Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Eftelingmeeting

Eftelingmeeting

1 2 3
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 7 juni 2015 - 19:23:
W A T ?
Met FF. Naar de Efteling. Hoezee ende hoezaa.
De bedoeling is vrij obvious, lijkt me: het adminteam van jullie geliefde forum wilt jullie mee op schok nemen naar de magischte plek in Nederlands, coffee shops aside.
Wat moet je je voorstellen: vroeg of semi-vroeg opstaan om er op tijd te zijn (of ga slapen bij een FF-vriendje dat in de regio woont), een hele dag door 't park lopen en dingen doen, allemaal leuk en gezellig.

H O E ?
Laat weten of je interesse hebt. Laat weten wanneer je wel of niet kan (we willen dit liefst in de zomer doen). Afhankelijk van hoeveel mensen er mee willen, kunnen we eventueel groepskorting krijgen.
Hoe dan ook gaat 't je wat kosten, maar het is een pretpark, dus dat is te verwachten.

W I E ?
- Do
- Kay
- Melina
- Suki

Zoals gewoonlijk met heel veel liefs van jullie adminteam,
Bo, Daan, Do en Kay



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 8 juni 2015 - 20:49:
Same

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 8 juni 2015 - 20:57:
Ik zou op zich wel willen, maar ik ben alleen tussen 20 juli en 10 augustus in Nederland... Misschien dat we dan zo'n groepstreinkaartje kunnen nemen om de treinreiskosten te delen enzo, dat zal vast ook weer geld schelen.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 8 juni 2015 - 21:31:
Ik zou trouwens sowieso een slaapplaats moeten hebben, want als ik me niet vergis is het voor mij een uur of drie reizen. Ik ben begin juli op vakantie, maar de precieze data weet ik zo niet.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 8 juni 2015 - 22:54:
Het is voor mij vanaf mijn huis vier en een half uur. Maar de kans ik heel klein dat ik meekan helaas

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 9 juni 2015 - 17:01:
Ik wil wel mee =)

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 9 juni 2015 - 17:12:
Cyn heel misschien mag je wel mee naar mn opa&oma

ChantiXAMX
ChantiXAMX

ChantiXAMX is offline

[779]
ChantiXAMX zei op 9 juni 2015 - 19:17:
ik wil wel mee als ik mag
ik kan alleen niet echt op de woensdagen verder rest ben ik heel de vakantie tot nu toe beschikbaar

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 10 juni 2015 - 0:08:
@Jen dat is heel lief, maar ik heb geen geld genoeg :C

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 juni 2015 - 20:16:
Als we in augustus (of later) gaan, dan kan ik wel én dan kunnen er evt mensen bij mij(n ouders) logeren, want ik/die wo(o)n(en) daar heel dicht in de buurt ^^ Er zijn trouwens ook vaak goedkopere kaartjes beschikbaar op Groupon (zowel op de Nederlandse als bijvoorbeeld de Duitse) en soms zelfs op de site van de Efteling zelf.

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 10 juni 2015 - 20:23:
Ik heb zelf een abonnement dus ik kan gratis naar binnen en miss voor goedkopere kaarten zorgen, maar dat weet ik niet 100% zeker

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 juni 2015 - 20:28:
@Melina: met een abonnement kun je idd twee kaartjes met 50% korting voor anderen kopen.

MelintjeX1DX
MelintjeX1DX

MelintjeX1DX is offline

[624]
MelintjeX1DX zei op 10 juni 2015 - 20:38:
@Julia: had ik het toch goed =)
Helaas heb ik die al gebruikt toen vrienden van mij meegingen...

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 10 juni 2015 - 20:49:
Ik ga denk ik toch niet mee. Het is gewoon te duur een het honestly niet waard. Want de efteling is naar mijn mening nou niet echt 35 euro entree waard :/

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 10 juni 2015 - 20:56:
Ik ga de laatste week van juli en het grootste deel van augustus het land uit zijn, dus woor mij zou het tussen 1 en 24 juli of na 24 augustus moeten zijn.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 11 juni 2015 - 17:51:
Voor nu kan ik ook niet ivm geld (vakantie, seizoenskaart) en ik kan tot nu toe geen werk vinden. Als dit veranderd horen jullie het wel! En anders have fun alvast <3



1 2 3