Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Series

Series

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 mei 2015 - 15:55:
Om te voorkomen dat we het filmtopic onderspammen met series... Een serie-topic! Yay!



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 maart 2016 - 16:12:
I know, ik heb het boek ook gelezen.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 5 maart 2016 - 18:02:
@ de Shadowhunters: ik vind Clary vooral irritant omdat ze zo slecht gespeeld wordt tbh. En ja, ze jankt veel, maar er gebeuren dan ook best jankwaardige dingen. Waarom ze überhaupt nu al met Jace moet zoenen vind ik veel stommer. Ze kennen elkaar nog niet eens een week. Wtf.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 maart 2016 - 18:24:
Agreed. Ik rolde echt met m'n ogen toen het gebeurde. En dan voor Alec - poor bby.
Maar ik vind het cool dat hij uiteindelijk zelf besluit met Lydia te trouwen ipv zijn familie die hem ertoe dwingt.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 5 maart 2016 - 18:48:
Jaaaaa dat vind ik ook zo cool Kay!
Zijn quotes ook. "Oh yea Magnus. He's quite.... magical"

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 maart 2016 - 11:36:
Gisteren Sherlock gekeken en Moriarty <3 idk wat ik van deze aflevering moet vinden?

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 11 maart 2016 - 15:32:
Is er een nieuwe aflevering van Sherlock?

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 maart 2016 - 15:57:
Nou ja, met kerst (?) was er een aflevering. Die had ik nog niet gekeken.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 12 maart 2016 - 10:29:
Oh ja, dat wist ik eigenlijk wel. Die heb ik ook nog niet gezien.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 13 maart 2016 - 22:59:
Ik ben begonnen met Pokemon op Netflix en het maakt me zo blij :3

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 16 maart 2016 - 10:30:
Weer dubbel maar ik moet m'n frustraties echt even kwijt.
Spoilers Sahduwhunters 1x10 & het einde van City of Bones basicly:
OKÉ DUS ZE HEBBEN ALLES VERPEST. Blijkbaar is Valentine niet Jace' vader. Of hij heeft Jace iig niet opgevoed. En ik weet niet hoe de serie denkt dat ze dit goed kunnen maken, maar ze hebben zonet serieus de main plot twist/ storyline geruïneerd. Want hoe kan Jace nu Clary's broer zijn en wat. Zelfs als Vakentine zegt lol nee ik ben je biologische vader niet hij is het vreselijk, want dan hebben ze het einde van city of glass nog niet gelezen.
Ik wil echt heel graag huilen nu. Ze hebben alles verpest.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 16 maart 2016 - 11:26:
They haven't tho.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 16 maart 2016 - 12:12:
Hoezo niet Kay? Ik heb de laatste drie boeken nog niet gelezen, maybe heeft het daarmee te maken?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 16 maart 2016 - 13:12:
Nou, ten eerste was Freeform vroeger ABC Family. Ondanks de rebranding en dat ze nu veel meer durven tonen op het kanaal (underage drinking, sex, etc.) gaat incest nog altijd te ver voor de audience die ze hebben.
Ten tweede zou ik, als producer of screen writer van de show, de plotlijnen van het incest er ook als eerste uit bonjouren als ik daar de vrijheid toe had. Het is een van de stomste elementen van de boeken, alleen maar daar voor de "ik begeer je zo maar je bent mijn broer"-plotline, die dan ook nog eens ad nauseam uitgebuit en herhaald wordt. Like, honestly, het voegt níets van waarde toen aan de boeken.
Ten derde is Shadowhunters geen letterlijke verfilming van TMI. Daar was de film al voor. De show neemt haar vrijheden en ik vind dat de showrunners best goede beslissingen maken.
Ten vierde (en dit is een MEGASPOILER voor de verdere boeken, dus als je het niet wil weten, lees dit dan niet!!) blijkt Jace later helemaal Clary's broer niet te zijn, dus dan is het makkelijker om gewoon de plotlijn er niet in te doen ipv nadien erop te moeten terugkomen van sYKE het was niet waar. (ALS JE HET TOCH GELEZEN HEBT, IS DAT MIJN SCHULD NIET, IK HEB JE GEWAARSCHUWD.)
Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar ik kan je nu al zeggen dat geen incest beter is dan wel incest.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 16 maart 2016 - 13:22:
Maar dan kunnen ze gelijk boek twee en drie skippen, want dat gaat daarover.
Also, het gaat me eigenlijk ook een beetje meer over hoe broken Jace is als hij erachter komt dat Valentine hem groot gebracht heeft.
Also: didn't read the spoiler. *Proud*
Ik snap het wel trouwens. Ik ben benieuwd wat voor storeline ze er doorheen gaan gooien

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 maart 2016 - 14:41:
Maar zegt dat iets over dat de serie slecht is, of over dat de boeken irrelevant zijn?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20