Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Eftelingmeeting

Eftelingmeeting

1 2 3
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 juni 2015 - 19:23:
W A T ?
Met FF. Naar de Efteling. Hoezee ende hoezaa.
De bedoeling is vrij obvious, lijkt me: het adminteam van jullie geliefde forum wilt jullie mee op schok nemen naar de magischte plek in Nederlands, coffee shops aside.
Wat moet je je voorstellen: vroeg of semi-vroeg opstaan om er op tijd te zijn (of ga slapen bij een FF-vriendje dat in de regio woont), een hele dag door 't park lopen en dingen doen, allemaal leuk en gezellig.

H O E ?
Laat weten of je interesse hebt. Laat weten wanneer je wel of niet kan (we willen dit liefst in de zomer doen). Afhankelijk van hoeveel mensen er mee willen, kunnen we eventueel groepskorting krijgen.
Hoe dan ook gaat 't je wat kosten, maar het is een pretpark, dus dat is te verwachten.

W I E ?
- Do
- Kay
- Melina
- Suki

Zoals gewoonlijk met heel veel liefs van jullie adminteam,
Bo, Daan, Do en Kay



YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 17 juni 2015 - 11:21:
Meiden, bij de HEMA hebben ze nu NS dagkaarten voor €17,50. Misschien een optie. C;

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 juni 2015 - 18:03:
Ik denk dat groepsretour aanzienlijk goedkoper is.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 17 juni 2015 - 23:23:
Dat is zeker goedkoper. Kan volgens mij vanaf vier personen al uit.
Eftelingkaartjestip: online bestellen scheelt twee euro, maar het kan nog goedkoper als je Airmiles inwisselt (vanaf 1100 airmiles, en dan krijg je negen euro korting).

Als reizen een probleem is en er geen slaapplaatsen zijn: er zit een spotgoedkope camping op 600 meter van de ingang. Recensie volgt over een week.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 juni 2015 - 23:25:
Omg laten we daar sowieso gaan kamperen van de vakantie. Ik wil zo graag kamperen. Anywhere. As long as it's cheap. o.o

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 17 juni 2015 - 23:29:
Wij betalen met z'n tweeën volgens mij €15,20 per nacht. We gaan wel heel basic though: tent en fiets (dus geen autokosten), maar wel met elektra (want dat scheelt toch maar 1,20). Cheap genoeg?
Misschien dat je nog wel goedkoper kunt door op een tentenveld te gaan staan. Maar ja, ik heb eigenlijk alleen maar ervaring met Duitse prijzen, en die zijn over het algemeen aanzienlijk lager dan de Nederlandse.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 17 juni 2015 - 23:49:
Ik wil ook wel naar Duitsland hoor, haha. Nee maar. Oké. Offtopic.

Jongens, seriously though. Zullen we een datum prikken, of zullen we wachten tot volgend jaar en allemaal eftelingkaartjes verzamelen bij de ap?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 9 juli 2015 - 14:56:
Gals, ik kan max 12 kaartjes bestellen met ieder €7 korting, ik weet niet of we daar wat aan hebben

HaiiroNoNeko
HaiiroNoNeko

HaiiroNoNeko is offline

[269]
HaiiroNoNeko zei op 20 juli 2015 - 0:17:
...
Als reizen een probleem is en er geen slaapplaatsen zijn: er zit een spotgoedkope camping op 600 meter van de ingang. Recensie volgt over een week.


Droomgaard? Vlakbij Grillig (restaurant)?
Hoe vond je het bij die camping?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 20 juli 2015 - 11:27:
Nee, Droomgaard is een ramp en duur, en bovendien een pokkenend van het park. Er zit een boerencamping pal naast Bosrijk. Wij betaalden veertien euro per nacht met z'n tweeën.



1 2 3