Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #232

Offtopic #232

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 dec 2014 - 23:07:
DICKS AND PUSSIES!!



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 21 dec 2014 - 16:26:
De goede vetten eten, heel eiwitrijk eten. Weinig koolhydraten innemen. Laat het brood/rijst/pasta staan en ga voor de gezonde alternatieven daarvan. Eet veel groente. Vooral veel groene groenten. En zorg dat je kleine beetjes eet en niet drie giga maaltijden. Zorg dat je "motor" altijd blijft draaien. Zo verbrand je de meeste vet cellen. C:

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 21 dec 2014 - 16:38:
En wandelen vlak na het eten helpt om je stofwisseling sneller op gang te brengen :] Verder weet ik niks.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 dec 2014 - 17:00:
Weinig koolhydraten is wat heel heel veel mensen zeggen, aangezien je er inderdaad snel door afvalt. Ik ben geen fan though, mensen gaan er veel te ver in. Gozer van de voedselzandloper ooit gezien? Van hem mag je geen koolhydraten eten en nee nee nee gewoon niet. Koolhydraten zijn een prima energiebron. Gezondheid gaat voor en zo.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 dec 2014 - 17:09:
Op regelmatige tijden eten, ook, toch?

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 22 dec 2014 - 12:11:
Ja, dat helpt ook volgens mij.
Even een feitje tussendoor wat ik zelf heel leuk vind maar jullie misschien niet heel veel doet: als je echt heel dik bent, dan daalt je respiratoire quotiënt waardoor je minder uitademt dan inademt. Jaaaaaa biologie jaaaaaaa.

Overigens ben ik weer op weg naar huis na een heel heel heel leuk weekend. (:

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 22 dec 2014 - 22:43:
Thanks voor de tips! <3 *hugs*

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 dec 2014 - 15:10:
Belangrijkste tip: gezond blijven doen.
Overigens: @ Yara: Vetcellen kunnen niet verbrand worden. Ze kunnen wel groter of kleiner worden, maar het aantal blijft hetzelfde.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 23 dec 2014 - 15:17:
Dus als je vet verbrandt worden je vetcellen eigenlijk gewoon kleiner?

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 23 dec 2014 - 17:32:
Serieus? Dan was die man die mij dat vertelde of aan het liegen of wist er geen K van. Maar what the hell! Dat vet moet weg! Niet kleiner worden!!!!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 dec 2014 - 17:35:
Het ligt wel aan je leeftijd en dergelijke, maar over het algemeen verdwijnen vetcellen inderdaad niet. Pluspunt; ze komen er ook niet zo gemakkelijk bij. Bij kinderen is het anders, maar bij volwassenen is het aantal witte vetcellen redelijk constant. Het aantal bruine vetcellen neemt af naarmate je ouder wordt, dat wel, maar dat heeft een heel ander effect op je gewicht.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 dec 2014 - 19:46:
Ik vind afvallen zo'n irritant onderwerp. LEKKER BOEIEND.
Sorry maar ik vind het zo'n gezeik.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 dec 2014 - 20:13:
Bodine, jij hoeft misschien dan absoluut niet af te vallen, maar dat betekent niet dat dat voor iedereen geldt. Ik snap wel waar je frustratie vandaan komt, tijdens de puberteit gaat het er erg veel over aangezien meisjes vaak inzeker zijn over hun gewicht, en ik snap dat je dat zat kan raken. Maar dat het jou niet interesseert, hoeft toch niet te betekenen dat zomaar het gesprek praktisch gezeik kan noemen?
Ik vind je reactie eerlijk gezegd nogal kwetsend, zeker aangezien het nog amper anderhalf jaar geleden is dat ik na het avondeten nog standaard boven de wc hing om alles uit te kotsen. Misschien vind jij afvallen niet boeiend, maar voor mij is het een tijd lang praktisch mijn leven geweest. Door zo'n reactie krijg ik het gevoel alsof ik er niet meer over afvallen zou mogen praten, terwijl het voor mij heel belangrijk is.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 23 dec 2014 - 21:11:
Ik zeg niet dat het onzin is, alleen dat ik het onzin vind. Dat is iets anders.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 dec 2014 - 21:18:
Maar ik zeg ook niet dat jij zegt dat het onzin is?
Het is wel kwetsend, en ik hoop dat je je dat wel realiseert. FanFic is voor mij iets waar ik kan praten over wat dan ook, en als het als irritant, gezeik en onzin wordt bestempeld (ook al ís het niet zo, is het enkel jouw mening), is dat echt heel onprettig en zorgt het ervoor dat ik de volgende keer mijn mond over zal houden. Dan verdwijnt voor mij een beetje waar FF voor een deel omdraait.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 23 dec 2014 - 21:19:
Wow guys! Christmas Spirit! Happy Christmas Eve Eve. C:



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20