Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Films III

Films III

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 20 nov 2014 - 17:38:
De vorige bleek al bijna een maand vol te zitten, oeps.



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 29 mei 2016 - 20:07:
@Kay: door die film heb ik echt een hekel gekregen aan blanke mensen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 juni 2016 - 10:56:
Wie heeft er nog al de nieuwste Captain America gezien? I'm curious as to which side y'all are on.
Ik heb hem dinsdag gezien. En ik moet toegeven, ik word steeds meer een Marvel fangirl.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 18 juni 2016 - 11:18:
IK WIL HEM NOG ZIEN NO SPOILERS PLEAS

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 juni 2016 - 11:20:
I would never! <3
Als we over het plot praten, doen we dat wel in het geel.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 18 juni 2016 - 11:28:
TEAM CAP ALL THE WAY.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 juni 2016 - 11:34:
No one is surprised. :'

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 18 juni 2016 - 11:35:
Nee, het staat zelfs op m'n profiel. En m'n twitter. En m'n tumblr.

Was jij niet Team Iron Man, though? Of ben je door de film van gedachten veranderd?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 juni 2016 - 11:40:
Iron Man is al heel lang mijn favoriete Avenger/Marvel superhero.
En met betrekking tot de Accords kon ik de punten van beide kanten wel zien, maar dacht ik dat Tony daar sowieso wel iets meer verstand/perspectief over had dan Steve, die zich liet leiden door emoties.
En ik vond het zo jammer dat de groep dan zo in twee werd gerukt...

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 18 juni 2016 - 11:54:
Tony laat zich ook leiden door emoties. Die vrouw bij de lift? Tony is een en al emotionele reactie. Hij gebruikte zelfs haar zoon om zijn argument te ondersteunen. Ik vond Steve juist rationeler. En kijk waar Steve vandaan komt: toen hij luisterde naar de autoriteiten, werd hij hun dancing monkey. Pas toen hij het heft in eigen handen nam, kon hij doen wat voor hem het juiste was. Steve heeft sowieso veel meer ervaring met het opvolgen van bevelen (want soldaat) dan Tony (want altijd zeer individualistisch & eigen baas geweest).

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 juni 2016 - 12:11:
Maar Tony heeft meer ervaring met moderne wetgeving en heeft daar ook langer aan moeten beantwoorden... of iig zich er tussendoor slalommen dan Steve soldaat is geweest, want dat was helemaal niet zo lang terwijl Tony veertig of vijftig is? Plus, de manier waarop ze Steve behandelden, praat ik niet goed, maar ik denk niet dat dat vergelijkbaar is met wat ze met de Avengers zouden doen.
Ik snap Steve's punt wel, echt waar. Ik zou zelf zo zijn, want ik zou mijn vrijheid ook willen behouden, maar ik zou het belangrijker vinden om als groep samen te blijven.

Stel dat die dokterguy die vijf supersterke mensen niet had vermoord, zouden ze hen niet met z'n vieren aangekund.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 18 juni 2016 - 12:44:
Tussen de wetten door slalommen en directe bevelen moeten opvolgen / willen negeren zijn twee verschillende dingen, though. En Tony is in het eerste overgrote deel van zijn leven wapenfabrikant geweest; de tijd die hij heeft doorgebracht als Iron Man/Avenger (en consequently met de ideologie van Iron Man) is ongeveer gelijk aan de tijd van Steve als Captain America.

Daarnaast denk ik ook niet dat de VN zou proberen om de Avengers in dancing monkeys te veranderen; mijn punt was meer dat Steve weet hoe het voelt om gesidelined te worden, om niet te mogen optreden terwijl dat tegen zijn principes ingaat, en Tony weet dat niet.
Dat zegt hij zelf, als hij het over zijn suits en Pepper heeft: "I never stopped. 'Cause the truth is I don't wanna stop." Dit is pretty much Steves argument - het was Tony's eigen beslissing om Iron Man te worden en op te treden als Iron Man. I mean, whatever happened to "I've privatized world peace"?

En ik vind Tony's beslissing om Spider-Man (die een high-schooler is in CW) erbij te betrekken echt de slechtste, onverantwoordelijkste beslissing in de hele film. (En "with great power comes great responsibility" is óók Steves argument. Waarom vecht Spider-Man voor Tony? Wut?)

Als Zemo alle supersoldiers had losgelaten op de Avengers, hadden ze denk ik wel samengewerkt - of het in elk geval gewild. Wat als de VN ertegen was geweest? Was dan Team Iron Man blijven toekijken hoe Team Cap werd verslagen? Dat had Tony niet gekund, dat weet ik zeker, and then what?

Ik ben het met Tony eens dat fouten van de Avengers veel catastrofaler uitpakken dan de fouten van normale stervelingen. En ik ben het met de wereld eens dat het uncomfortable is als de Avengers gewoon zonder respect voor soevereiniteit en jurisdictie overal mogen optreden. Maar de Accords zijn niet de oplossing. Het voelt als "quick fix" voor een probleem waar geen quick fix voor is.


... I have a lot of feelings.

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 20 juni 2016 - 9:40:
Nu heb ik ook zin om het te kijken...

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 juni 2016 - 9:54:
Zeker doen! Ik vond 't echt een goede film. :3

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 1 juli 2016 - 19:23:
Ik heb net Deadpool gezien. En OMG!! best movie ever! Fav movie ever! Funniest movie ever!

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 2 juli 2016 - 12:07:
Ik heb gisteravond de film ''The theory of everything'' gekeken en honestly de film is zo mooi. Ik heb zoveel respect voor de vertolking van Redmayne, hij speelt het echt heel goed. Dit terwijl ik me kan voorstellen dat het best wel ongemakkelijk moet zijn geweest.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20