Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic #237

Offtopic #237

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 22 feb 2015 - 16:24:
Peanut butter jelly time



Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 2 maart 2015 - 10:22:
Ik heb mijn opa en oma van mijn vaders kant nooit gekend (waarschijnlijk één keer gezien toen ik negen maanden was ofzo, maar dat kan ik me dus niet meer herinneren).

De moeder van mijn moeder overleed voor ik was geboren, dus die ken ik ook niet. Mijn opa van mijn moeders kant was echt geweldig! Hij deed vroeger aan nationaal wedstrijd duiken en hij schilderde en was kok En hij was getrouwd met een nieuwe vrouw, de vrouw die ik ken als mijn 'oma', maar ze kon mijn moeder om de een of andere reden niet uitstaan. Dus toen mijn opa alzheimer kreeg vulde ze al zijn herinneringen met valse herinneringen over mijn moeder en mij. En toen hij overleed kregen we pas een melding 3 maanden na zijn crematie.. >.< Dat was ook niet echt prettig

Meh..

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 2 maart 2015 - 12:40:
Thanks Girls. Maar het is al zo lang geleden. En we hadden er toen al vrede mee. Het was of zelfmoord of hem laten leiden tot hij uit zichzelf overleed. En dat wilde we allemaal niet. En een overdosis morfine wilde de arts hem niet geven dus heeft mijn opa het heft in eigen handen genomen. Zijn plan was om de voeding er helemaal uit te trekken en dood te gaan aan geen voeding en vocht. Maar dat verliep niet helemaal zo als plan. Een jaar later is mijn oma overleden op de dag waarop mijn opa's crematie dat jaar ervoor was.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 2 maart 2015 - 17:27:
Guttegut, wat een gezelligheid hier.

Ik heb alleen mijn oma's nog (op Queen-opa na, maar die is aan komen lopen). Opa van mama's kant kreeg te horen dat hij botkanker had en was binnen een week dood. Opa van papa's kant zat in het gesticht, wilde al jarenlang zelfmoord plegen, maar is uiteindelijk van de ene op de andere dag overleden nadat hij opnieuw medicatie kreeg waar hij heel slecht tegen kon en die is toen razendsnel omhoog gegaan.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 2 maart 2015 - 18:27:
Mag ik even heel random tussendoor komen en zeggen dat ik steeds afgeleid word door het Truth or Dare topic? Want Dare.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 2 maart 2015 - 22:57:
Hahaha oh you!

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 3 maart 2015 - 10:08:
Ik kon me vanmorgen herinneren wat ik gedroomd had :o Ik vrees dat ik ziek begin te worden -.-'

Maar het was een hele leuke droom! Want Bo en Dezh en Emma en Juul waren er (en nog meer FF'ers) en we gingen zwemmen. Alleen was er alleen een bad waar je baantjes kon trekken en er hadden een aantal kinderen les, waar wij dus gewoon leuk doorheen zwemmen. En later gingen we vuurwerk afsteken op het dak van een gebouw


Mensen nog leuke dromen gehad? x']

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 3 maart 2015 - 10:16:
Oeh, hahaha, klinkt leuk!

Ik droomde dat ik kon verdwijnselen en dat ik op de vlucht was voor een superschurk.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 3 maart 2015 - 10:20:
Hahahah Jamil, sounds fun indeed!

Ik heb geen flauw idee meer wat ik droomde. Hmm.

Krewella
Krewella

Krewella is offline

[2289]
Krewella zei op 3 maart 2015 - 10:42:
Haha geweldig
Ik droomde dat ik Klaus (TVD) ging helpen met het opbouwen van New Orleans en het was zo raar.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 3 maart 2015 - 11:08:
Hahahaha Cynt. Klaus, though. ^^

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 3 maart 2015 - 11:08:
Ik heb volgens mij niet eens geslapen

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 3 maart 2015 - 11:48:
Ik heb gedroomd dat ik briefjes in de keuken ging ophangen met waar alles stond. Zodat de gast in mijn bed wist waar hij eten en drinken kon pakken als ik weg was. Ik weet alleen niet wie er naast mij in bed lag.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 3 maart 2015 - 14:08:
Aahh jongens m'n schoolfoto is binnen en voor het eerst in vijf jaar ben ik er tevreden mee

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 3 maart 2015 - 14:42:
Ik droomde dat ik was gezakt door Latijn. Wat een hele rare onderbewuste angst is, want ik heb dit jaar nog niet lager dan een 8.5 gehaald (en als ik zou zakken zou het sowieso op wiskunde zijn).

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 3 maart 2015 - 17:10:
Ladies, help a bro out please! Ik spartel want ik heb studenten nodig die mij wat willen vertellen over hun werk, als ze dat hebben, en of ze willen werken of of het moeilijk is om aan werk te komen.
WHO'S IN?? : D
Je krijgt een koekje als je me helpt!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20