Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi het eruit topic #50

Gooi het eruit topic #50

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 27 nov 2014 - 20:20:
Gooi alles er maar uit babes

Ik heb morgen een maatschappijleer presentatie en ik stress hem, want presentaties 0.0



Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 5 dec 2014 - 0:48:
Haha nou het is eigenlijk best wel niet-origineel.
Een high five is dus een feest van 17:00-20:00 uur waarbij je onberperkt kan drinken en allemaal kleine warm eten dingen hebt zoals gehaktballen.
het was echt saai, al is het idee leuk.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 5 dec 2014 - 0:52:
Nou. jullie zullen wel denken komt ze weer aan maar het stapelt zich nog weer meer op dan anders.

Mijn stiefmoeder heeft uit het niet papa laten stikken. ze zei dat ze sigaretten ging halen en is niet terug gekomen. toen hij haar belde zei ze dat het uit is.
ik kan het echt niet geloven. echt niet. en nu woont ie weer bij mn alcohol verslaafde tante en ik ben zo bang dat hij ook weer gaat drinken (hij was alcoholist) en als dat gebeurd wordt dat hem fataal.
en dan daarbij heeft ie nu geen geld en dus ook geen geld voor operaties. tevens is ie nu weer in een emotionele put beland.
sorry maar ik kan er even niet meer tegen..

edit: ik hoor het ook net allemaal..

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 5 dec 2014 - 1:51:
Oh my God, Cyn, dat is echt verschrikkelijk. I mean, I can't even imagine. Ik hoop echt heel erg dat je vader niet voor de "makkelijke weg" gaat en weer gaat drinken. Man, ik weet eigenlijk niet eens wat ik moet zeggen. Kan je vader niet bij niemand anders wonen? Geen vriend of een ander familielid?
Weet je wat, ik quote Sinterklaas gewoon voor je: "Alles komt altijd vanzelf helemaal weer goed." Nu is dat misschien iets te optimistisch, maar Sinterklaas weet veel en ik denk dat het idee hier is dat je in ieder geval nooit moet stoppen met hopen en nooit moet opgeven <3 *PLET*

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 5 dec 2014 - 8:07:
Jezus, dat is ook niet echt aardig van haar. Ik snap dat het moeilik is, maar dir ia echt laf. Zeker de manier waarop
Maar dir is gwn echt klote, ik hoop dat je vader zich sterk kan houden en zoals julia al zei, kan hij niet bij iemand anders wonen?
Alles komt goed, dat weet ik zeker *plethug*

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 5 dec 2014 - 11:14:
Fuck, Cyn. o.o

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 5 dec 2014 - 13:00:
Ik ben zó klaar met mijn school, gatverdamme.
We hebben bij ons op school een GSA en die is er om de LGBTQA+ community te steunen. Vandaag vinden ik en een paar vriendinnen een blaadje met dingen erop die er basically op neer komen dat alle mensen uit die community vuilnis zijn en moeten opflikkeren van onze school.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 5 dec 2014 - 14:38:
Oh well, Keks, dat hoort erbij, dat het nergens op slaat

@Julia: Wij vieren het vandaag, dus ik ben nu aan het stressen om mijn gedichten af te krijgen haha. Jullie dan?

@Cyn: Gott, dat is echt - wow. Dat is echt heel erg. Ik hoop echt dat je vader niet opnieuw gaat drinken, en dat hij misschien een andere plek vindt waar hij misschien wat beter op zijn plek is. *hugs*

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 5 dec 2014 - 14:49:
@Marit: morgen pas, want vandaag kon niet iedereen :]
@Iv: maar onder andere daarom zijn jullie er, omdat die community steun nodig heeft tegen (?) domme mensen die stomme dingen schrijven. Heb je het papier nog? Laat het zien aan een leraar / begeleider die er iets mee kan doen & misschien is het ook nuttig dat erover wordt gepraat in de GSA. Maar ik snap dat het superklote is als zoiets gebeurt *plet*

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 5 dec 2014 - 15:53:
We hebben het ook aan de GSA verteld, maar de leraren wuiven het weg als een grapje, maar wij als leden (en vooral mn vriendin en ik) weten dat nog niet zo zeker. Voor hetzelfde geld hangt de school volgende week helemaal vol met die dingen. We weten absoluut dat alle acties tegenacties opleveren, maar dit hangt richting het randje homohaat zeg maar
*plethugs back*

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 5 dec 2014 - 15:56:
Sowieso zou dat geen grappig grapje zijn. Ik snap niet dat ze dat zo makkelijk wegwuiven, zeg!

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 5 dec 2014 - 15:59:
Wij snappen het ook niet, maar ja. Afwachten maar denk ik

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 5 dec 2014 - 23:49:
Sinterklaas heeft me de Sims 4 gegeven en ooooooh my god het is verslavend en mooi en *-*

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 6 dec 2014 - 0:48:
Ik kom bij je de Sims 4 spelen!! I am not kidding.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 dec 2014 - 8:59:
Ik heb een rendierentrui!

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 6 dec 2014 - 9:59:
Sims 4 is awesome!

Ik heb toch uiteindelijk wél kadootjes gekregen en dat was een geurtje van Christina Aguilera en een boek van 1D



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18