Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #53

Gooi-het-eruit-topic #53

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 10 feb 2015 - 17:33:
Gooi het er allemaal maar uit!



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 15 feb 2015 - 17:07:
Ik hebhet niet gezien, maar een filmpje met enkel "I'm gay' zou ik sowieso niet heel overtuigend vinden. Naast dat het vast makkelijk aan elkaar te knippen is en dergelijke, kan het prima uit context gehaald zijn. Er zijn zo vaak grapjes gemaakt over dat ik lesbisch zou zijn dat als ik interessanter was en continu gefilmd werd, er ook heus wel een filmpje tussen zou zitten waarop ik zou grappen homoseksueel te zijn.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 15 feb 2015 - 17:10:
haha

We zullen wel zien. We weten in ieder geval wie de echte fans zijn, want er zijn al veel mensen die zeggen dat ze het fandom verlaten als Louis werkelijk gay blijkt te zijn (I want to slap them)

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 15 feb 2015 - 17:21:
Zo zo laag.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 15 feb 2015 - 19:04:
Ughhhhhh, een meisje waarmee ik naar Olly Murs zou gaan, mag niet van haar ouders omdat ze onvoldoende staat voor Wiskunde. Geen probleem op zich, want ik kende iemand die ook graag wilde, maar die mag niet van haar ouders omdat het kaartje te duur was (olly is 38,50 en ze gaat ook naar 5SOS waarvan de kaartjes 42,50 waren)
Nu heb ik niemand waarmee ik kan gaan en is de kans dus groot dat ik gewoon niet kan.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 15 feb 2015 - 19:18:
Misschien wilt iemand van hier met je mee.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 16 feb 2015 - 12:01:
Ik ga xo naar de stad en ga dan een vulpen en een nieuw schrift kopen en een kaartje om 8 maart naar de quidditch introducion in Leeuwarden te gaan en woop ik ben helemaal blij

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 16 feb 2015 - 13:11:
Maar je had toch net een nieuwe vulpen?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 feb 2015 - 17:01:
Mijn Nederlandspresentatie ging prima, ik praatte zelfs langzamer dan normaal (maar zoals verwacht nog steeds te snel), maar ik kreeg het voor elkaar dat men zelfs mijn alfaonderwerp (Shakespeare's invloed op het Engels) niet kon volgen en ik weet. niet. hoe. het. dan. wel. zou. moeten. En in de twee uur tijd dat ik al thuis ben en me helemaal zit op te vreten en blauw zit te slaan en open zit te krabben en dit probeer te typen en te proberen te begrijpen HOE DAN (want ik heb letterlijk een verteld hoe Engels erbij stond te tijde van Shakespeare (anders snap je er niks van) en de resultaten van mijn onderzoek (zo en zoveel woorden + uitleg hoe ik daar bij kom) gepresenteerd en that's it) heb ik nog steeds geen antwoord gevonden. En ik weet ook niet precies waarom het me zo dwarszit, behalve dan misschien dat ik kennelijk keer duizend keer harder ren dan "normale" mensen en ik mijn god niet weet hoe ik op de rem moet trappen, of wat er dan in vredesnaam in de hoofd van die mensen om zou moeten gaan, en ik word er gewoon helemaal gestoord van.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 feb 2015 - 17:10:
"Dear God. What is it like in your funny little brains? It must be so boring."

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 16 feb 2015 - 17:16:
*hugs Daan*

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 16 feb 2015 - 18:01:
Frustrerend, ja, logisch! *plethug*

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 16 feb 2015 - 20:27:
Dat klinkt zó bekend, Daan .__. En dat is superfrustrerend en ik weet dat 't nu misschien niet zoveel helpt, maar dat wordt beter. Natuurlijk is 't een skill om iets simpel uit te kunnen leggen, maar sommige dingen kúnnen gewoon niet simpeler en dat is niet jouw probleem, of zo. *aai* Het is heel vervelend, but it's out of your hands. (:

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 feb 2015 - 21:06:
Meh. Het vooral dat ik weet dat ik dingen wel simpel moet uitleggen, want anderen moeten het kunnen volgen, maar ik weet oprecht niet hoe. Zeker aangezien dit voor mijn gevoel een supersimpel onderwerp was, maar kennelijk niet.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 16 feb 2015 - 21:10:
Ja, dat bedoel ik; het is op zich goed om te leren hoe je dingen simpel uitlegt, maar sommige dingen kun je gewoon niet simpel uitleggen zonder de betekenis kwijt te raken. Je hebt je best gedaan, soms ligt het de groep gewoon niet. Daar kan je niks aan doen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 16 feb 2015 - 21:30:
Captain is ruining my life. Again.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16