Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #232

Offtopic #232

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 dec 2014 - 23:07:
DICKS AND PUSSIES!!



Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 23 dec 2014 - 23:39:
Happy Christmas honeys<3

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 23 dec 2014 - 23:42:
Afvallen is voor mij ook heel belangrijk, want ik heb een eetstoornis in de trend van dat ik verslaafd ben geweest aan ''lekker eten.'' Ik heb ook overgewicht en voel me er dagelijks klote over. Gelukkig gaat het qua het intomen van mijn eetgedrag beter, maar 's avonds is het nog altijd héél moeilijk. Dus ja - voor mij is het ook heel erg gevoelig. I feel you, Ems.

TROUWENS ONZE BOOBEAR IS BIJNA JARIG FISSAFISSA

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 23 dec 2014 - 23:58:
En voel je ook alsjeblieft niet geremd om erover te praten, guys, want daar zijn we hier voor (: Luisterende oren alom!

En sorry maar wie is Boobear? _0_

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 dec 2014 - 6:58:
Boobear is Louis.

Maar @Emms; zoals jij erover mag praten op FF, wil ik de vrijheid hebben om te zeggen dat ik het onzin vind. Natuurlijk mogen jullie er gewoon over praten, dat is helemaal niet wat ik zeg, maar voor mij is hier ook vrijheid van meningsuiting, net zo goed als voor jou. Maar ik zeg niet dat jullie er niet over mogen praten over whatever. We kunnen nou eenmaal niet altijd over dingen praten die iedereen interesseren.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 dec 2014 - 10:50:
Alleen is de manier waarop jij het zei kwetsend voor anderen en zo ver gaat vrijheid van meningsuiting niet. Cyn geeft hier aan door ernaar te vragen dat het voor haar belangrijk is, dan is het niet heel prettig om een paar posts later te horen dat iemand het "gezeik" en "onzin" vindt. Je kan je toch voorstellen dat ze zich dan in een hoek gezet voelt? Je had ook kunnen zeggen "Ik snap niet waarom mensen afvallen zo belangrijk vinden" of gewoon helemaal niets kunnen zeggen en het gesprek aan de mensen laten die het wél interessant vinden. Je vrijheid van meningsuiting wordt niet ingeperkt door iemand die je vraagt om kwetsende opmerkingen niet te maken. Dat is gewoon basic rekening houden met elkaar.

En misschien voel jij je nu in een hoek gezet omdat je er zo op aangesproken wordt, maar we willen alleen maar dat 't niet meer voorkomt zodat iedereen zich veilig en gewaardeerd kan voelen. Something to think about, I guess.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 24 dec 2014 - 16:47:
Nee, ik snap wat je bedoelt.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 25 dec 2014 - 0:24:
MERRY CHRISTMAS PUFFINS BIG LOVE. XXX

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 25 dec 2014 - 0:25:
MERRY X-MAS CUTIES! ^^
Xx

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 25 dec 2014 - 8:55:
Merry Christmas munchkins
Xxx

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 25 dec 2014 - 10:51:
Merry Christmas.
IM BACK!!
I miss Paris though ;( Maar nu kan ik weer gaan schrijven enzo.
Yay^^

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 25 dec 2014 - 12:33:
Fijne kerst iedereeeeeeen!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 dec 2014 - 12:37:
Fijne Kerst allemaal! Hier is iedereen druk en in paniek want we krijgen vandaag 9 gasten. Hoe is het bij jullie?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 25 dec 2014 - 13:47:
Vrolijk kerstfeest!
Bij ons is het nu nog redelijk rustig, maar ik probeer een peperkoekhuisje te maken en de ene kant van het dak is gebroken uit de oven gekomen en ): Nu moet ik proberen dat te lijmen met karamel en anders wordt het meer het Krijsende Krot van peperkoek. En vanmiddag komen oom + tante + kinderen.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 25 dec 2014 - 13:57:
Fijne Kerst guys!
Het is hier echt heel rustig. Mijn zus viert vandaag kerst bij haar vriend, dus we zijn thuis maar met z'n drietjes. We gaan vanavond gewoon lekker gourmetten. Morgen gaan we (ouders, zus + haar vriend en ik) met z'n vijven uiteten en dan 's avonds surprises.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 25 dec 2014 - 14:08:
Bij ons heeft iedereen net gebeld: "Hoe laat moesten we ook alweer komen?" Mama heeft er misbruik van gemaakt en een uur later gezegd dan afgesproken.
Wij zijn zelf met vier, en opa en oma, tante, tante en oom + 3 kinderen, en mijn zus' vriend komen op bezoek. Ik weet niet zeker wat we allemaal eten, maar mama heeft soep, een hoofdgerecht (bestaande uit minstens vier gerechten) en taart voor bij de thee gemaakt, en ik heb nog een toetje gemaakt. De anderen nemen echter ook nog minstens een gang mee per groep. Dat + al het kerstsnoep gaat er voor zorgen dat ik na vandaag onherkenbaar dik ben.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20