Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #53

Gooi-het-eruit-topic #53

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 10 feb 2015 - 17:33:
Gooi het er allemaal maar uit!



xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 27 feb 2015 - 21:36:
Yeah, exactly. En like, een vriend van me, Merijn, is helemaal fan over autoraces en alles eromheen en like, mij laat het koud, maar het is zó leuk om te zien hoe enthousiast hij erover praat.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 27 feb 2015 - 21:40:
No time to breathe I need to talk about this thing that I love with all my heart and soul-enthousiasme kan ook verdomd sexy zijn. Er zijn mensen waarnaar ik uren zou kunnen kijken terwijl ze praten over dingen waar ik niets van weet of zelfs wil weten, because yes.
Maar bij vrienden is 't gewoon belangrijk, want dan weten ze dat ze geaccepteerd worden voor alle dingen die ze leuk vinden, hoe onconventioneel of "eenzaam in hun mening" (does that make sense?) ze zijn.

Kabouter
Kabouter

Kabouter is offline

[2]
Kabouter zei op 28 feb 2015 - 4:02:
yay weekend!!!

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 28 feb 2015 - 13:47:
Je kan niet mer ideal betalen voor de trein naar Londen like you just ruined my life

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 feb 2015 - 14:07:
Kunnen je ouders niet op een andere manier betalen en dat jij dan terugbetaalt?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 28 feb 2015 - 15:47:
Volgens mij kun je alleen met Creditcard betalen als je met de trein gaat, maar kun je anders niet met de bus, Jen? Is hartstikke goedkoop, je bent alleen wel lang onderweg.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 28 feb 2015 - 17:16:
Ik kan nog niet voor de bus kijken ;(

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 feb 2015 - 22:24:
Ik luister naar White Balloons maar dan met alleen met Shim EN HET IS ZO RAAR EN HET KLOPT NIET EN NOOO NOO NOOO WHY

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 1 maart 2015 - 16:13:
Style van Taylor geeft me gemengde gevoelens want aan de ene kant is het van ???Why you bash harry?? en aan de andere kant is het <3333 god this song< 333

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 maart 2015 - 7:10:
Overkomt het jullie ooit dat je je iets uit je kindertijd herinnert waardoor je je realiseert hoe veel je ouders eigenlijk van je houden?

De meesten van jullie weten dat het tussen mij en mijn mama eigenlijk vrij slecht gaat. Heel veel ruzies, heel veel roepen, geen begrip van beide kanten to be honest. Ik begrijp mijn mama echt niet.

Maar ik zag een gesprek tussen haar en haar zus over een aërosol. Voor zij die niet weten wat dat is: dat is een machientje dat helpt bij het ademen en afhankelijk van welke medicijnen je erin doet, helpt het ook met het fixen van bepaalde longproblemen.

Als kind heb ik dat jaren moeten gebruiken, twee of drie keer per dag, en dat was geen probleem. Ik kon het zelf opstellen, de hoeveelheid medicijnen erin doen en het gebruiken. Maar ik werd ook vaak 's nachts wakker omdat ik niet kon ademen en laat ik je iets vertellen: dat is het engste dat ik ooit meegemaakt heb. Dat gebeurde niet elke nacht maar toch vaak genoeg dat het drie keer per week was ongeveer.

En elke keer was mijn mama daar en haalde ze mij uit bed en zette me in de woonkamer aan mijn machine. Soms stond hij 's ochtends klaar alsof ze hem in de nacht had klaargelegd maar ik doorgeslapen had.

En nu ik weet hoe het voelt om 's nachts op te moeten staan en hoe vermoeiend dat is, kan ik het pas op waarde schatten wat zij jaren voor mij heeft gedaan.

I just needed to vent these feels want mijn mama is niet zo van het sentimentele gedoe dus tegen haar kan ik het niet zeggen.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 maart 2015 - 7:13:
Dat lijkt me fijn om te weten, Kay. *hugs*

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 maart 2015 - 7:19:
Ja, is het ook. Onze relatie is bagger maar ik hou toch van mijn mama.
*hugs back* :3

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 2 maart 2015 - 13:54:
Oh, ja, dat is inderdaad bewonderingswaardig voor je moeder! Goed dat je je dat realiseert, want als de band slecht is kan dat heel lastig zijn ^^

edit: yay 2000 posts!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 2 maart 2015 - 17:29:
Het moment dat je gaat schrijven omdat je informatica hebt maar geen internet, en achteraf blijkt dat je aan een deel hebt geschreven dat je al geschreven had.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 2 maart 2015 - 17:58:
Nu kun je een kritische editie schrijven! ^^
Nee, maar, nu kun je wel kijken wat je het best vindt in het ene stuk en wat in het andere en dan een beter stuk maken!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20