Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi het eruit topic #50

Gooi het eruit topic #50

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 27 nov 2014 - 20:20:
Gooi alles er maar uit babes

Ik heb morgen een maatschappijleer presentatie en ik stress hem, want presentaties 0.0



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 28 nov 2014 - 21:24:
Benedict Cumberbatch was bij Top Gear.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 28 nov 2014 - 21:56:
Ik ben doodop en mijn benen doen zeer en ik heb behalve ontbijten en apfelstrudel niks gegeten, maar mijn team is door naar de finale van het NK debatteren!

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 29 nov 2014 - 0:12:
Congrats! X

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 nov 2014 - 8:44:
@ Julia: Ik ga wel Rutger even contacteren.
@ Daan: Gefeliciteerd! Goed gedaan! (volgende keer wel bammetjes meenemen)

Edit: Rutger is gecontacteerd

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 29 nov 2014 - 11:07:
@Emma, ik had brood mee, alleen geen tijd om ze op te eten.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 29 nov 2014 - 11:20:
Rutger is online

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 nov 2014 - 14:11:
Hoi Emma,

We zijn van de week overgestapt naar een nieuwe server. Daardoor was de site een paar keer niet bereikbaar.

Als het goed is zou het vanaf nu beter moeten gaan.

Groet, Rutger

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 29 nov 2014 - 14:12:
Thanks Rutger!

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 29 nov 2014 - 14:33:
Yay! Nieuwe server! Thaaaaanks Rutger!

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 29 nov 2014 - 16:28:
Ik ben echt een beetje pissed en ik weet niet of dat gerechtvaardigd is. Ik heb een soort schrijfgroepje met twee vrienden, waarvoor we elkaars verhalen lezen en becommentariëren en nakijken en zo. Nu heeft de ene onze hoofdstukken van de vorige keer (van mij en de ander dus) teruggestuurd met daarin de spel- en grammaticafouten gemarkeerd, maar hij heeft bij mij letterlijk níéts anders gedaan dan een e weghalen die niet fout is en één neologisme aanstrepen, zo van "is dat wel een woord?" as if creatief taalgebruik isn't a thing.

Hij stuurt me dus letterlijk negen pagina's document (want twee hoofdstukken) met twéé opmerkingen die ook nog eens nergens op slaan. Het is geen papierverspilling want het is digitaal, but I find it bloody annoying. Of reageer ik overdreven .___.

realMe
realMe

realMe is offline

[2181]
realMe zei op 29 nov 2014 - 17:02:
Ligt eraan wat je afspraak met hem/haar was.
Zou hij/zij alleen maar spelling nakijken, dan is het goed gedaan. Dan kun je het ook opvatten als compliment, want hij/zij kon niet meer vinden.

als er naar meer gekeken zou worden, dan is dat niet gebeurt. Dat zou ik best een goede reden vinden om dan boos te zijn.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 29 nov 2014 - 17:04:
@ Dezh: Ik snap je frustratie, maar ik moet ook wel eerlijk zeggen: het is soms best wel lastig om jou op fouten te betrappen. Ik weet niet hoe goed hij met taal is, maar kan het niet simpelweg zijn dat de foutjes te klein zijn om voor hem door te hebben? Of geeft hij normaal wel veel commentaar?
Still, ook als hij geen fouten kan vinden, kan hij nog altijd iets zeggen over de verhaallijn.
Het is nogal vervelend als jij en de ander wel echt tijd steken in het bekijken van elkaars stukken, als hij dat er niet voor over is. Misschien kan je hem vragen er nog een keer naar te kijken?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 29 nov 2014 - 17:18:
Oh, nee. Het probleem is niet dat hij zo weinig heeft gevonden, dat zal me verder een worst wezen. En dat ze niet kloppen, nou ja. Ik vind het vooral irritant dat hij het nodig vond om mijn hele document terug te sturen. En nu ik het opschrijf snap ik zelf niet meer waarom ik dat een probleem vind, want eigenlijk zou ik het een compliment moeten vinden dat ik negen vrijwel onbecommentarieerde pagina's terugkrijg, maar... Ugh, I dunno. Rubs me the wrong way. Commentaar op verhaallijn en zo doen we niet via email, dus dat is het ook niet. Het voelt zo overdreven, of zo. Alsof hij vond dat hij íéts moest opsturen maar eigenlijk niet wist wat. Maar waarschijnlijk ben ik degene die er een te groot punt van maakt. :' Ugh. Nevermind.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 29 nov 2014 - 18:16:
Yay voor FanFic!

En @Dezh: je had gewoon een "hè-moet-dat-nou!"-momentje ;']

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 29 nov 2014 - 18:19:
I seem to get those a lot. My bad. :/



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11