Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #55

Gooi-het-eruit-topic #55

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 12 mei 2015 - 23:21:
SCREAM! SHOUT! LET IT ALL OUT!



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 26 juni 2015 - 19:32:
JKR heeft het zelf bevestigd op Twitter. Het gaat geen prequel zijn, maar de titel is "Harry Potter and the Cursed Child" en ze is er zelf heel tevreden mee, dus ik ben echt benieuwd.

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 26 juni 2015 - 20:58:
Oh daar ben ik eigenlijk wel heel erg benieuwd naar!

Ik weet niet of iemand dit al wist, maar er komen ook volledig geillustreerde versies van de HP boeken uit. Daar ben ik echt heel erg excited voor.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 26 juni 2015 - 21:22:
Omg harry potter is alive again!
Film- musical - getekende boeken - jk writing again. GREAT!
Also: voor die hp musical ga ik hoe dan ook naar londen.

Edit: Billy Elliot is echt een aanrader! Great music and dancing!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 27 juni 2015 - 11:18:
Misschien zouden we zelfs met een groepje kunnen gaan? Aangezien ik vrij zeker ben dat er hier meerdere mensen gedesinteresseerd zijn.

Edit: ugh, het is toch van de zotte dat je als achttienjarige eigenlijk al te duur bent voor je baas? Ik heb volgende week van die lullige dienstjes van 1,5 uur, waarschijnlijk lekker tussen twee goedkope zestienjarigen in. En als het nou alleen bij mij zo zou zijn, maar al mijn 18+ collega's klagen erover. Beetje jammer dat er hier geen ander werk is dan bij de supermarkt.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 27 juni 2015 - 13:08:
Wat stom eigenlijk! Leeftijd discriminatie!
Maar over het Hp gebeuren, ik kan waarschijnlijk niet in een groepje. Tegen de tijd dat de musical uit is zit ik waarschijnlijk in Londen, en aangezien ik dan even moet kijken wanneer ik vrij ben...

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 27 juni 2015 - 14:17:
Het theaterstuk ís in Londen.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 28 juni 2015 - 21:59:
Ja maar dan ben ik ook in Londen (dat is te hopen honestly) en dan moet ik kijken wanneer ik vrij ben. Voor mijn stage moet ik super flexibel zijn (Zo flexibel dat als ze me 10 minuten van te voren vragen of ik kan komen dat ik moet komen) so yea...

Also: Ik ga over een maand dus naar Londen, en ik ben niet oké. Dat is superstom voor iemand die de toeristische opleiding doet en heel reisgierig is, maargoed. Ik ben superbang voor het hotel en de buurt en dat we inelkaar worden geslagen en uh.
Me.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 28 juni 2015 - 21:59:
Ja maar dan ben ik ook in Londen (dat is te hopen honestly) en dan moet ik kijken wanneer ik vrij ben. Voor mijn stage moet ik super flexibel zijn (Zo flexibel dat als ze me 10 minuten van te voren vragen of ik kan komen dat ik moet komen) so yea...

Also: Ik ga over een maand dus naar Londen, en ik ben niet oké. Dat is superstom voor iemand die de toeristische opleiding doet en heel reisgierig is, maargoed. Ik ben superbang voor het hotel en de buurt en dat we inelkaar worden geslagen en uh.
Me.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 28 juni 2015 - 22:06:
Wel, ik heb met Tesja echt in een heel interessant hotel geslapen in Londen en wij zijn ook niet verkracht of vermoord.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 28 juni 2015 - 22:21:
xp, de kans dat er iets gebeurd is ook heel klein,

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 28 juni 2015 - 22:21:
En kom hier in Berlijn ook wel eens in heel interessante buurten (ook 's nachts) en ik heb ook al m'n organen nog en zo. Natuurlijk is het goed dat je je een beetje zorgen maakt, dat maakt dat je ook goed oplet, maar je te veel zorgen maken is nergens voor nodig<3

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 28 juni 2015 - 22:25:
Ik kan ook niet anders dan afwachten en het zal waarschijnlijk ook wel reuze meevallen. Maar het is ook de eerste keer op vakantie voor mij, dus waarschijnlijk komt het daardoor.
Trouwens, volgensmij zijn we zo veel weg dat ik me er niet eens druk meer om maak als ik terug naar het appartement loop, dan heb ik veel te veel te bespreken. Dat was ook zo in Parijs.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 28 juni 2015 - 22:29:
Komt goed! Wanneer ga je ook alweer?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 28 juni 2015 - 22:44:
2 tot 8 augustus dus over een maandje ongeveer.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 28 juni 2015 - 23:38:
Jaaaa Daan ik wil ook meeee! Wanneer komt 'ie?

En geïllustreerde boeken als in de oorspronkelijke tekeningen? Want die zijn best wel eng bij sommige wezens joh.

edit; ik zat met mijn stiefvader in een achterbuurt en het hotel was super goed en Londenaren zijn ontzettend toffe mensen. Don't worry en geniet gewoon.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20