Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft 3

FanFic Schrijft 3

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 26 maart 2015 - 10:52:
Lieve FanFic'ers,

Nee, het is geen slechte 1-aprilgrap: het is weer tijd voor een nieuwe FanFIc Schrijft! Deze keer valt het samen met "de echte" Camp NaNo, die loopt van 1 tot en met 30 april. Je zou dus aan beide mee kunnen doen! Heb je geen zin/tijd/inspiratie om een hele maand veel te schrijven, dan kun je ook alleen meedoen aan FanFic Schrijft 3.
Om met zoveel mogelijk mensen te kunnen starten, knallen we op woensdag 1 april om acht uur 's avonds af met een grote word war. Deze zal gehouden worden in een speciaal word war topic, zodat het Schrijft topic wat overzichtelijker blijft. Vanaf dan is het een week lang flink schrijven geblazen, om uiteindelijk op woensdag 8 april, wederom om acht uur 's avonds de eindstreep te behalen.

Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint, verder schrijft aan je NaNo-verhaal, óf verder schrijft aan je vorige FanFic Schrijft-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!

Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.

Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Emma en Kayley

Deelnemers
-Andrea 5k
-Bodine 3k (3027)
-Chantal 5k (5343)
-Cynthia 8k (2445)
-Daan 15k (13.224)
-Emma 3.5k (1531) Liefdevol
-Ivana 15k (15.205)
-Jennifer 5k (540)
-Jess 3k
-Kayley 5k (575)
-Lindy 5k (5066)
-Madelief 3k (2726)
-Melina 5k
-Merula 5k (3688)
-Nadja 7k
-Yara 2k (2000)
-xCalPal 6k

Gezamenlijk woordendoel
102.5k

Huidig aantal woorden
55.370



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 7 april 2015 - 22:07:
Jongens, hoewel mijn verhaal tot nu toe alleen maar huilen, huilen en nog eens huilen is word ik ZO ONGELOOFLIJK VROLIJK VAN SCHRIJFT. <3

Edit: Jongens, jongens, ik heb al wel een hele alinea fluff! Een beetje jammer dat het een trigger is voor nog veel meer pijn, maar goed.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 april 2015 - 22:47:
Omdat ik een hele agressieve bui had en mezelf therapie gunde: 561 erbij.

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 7 april 2015 - 23:00:
2407.... ofzo. 2400nogwat maar ik ben zo slim om op de rekenmachine te klikken in plaats van hierop ^^' Nog maar meer dan de helft te gaan in één dag... Yay... Waarom kom ik pas vandaag op dreef?
Well, beter iets dan niets neem ik aan.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 8 april 2015 - 0:23:
Met 3027 woorden (totaal) heb ik m'n doel gehaald + hoofdstuk 3 af! Mijn favoriete stukje voor vandaag:
'Zijn we nog op tijd?' vroeg Ferry, waarop achtentwintig paar ogen zich op meneer White richtten. De wetenschapper knikte, uit het veld geslagen. 'Ja, jullie... ja. Als jullie me één voor één willen volgen,' en met die woorden begaf hij zich zijn kantoor in. Ferry volgde hem als eerste.
'Joeys haar,' legde Jaimy uit zodra de deur gesloten was. 'Het wilde maar niet in model, vandaar de vertraging.'
'En omdat jij de weg kwijt raakte,' weerkaatste de jongen die Luke voor Joey aanzag: de andere twee naamloze verschijningen waren vrouwelijk.


Want, weet ik veel, Jaimyyyyyyyy yayayaayayyayaayayayaayyayaay. :3

LindjeX1DX
LindjeX1DX

LindjeX1DX is offline

[842]
LindjeX1DX zei op 8 april 2015 - 6:52:
Gisteren nog wat geschreven maar geen tijd gehad om hier een berichtje te plaatsen
Woorden erbij: 853

Totaal: 4593, ik zit zo dichtbij =)&

Madeliefjuhh
Madeliefjuhh

Madeliefjuhh is offline

[133]
Madeliefjuhh zei op 8 april 2015 - 13:25:
Ik ga echt heel hard schrijven nu, haha.
Wat ik er deze middag al heb bijgeschreven zijn 452 woorden. Maar er komt nog meer bij.

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 8 april 2015 - 14:48:
Plus 1038 woorden.

Merula
Merula

Merula is offline

[230]
Merula zei op 8 april 2015 - 16:12:
Plus 243...

Leuk stukje:
“Nummer?” vroeg Mael. “Een adresnummer?”
Ik grinnikte even terwijl ik me het gesprek dat ik had met Demy over de telefoon herinnerde. “Dreuzels bellen mensen op met een telefoon voor ze langskomen,” legde ik uit. Ik pakte mijn telefoon die ik liet zien. Mael drukte op een knopje en keek om zich heen. “Wat doe ik nu?”
Ik grinnikte en pakte de telefoon terug. “Je probeert mijn moeder te bellen... Maar er is geen bereik, dus het heeft geen zin.”
Voor ik het wist, praatte ik weer over speakers en legde ik uit dat er géén kleine mensjes in de telefoon woonden. Het was grappig om te bedenken dat mensen die alles konden toveren wat ze wouden, niet eens wisten wat een simpel iets als een telefoon inhield.
“Maar, mensen die alles doorgeven klinkt toch veel logischer?” vond Demy. “Hoe kunnen ze aan de andere kant dan weten wat je zegt?”
Ik grinnikte. “Ze horen gewoon jouw stem. Jij praat tegen ze, niet de mensjes. Die er overigens niet zijn. Ze bestaan niet.”
“Jawel! Huiselven bestaan!” roept Mael.
“Elven? Bestaan er ook al elfen? Straks gaan jullie het ook nog over eenhoorns hebben...” mompel ik verrast.
“Die bestaan, al zijn er maar weinig die ze ook echt hebben gezien. Maar hoe wéét je dat jij het dan bent die je door de telefoon hoort? Kan dat mensje niet jouw stem aannemen?”

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 8 april 2015 - 16:36:
Ik moet nog zo'n 2100 woorden dus ik hoop dat ik het ga redden

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 april 2015 - 17:36:
Ik heb precies 575 woorden geschreven (in het afgelopen half uur). Ik moet zo weg en ben pas weer terug na acht uur dus dat is 't voor 3. Whatever, ik had eigenlijk helemaal geen tijd. :'

Madeliefjuhh
Madeliefjuhh

Madeliefjuhh is offline

[133]
Madeliefjuhh zei op 8 april 2015 - 17:50:
Nog 670 woorden, moet te doen zijn voor acht uur (:

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 8 april 2015 - 17:53:
JA JA 15000 WOORDEN GESCHREVEN WOOOOOOOOP

LindjeX1DX
LindjeX1DX

LindjeX1DX is offline

[842]
LindjeX1DX zei op 8 april 2015 - 19:01:
vandaag geschreven: 473

Totaal: 5066

GEHAALD!!

Madeliefjuhh
Madeliefjuhh

Madeliefjuhh is offline

[133]
Madeliefjuhh zei op 8 april 2015 - 19:48:
Gefeliciteerd allebei!

Ik heb er nu totaal: 2544. Nog even verder...

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 8 april 2015 - 20:01:
Aaaaaand, it's a wrap. Kom maar op met die uiteindelijke word counts!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11