Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Coverwedstrijd januari

Coverwedstrijd januari

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 1 jan 2015 - 13:27:
Lieve FanFic'ers!

We hebben allemaal nog vakantie, dus is er genoeg tijd om achter je computer te zitten. Bijvoorbeeld om een prachtige cover te maken! Ook deze maand zullen jullie je best gaan doen om een zo mooi mogelijke cover te maken bij de winnaar van de vorige schrijfuitdaging: Niet grappig van Krewella
Voor deze wedstrijd moet je geen verhaal schrijven, maar juist een cover (afbeelding bij een verhaal, een soort boekomslag maar dan voor fanfictions) maken. Hoe je dit wil doen mag je helemaal zelfs bepalen, maar meestal doen mensen het gewoon met een fotobewerkingsprogramma zoals Photoshop of het gratis paint.net.

In het kort:
-Om mee te doen maak je een cover bij het winnende verhaal van de schrijfuitdaging van december
-We hebben geen verdere vereisten
-Iedereen mag meedoen, ook als je niet aan de schrijfuitdaging hebt meegedaan of al eerder de coverwedstrijd hebt gewonnen
-Hoe je de cover maakt, mag je zelf bepalen
-Als hij klaar is, upload je hem naar een fotosite zoals Photobucket of Flickr en post je de link hier. Je doet dan automatisch mee.
-Je hebt tot 20 januari 23.59

Heel veel plezier en succes!



Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 1 jan 2015 - 13:45:
Oh ja! Ik was vergeten dat dit ook komt (:

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 1 jan 2015 - 16:05:
Huh, maar die van schoonheid slaan we dus gewoon over? :'(

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 1 jan 2015 - 16:06:
Oh oeps. o.o

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 1 jan 2015 - 16:07:
Oh huh dan is er even iets misgegaan. Omdat daarvoor het nakijken te lang duurde, begon die coverwedstrijd te laat en zo en blijkbaar geeft dat nu problemen. Ik open er wel gewoon twee tegelijk.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 1 jan 2015 - 21:44:
Made you one. Ik heb geen verstand van 1D, dus ik weet echt niet of ik op het goede spoor zit met deze cover, maar jaaaaa :]