Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FanFic Schrijft 3

FanFic Schrijft 3

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 26 maart 2015 - 10:52:
Lieve FanFic'ers,

Nee, het is geen slechte 1-aprilgrap: het is weer tijd voor een nieuwe FanFIc Schrijft! Deze keer valt het samen met "de echte" Camp NaNo, die loopt van 1 tot en met 30 april. Je zou dus aan beide mee kunnen doen! Heb je geen zin/tijd/inspiratie om een hele maand veel te schrijven, dan kun je ook alleen meedoen aan FanFic Schrijft 3.
Om met zoveel mogelijk mensen te kunnen starten, knallen we op woensdag 1 april om acht uur 's avonds af met een grote word war. Deze zal gehouden worden in een speciaal word war topic, zodat het Schrijft topic wat overzichtelijker blijft. Vanaf dan is het een week lang flink schrijven geblazen, om uiteindelijk op woensdag 8 april, wederom om acht uur 's avonds de eindstreep te behalen.

Een week lang gaan we met zoveel mogelijk FF'ers verhalen schrijven. Je mag zelf kiezen hoeveel je schrijft, maar ons leek 7K een mooi doel; elke dag duizend woorden.
Het idee is dat je een nieuw verhaal begint, verder schrijft aan je NaNo-verhaal, óf verder schrijft aan je vorige FanFic Schrijft-verhaal. Non-fanfictie mag wel, maar het mag niet op deze site gepost worden. Fanfictie zou leuk zijn, dan kunnen de verhalen achteraf gepost en gelezen worden.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Ken je mensen buiten het forum (of misschien zelfs buiten de site) die wel mee zouden willen doen? Vertel ze er vooral over!

Geef een gil in dit topic als je mee wilt doen, en noem je woordendoel er ook bij als je dat al hebt besloten.

Liefs,
Bodine, Daan, Dorien, Emma en Kayley

Deelnemers
-Andrea 5k
-Bodine 3k (3027)
-Chantal 5k (5343)
-Cynthia 8k (2445)
-Daan 15k (13.224)
-Emma 3.5k (1531) Liefdevol
-Ivana 15k (15.205)
-Jennifer 5k (540)
-Jess 3k
-Kayley 5k (575)
-Lindy 5k (5066)
-Madelief 3k (2726)
-Melina 5k
-Merula 5k (3688)
-Nadja 7k
-Yara 2k (2000)
-xCalPal 6k

Gezamenlijk woordendoel
102.5k

Huidig aantal woorden
55.370



xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 april 2015 - 16:46:
Ach ik doe de hele dag niets productiefs, dus ik heb best wel wat tijd voor dit. ^^
Is het Achtentwintig of weer wat anders?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 april 2015 - 16:50:
Nee, Achtentwintig. ^^ Ik wil dit kreng nou een keertje afmaken, zeg, jeetje. Ik ben er in 2011 aan begonnen en 't blijft maar door m'n hoofd spoken.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 april 2015 - 16:52:
Oh wauw, dat is vier jaar. 0.0

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 april 2015 - 16:53:
Precies, dus ik ben vrij determined op me er nu volledig op te storten. ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 april 2015 - 17:01:
Dat snap ik. Is het een lang verhaal?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 april 2015 - 17:02:
Ik gok dat het tussen de 50 en 100K wordt, dus, ja, voor mijn doen vrij lang.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 april 2015 - 17:05:
Dat is best indrukwekkend ja. Weet je waarom dit verhaal zo bij je blijft hangen?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 april 2015 - 17:09:
Voornamelijk wegens Jaimy, denk ik. Je hebt van die personages van wie je heel veel gaat houden, en Jaimy is voor mij zo'n personage. Hij is helemaal niet bijzonder, of zo, maar ik hou gewoon van 'm en hij is denk ik m'n voornaamste beweegreden.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 april 2015 - 18:08:
Die naam heb ik wel eens voorbij zien komen, ja. ^^

Jongens ik heb 'm ook op Quizlet gezet en nu heb ik een abo en nu denk ik dat ik iemand voor het leven ga verpesten want "liefdevol" klinkt toch wel heel veel liever en schattiger dan het is.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 april 2015 - 18:12:
Haha, join the club! De hoeveelheid mensen die aan mijn verhalen zijn begonnen met het idee dat het leuke mwhiimwhii 1D-shit zou zijn en er getraumatiseerd uit kwamen...

Maar, hé, gefeliciteerd met je abbo! ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 6 april 2015 - 18:15:
Ik durf het bijna niet meer te posten. _0_
Gelukkig is het begin nog wel redelijk lief en schemert het volgens mij wel genoeg door om op tijd te kunnen vluchten, zonder dat er echte schade is aangericht.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 6 april 2015 - 19:30:
Favoriete stukje van de vandaag geschreven woorden -->

‘Lou,’ klinkt er dan. De stem is diep en Louis glimlacht licht.
‘Harry.’ Hij kijkt op en ziet het beest bovenaan de trap staan. Het jasje hangt zoals altijd open, een gescheurde broek rond zijn poten.
‘Je bent terug gekomen.’ Hij klinkt verbaasd, verrast en een tikje opgelucht. Louis knikt.
‘Natuurlijk. Ik had het beloofd, niet?’
Harry glimlacht en loopt naar beneden.
‘Heb je al gegeten of kan je mij vergezellen bij het diner?’
‘Je eet?’ flapt Louis eruit. Harry lacht, luid en vanuit zijn buik. Gegeneerd slaat Louis zijn handen voor zijn ogen.
‘Natuurlijk eet ik, Louis. Hoe moet ik anders overleven?’

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 april 2015 - 20:13:
1390 woorden.

EDIT; 'k heb niet echt een favoriet stukje, want 't hoofdstuk is niet per se heel veelzeggend, meer aanleiding naar 't erop volgende hoofdstuk, denk ik (en nu ga ik twijfelen of ik 't niet beter helemaal kan skippen, maar goed). Anyhow, ik ga toch een stukje posten, want het topic is zo stil en blabla, ja:

Luke had dezelfde trui aangetrokken als bij hun eerste ontmoeting en hij kon zichzelf er slechts met heel veel wilskracht van weerhouden aan de verfvlek te plukken. Hij voelde zich een indringer, een ziektekiem te midden van een smetteloos kantoor: er lagen nergens losse papieren, er stonden geen lege koffiebekers, er lag niet eens een verdwaalde pen op het bureau of een stofje op de vensterbank. Alles was zorgvuldig opgeruimd en schoongemaakt. De enige vlek die er was, was Luke, met zijn door verf aangetaste trui en zijn haar dat hoognodig geknipt moest worden.

ChantiXAMX
ChantiXAMX

ChantiXAMX is offline

[779]
ChantiXAMX zei op 6 april 2015 - 21:06:
794

totaal: 5343

ik heb de 5k behaald!!

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 6 april 2015 - 21:21:
Gefeliciteerd!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11