vind bijvoorbeeld van 1D heel veel nummers ook niet mooi gezongen haha.
En van KoS is het instrumentaal ook gewoon beter hihi

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 10 okt 2014 - 13:16:
Crappy fans zijn de fans die op alles afgeven wat de band doet en nergens tevreden mee zijn en vinden dat de band niet naar hen luistert (cause. you know. that's what the guys are supposed to do). Jij bent gewoon eerlijk. Ik vind ook niet elk nummer dat ze gemaakt hebben even mooi. Hoeft ook niet. En ondanks dat ik het gevoel in dit geval niet deel (ik houd van Bills zang op dit album) vind ik 't best dat jij dat wel vindt. Iedereen reageert anders, right.

(Hele preek maar er was weer zo'n zeikdiscussie op tumblr en ik snap niet wat er aan het concept "verschillende meningen" zo moeilijk is!)

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 10 okt 2014 - 15:39:
Hahaha, geen zorgen, jij bent leuk, over jou zouden we nooit klagen.

Dat van het varken was sneu, maar ergens ook wel grappig haha. Ik vond het wel super lief dat toen ze huilend binnenkwam Ben en Andy haar meteen gingen helpen. Als in, volgens mij is (in alle seizoenen) de sfeer best wel chill in het huis. Natuurlijk willen ze allemaal zelf winnen, maar volgens mij zijn ze wel heel lief voor elkaar en zo. Ik vind Georgia en Laura ook lief samen.


Ja, inderdaad; ik wist niet of ik nou medelijden met haar moest hebben of moest gaan zitten giechelen :'D Ik vond het seizoen met Ben, Andy, Alice etc. trouwens qua sfeer wel echt het leukste. Georgia en Laura zijn inderdaad echt lief samen, maar voor de rest lijkt iedereen toch wat minder met elkaar te kunnen dan in het seizoen daarvoor.

@Yaar: Honey, je bent echt geen crappy fan. Je geeft gewoon je mening, en dat is perfectly fine. We kunnen moeilijk álles wat ze doen/zingen/maken altijd maar leuk vinden, toch?
En in een paar liedjes heb ik hetzelfde - in NLYD vind ik die stukjes van ''headphones - headphones, stereo in my ear'' bijv. jammer, terwijl ik het voor de rest wel echt een goed nummer vind.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 10 okt 2014 - 17:32:
@Gals: thanks honeys. Ik ben al blij dat jullie anders reageren zoals de meeste fans van bijv. 5SOS en 1D. Want als je daar een nummer niet goed vind wordt je gewoon met kop en kont uit het Fandom gegooit [bijna letterlijk] en hoef je ook niet meer terug te komen. Wat echt op POEP slaat gewoon. Daarom heb ik ook zo'n hekel aan die fandoms.
Ik ben btw wel gek op Love Who Loves You Back. Maar ik denk ook dat ik nog echt heel erg moet wennen aan het nieuwe album. Hij gaat igg voor de komende paar dagen op shuffle en dan zien we wel wat ik er van vind. C:

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 10 okt 2014 - 17:51:
Ik moest er eerst ook aan wennen, maar hoe vaker ik ernaar luister, hoe leuker ik het vind :3

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 10 okt 2014 - 21:45:
KoS is een beetje zoals Trespassing voor me. Aan Trespassing moest ik eerst ook heel erg wennen, maar hoe vaker ik hem hoorde, hoe beter ik hem ging vinden (en inmiddels is het één van mijn favoriete albums ooit). Precies hetzelfde gebeurt bij KoS.
Maar eigenlijk is het heel grappig om te horen dat ze op een bepaalde manier heel erg veranderd zijn, maar nog steeds een bepaalde sound hebben die typisch Tokio Hotel is.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 10 okt 2014 - 21:57:
@Yara, dat van 5sos en 1D is best wel waar.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 okt 2014 - 23:41:
Ja, dat, Daan! Ik hoor er ook vrij duidelijk ToHo in terug. :3

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 10 okt 2014 - 23:41:
O my god ik heb enorme Larry feels omdat ik gifs op Tumblr ging kijken en ik was vergeten hoe leuk Larry is en en feeeeels.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20