Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft 2 [2]

FanFic Schrijft 2 [2]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 feb 2015 - 20:20:
Lieve FanFic'ers,

Ja hoor, hier zijn we weer! Na het succes van de eerste FanFic Schrijft, besloten we er snel nog één te doen: maak plaats voor FanFic Schrijft 2!
Deze keer beginnen we zondag 1 februari, om vier uur 's middags. Hiermee hopen we dat zoveel mogelijk FF'ers er vanaf de eerste minuut aan kunnen beginnen. We eindigen dan zondag 8 februari weer, ook om vier uur 's middags.

Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint, verder schrijft aan je NaNo-verhaal, óf verder schrijft aan je vorige FanFic Schrijft-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!

Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.

Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Emma en Kayley

Deelnemers
- Andrea - 7K
- Bodine - 10K
- Chantal - 5K - The Killer Inside Me
- Cynthia - 5K - De Stem
- Daan - 5K
- Do - 7K - Speed of Darkness
- Francisca - 7K
- Idelle - 7K
- Ivana - 15K - Happy Little Pill
- Jamila - 10,5K
- Jennifer - 7K - The Game
- Jess - 4K
- Julia - 7K
- Kayley - 10K - I've Come To Burn Your Kingdom Down
- Lindy - 7K - Behave Island
- Melina - 7K - When I Saw You
- Merula - 5K
- Nadezhda - 7K
- Nadja- 12K - The Outcast Sister
- Narcissa - 5K
- Pauline - 7K
- Rachel - 10K - Bucket List
- Serena - 7K - Mission Malik

Gezamenlijk woordendoel
172.500



Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 3 feb 2015 - 20:43:
ik heb net een stuk aan de schrijfwedstrijd geschreven en dat waren ook weer 1.005 woorden, dus in totaal zit ik nu op 2775 (:

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 3 feb 2015 - 20:52:
Is er iemand niet druk bezig en heeft die zin om een wordwar te doen?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 feb 2015 - 20:53:
Ik wil best weer een word war doen. Van negen tot kwart na?

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 3 feb 2015 - 20:55:
Ja, prima = )

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 3 feb 2015 - 21:21:
Woordjes geteld! Ik heb 471 woorden geschreven

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 3 feb 2015 - 21:25:
Met een ferme beweging haalt hij het mesje over zijn ranke pols en al snel wellen de eerste bloeddruppels op en verlaat de eerste pijn zijn lichaam


speciaal voor bo, een zin met haar woord erin

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 3 feb 2015 - 21:32:
dubbel oops

dagaantal: 2790 (+507 sinds m'n laatste woordenupdate in het vorige topic)
totaal aantal: 7068

IK BEN DE 7K VOORBIJ

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 feb 2015 - 21:46:
Ik werd om tien na negen naar beneden geroepen, dus ik heb net even vijf minuten geschreven en ik had 400 woorden precies (de flow was weg door de onderbreking though).

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 3 feb 2015 - 22:07:
Naww, kan ik begrijpen Kay. Maar het zijn toch weer 400 woorden!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 feb 2015 - 22:09:
Precies. Zolang je eraan bezig blijft, kom je minder snel vast te zitten. Dat merk ik toch, ik ben al sinds zondag best goed bezig. *-*

Waar schrijf jij eigenlijk over, Jamila?

narcissa
narcissa

narcissa is offline

[53]
narcissa zei op 3 feb 2015 - 22:12:
Ik heb vandaag 407 woordeb geschreven wat mij op een totaal brengt van 1409 ( nog ver van mijn doel verwijderd)

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 3 feb 2015 - 22:24:
Oh oh oh - ik wil ook een quoteeees.
'Het zou je wel wat moeten schelen, weet je. Geloof het of niet: jij woont ook in deze wereld.'
De jongen nam een hap van zijn koek en bleef naar het scherm staren, dat nu beelden van een winkelbrand vertoonde.
'Toon op zijn minst wat emotie.'
Ja, dacht hij. Ergernis.
'Van fronsen wordt je niet knapper.' De jongen zuchtte, negeerde de woorden die tegen hem gezegd werden en besloot na een tijdje de televisie uit te schakelen (...)

En want ik kon niet kiezen yay
'Meen je dat?' vroeg Louis zo nonchalant mogelijk, waarop Sam knikte. Met ''ado's'' bedoelde de jongen adolescenten; in dit geval waren dat jonge criminelen die nauwelijks wilden luisteren naar een begeleider van maximaal zes jaar ouder.
Tenminste, ze luisterden in het begin ook niet naar Sam en die was inmiddels achtentwintig.

Tot zo ver mijn quote spam woooooop

ChantiXAMX
ChantiXAMX

ChantiXAMX is offline

[779]
ChantiXAMX zei op 3 feb 2015 - 22:32:
438 erbij

Totaal:3443

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 3 feb 2015 - 22:40:
Vandaag totaal ong 1137 woorden grschreven heuj. Morgen even alles van gister en zondag inhalen

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 feb 2015 - 22:41:
Onderweg praatte ze aan één stuk door over Teddy, die aan de andere kant van het hek naar de basisschool ging en haar soms een stuk koek gaf.
“En wat zeg jij dan?” vroeg Harry en wreef zijn duim over haar fijne vingers die maar de helft van zijn handpalm bedekte.
“Waar is de rest?” Ze hield haar hoofd schuin en giechelde het gat tussen haar voortanden bloot.
“Volgende keer moet je bedankt zeggen, gek,” lachte hij en tilde haar omhoog zodat hij een kus op haar voorhoofd kon planten.


Dit is niet van vandaag maar van gisteren, maar wel vandaag gepost dus... fuck the popo?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10