Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Series

Series

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 mei 2015 - 15:55:
Om te voorkomen dat we het filmtopic onderspammen met series... Een serie-topic! Yay!



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 juni 2015 - 12:20:
Little finger -dies-
Maar ik kan ook slecht tegen bijvoorbeeld de Nederlandse Honger Spelen.
Also; resistentie tegen de doden, oké. Resistentie tegen iedereen die weer opstaat, not so much.
Plus, zo veel echt grote personages gaan er niet (meer) dood. Seizoen vijf viel heel erg mee.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 29 juni 2015 - 14:23:
@Bo: Ik heb de Hongerspelen in het Nederlands gelezen, en dat vond ik wel meevallen, hoewel je soms wel duidelijk kon merken dat het uit het Engels vertaald was.

Maar de GoT-vertaling... NEE. Ik moet nu A Clash Of Kings in het Nederlands lezen want Peter had 'm per ongeluk in het Nederlands (ik leen het van hem) maar NEE. Elke keer als ik "Pinkje" zie staan... NEE. En het is niet van "omg, Nederlands is verschrikkelijk", want dat vind ik niet. Het is gewoon geen bijzonder vertaalwerk. The Mountain That Rides is bijvoorbeeld vertaald als "de rijdende berg", waarom maak je daar in hemelsnaam niet "de wandelende berg" van? Maar oké, dat dus.

Edit: ik zie nu dat dit nogal offtopic is (hoewel het wel over boekenseries gaat...) :x

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 29 juni 2015 - 17:00:
Maar ik denk alsnog dat dat komt omdat wij de Engelse boeken lezen. Ja, sommige namen zijn in het Nederlands niet helemaal je van het, maar verder zijn de boeken prima leesbaar, lijkt me.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 30 juni 2015 - 14:32:
Ik ga ze wel in het Nederlands lezen. Het is denk ik ook wat Bo zegt. Kijk, ik kén de Engelse namen niet, dus ik vraag me af of ik me er aan zou storen.

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 4 juli 2015 - 22:11:
DROGO IS DOOD DE EIEREN ZIJN UITGEKOMEN ARYA GAAT NAAR HET NOORDEN ZOVEEL FEELINGS ZOVEEL HAPPENINGS

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 4 juli 2015 - 23:07:
Hey, Iv, dat jij nu zegmaar klaar bent met boek I, wil niet zeggen dat bijvoorbeeld Cyn, die het er laatst over had dat ze wil gaan lezen/kijken, het leuk vindt om spoilers te horen. Dus. Als je feels wil gooien, misschien is 't handig om niet in dit topic zomaar te zetten wie er dood zijn gegaan.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 6 juli 2015 - 7:51:
Ehm. Jep.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 13 juli 2015 - 11:04:
Gister hebben mijn vader en ik Twisted seizoen 1 t/m episode 11 ge-binge-watched. En het is zoooooooo'n goeie serie! Had ik echt totaal niet verwacht. En er zitten vet veel plot twisten in. En ja, zelfs mijn vader vond het goed. En dat is echt heel erg zeldzaam.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 21 juli 2015 - 21:27:
Ook al gaat het moeilijk zijn om een serie te vinden die i. niemand al gezien heeft, en ii. iedereen wílt zien, leek het me leuk om met z'n allen (of toch een grote groep) samen een serie te kijken. c:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 juli 2015 - 23:58:
Yesh :3

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 22 juli 2015 - 0:01:
Dat lijkt me ook superleuk. ^^ Misschien een lijstje opstellen met mogelijke series, zodat mensen kunnen roepen wat ze nog niet gezien hebben/wel willen proberen/op zich best nog eens kunnen kijken?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 22 juli 2015 - 0:25:
Heb ik nog niet gekeken: American Horror Story, The Fosters, Grimm, Hannibal, Humans, The Librarians, The Mindy Project, Sense8, Sleepy Hollow, The Tomorrow People, Vikings, The Walking Dead. (En waarschijnlijk nog veel meer, maar deze staan al een tijdje in mijn sidereel tracker om te beginnen kijken. En heb ook nog zo goed als geen animes gekeken.)

Wil ik wel opnieuw kijken: Avatar: TLA & LOK, Nikita, Parcs & Rec, Supernatural, Warehouse 13. (En waarschijnlijk nog wel een paar, maar deze zijn de voornaamste.)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 22 juli 2015 - 0:27:
Allemaal nog niet gekeken

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 22 juli 2015 - 0:43:
American Horror Story is vet. Ben bezig met seizoen 2.
Sleepy Hollow is echt een k*t serie. Sorry. Hij was ooit op tv. Mijn vader en ik hebben de eerste vier afleveringen gezien. En het was echt niet om aan te zien. Maar goed.
De rest ken ik wel, maar nog niet gezien.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 22 juli 2015 - 13:13:
Ik heb Sense8 ook op mijn lijstje staan, en TLA & LOK al eeuwig, en ik hoor op Tumblr een heleboel positieve dingen over The 100. Verder heb ik ook nog steeds Daredevil niet gezien.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17