Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #228

Offtopic #228

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 15 sep 2014 - 21:20:
We are all surrounded by dicks!



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 18 sep 2014 - 12:00:
Hij. Geen idee, volgens mij is ie gewoon ziek.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 18 sep 2014 - 12:09:
Oh. Sorry. Hij.
Ow, lekker. Hopelijk wordt jij niet aangestoken.
Veel vitamientjes eten.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 18 sep 2014 - 12:27:
Uhuh.
Oh, andere huisgenoot heeft ruzie met z'n vriendin. Awkward.
Eh - ja. Interessante dag dit.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 18 sep 2014 - 12:41:
Jongens hebben jullie ook zo'n raar privebericht gekregen met dat je iets moet invullen voor fanfiction schrijven?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 18 sep 2014 - 12:42:
Wauw. Ik moet wel zeggen dat je idd interessante huisgenoten hebt.
Woon je alleen met hun twee samen? En het zijn natuurlijk twee jongens, dus is dat makkelijker dan meiden? En kende je ze al voor dat je met hen ging samen wonen?

Weet je wat ik zo irritant vind. Ben je lekker aan het werk omdat iets af moet. Komt je leidinggevende aan je bureau. "Oh Yara, wil je deze exploten even nakijken en verdere stappen ondernemen. Oh en het moet voor 1 uur klaar zijn want dan kan de deurwaarder verder met zijn werk." *zucht* Gelukkig zijn het maar twee exploten en redelijk makkelijk dus de vervolg stappen zijn snel gedaan. Maar alsnog. Ik heb ook andere deadlines.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 18 sep 2014 - 14:06:
@Yara: nee, ik woon met 2 jongens en 1 meisje. Het meisje kende ik al voordat ik er ging wonen, de 2 jongens zijn er later bij gekomen. Ze zijn wel aardig enzo hoor, vandaag was alleen een beetje apart, haha. Maar een van de jongens is echt superhandig met klussen, dus dat is ook best awesome.
En ik heb echt geen idee wat exploten zijn, maar succes!

@Jen: ja, ik en Iv (zie p. 2), maar ik heb gewoon gezegd dat ik dat niet wilde.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 18 sep 2014 - 14:38:
@Juul; Wat leuk! Twee jongens en twee meiden bij elkaar.
Jaa precies. Jongens zijn daar altijd handig in. "Wil je mijn lamp ophangen? Wil je mijn spiegel ophangen? Kan je dit even in elkaar zetten?" En die jongens maar": "jaa hoor!"
Exploten zijn papieren die naar een debiteur gaan [aka de persoon die bij ons schulden heeft] samen met het dwangbevel van de Officier van Justitie, CJIB of DUO. En die papieren worden door de deurwaarder afgeleverd bij die persoon. De deurwaarden geeft hem dan in persoon af, stopt hem door de brievenbus of geeft hem aan een huisgenoot/familielid die dan wel aanwezig is. Als de deurwaarder bij de woning van de schuldenaar aankomt en hij/zij treft dan een woning aan dat leeg staat of hij treft een andere bewoner aan die aangeeft dat de desbetreffende schuldenaar daar al weken/maanden/jaren niet meer woont. Maakt de deurwaarder daar een aantekening van op het exploot. Er kunnen ook andere opmerkingen op het exploot staan die wij terug krijgen en daar moeten wij weer op anticiperen. Deze neemt hij weer mee terug naar kantoor, wordt ingescant en de afdeling waarvoor hij is gaat hier verder mee aan de slag.

Snap je het? Het is nogal erg veel officieel ge-blablabla'd. Maar uit eindelijk snapte ik het ook. Haha

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 sep 2014 - 15:19:
Ik heb geen bericht gekregen over een vragenlijst, ik weet niet of dat komt omdat ik wat minder actief ben de laatste tijd of omdat ik een rood naampje heb, dus ziet het er betrouwbaar uit en dergelijke? Want als heel FF berichtjes heeft gehad en het blijkt nep te zijn, is dat natuurlijk best vervelend.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 18 sep 2014 - 15:24:
Ik heb de site bekeken en die die ziet er betrouwbaar uit. Het is een site van studenten uit het tweede jaar die onder leiding van docenten en anderen nieuwsberichten schrijven enz

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 18 sep 2014 - 15:28:
Maar vooral het account, bedoel ik. Iemand kan zich gemakkelijk uitgeven voor iemand van die site terwijl dat niet het geval is. Een van de eerdere keren dat er om interviews werd gevraagd, ging het via Rutger. Dat voelt veel betrouwbaarder.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 18 sep 2014 - 15:33:
Ik heb ook geen link gekregen. Weet niet of ze gewoon random mensen hebben gemaild. Of tot en met een bepaalde letter mensen hebben gestuurd. Weet jij veel.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 18 sep 2014 - 15:49:
Ik heb wel een mail gekregen, maar ik vind het iok stom dat ht in het engels is. Er staat toch duidelijk NL achter de naam?
Ik vind het maar niks

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 18 sep 2014 - 16:43:
Huh, Iv & ik kregen een Nederlands berichtje van een Nederlandse nieuwssite, maar dat van jou is dus wat anders? wtf o.o

@Yara: jaaaa, toen hij bij ons kwam wonen was opeens alles gefikst!
Edit: oh ja, ik snapte het

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 18 sep 2014 - 16:49:
Meiden. Klik maar helemaal niet op die link. Ik heb zo'n gevoel dat het SPAM is. En dat je er nog een lelijk virus ofso van kan krijgen.

@Juul; Ik wist het! Jongens zijn echt TOP daarvoor.
Yaaaaay! Go mijn uitleg!

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 18 sep 2014 - 16:56:
Welke link?
Er stond geen link in het mailtje dat ik heb gekregen en het mailtje zelf was netjes in het nederlands, ondertekend met een volledige naam

En tot een bepaalde letter zou raar zijn, aangezien mijn naam met een 1 begint en die van Julia met een M



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12