Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Creabea's gezocht

Creabea's gezocht

1 2
Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 11 juli 2015 - 21:18:
Nieuwe creabea’s? Huh? Ja, dat lees je goed: we gaan het team uitbreiden. Toen we begonnen, telde het team zes koppies; inmiddels is dat gereduceerd tot vier, van wie eentje het momenteel eigenlijk te druk heeft om actief bij te dragen aan het forum (no offence, love <3). Om alles een beetje te houden zoals het was, hebben we dus nieuwe mensen nodig.

***


Wat houden de Creabea’s precies in?
Een klein team dat over de creatieve kant van het forum gaat. Een extra braintank die nadenkt over nieuwe spellen en andere bezigheden om het forum levend te houden en nieuwe leden naar het forum te trekken. Crea als in creatief dus.
Inmiddels hebben we al heel wat bedacht op het vlak van bezigheidstherapie: Creabea’s gaan over de wedstrijden, de schrijfuidagingen, FanFic Leest, FanFic Schrijft, FanFic Feedback… Heel wat taken dus, waarvan het grootste deel organisatorisch en, bovenal, nakijkend is. Er wordt van jou verwacht dat je minstens eens in de twee maanden een uitdaging nakijkt en dat je je verder zo goed mogelijk inzet bij de andere activiteiten.
Creabea’s krijgen geen gekleurde naam en geen extra functies zoals een mod dat krijgt; ze krijgen wel toegang tot onze top secret braintank en een plaatsje in het FanFic Team, waardoor ze mee kunnen denken over extra forumactiviteiten en zich lekker bezig kunnen houden met (het verbeteren van) de bestaande forumactiviteiten.

Aha. En hoe word ik zo'n Creabea?
Door je aan te melden. Je stuurt een pb'tje naar mij en dan deel ik die met de rest van het team en gaan wij Darts spelen of lootjes trekken of heel ernstige objectieve beslissingen nemen of iets in die aard.
In je pb schrijf je alles wat jij denkt dat wij moeten weten over jou. Waarom zou jij een goede Creabea zijn? Heb je wilde, originele ideeën? Wat zou jij veranderen op het forum, als je zou kunnen? Laat ons zien dat je gemotiveerd, spontaan, creatief en batshit insane genoeg bent.

Oké, ik heb er zin in! Wanneer beginnen we?
Nu! Let the chaos begin!
Iedereen is verkiesbaar, dus iedereen mag zich inschrijven. Het maakt niet uit hoe oud of nieuw je bent. Tell all your friends! Jullie hebben de tijd tot zondag 19 juli om 20u00. Het idee is dat we jullie dan de week daarop laten weten wie het geworden zijn.

***



Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 14 juli 2015 - 20:46:
Okee!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 juli 2015 - 11:24:
Jullie hebben nog net iets meer dan acht uur om je op te geven. (:

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 juli 2015 - 13:51:
*tromgeroffel*

Onze nieuwe creabea's zijn geworden... xNadezhda en MoonRocker! Wij hopen dat we, met deze twee nieuwe zielen in ons team, deze site extra tot creativiteit kunnen stimuleren.

Overigens hebben sommigen van jullie misschien al gemerkt dat er meer in het team veranderd is dan het aanstellen van deze twee nieuwe creabea's. Aangezien onze geliefde Captain Dorothy het erg druk heeft en dus weinig online kan zijn (en, als klap op de vuurpijl, binnenkort een paar weken helemaal zonder internet zal zitten), hadden we nieuwe moderators nodig. We hebben hier geen verkiezing voor gehouden; dat hebben jullie ook goed opgemerkt. Dit heeft dezelfde reden: verkiezingen zijn tijdrovend. Eigenlijk zouden ze door Rutger op poten gezet moeten worden, maar het is iedereen bekend dat Rutger het erg druk heeft. Dan zou Captain het dus moeten doen en zij is ook druk. Daarbij zou zij, als enige levende mod, toch in haar eentje moeten kiezen. Om iedereen een hoop gedoe en moeite te besparen, is er dus geen verkiezing geweest. Cap heeft gewoon zelf besloten wie ze als nieuwe mods wil, en Rutger heeft ons aangesteld. We hopen oprecht dat jullie allemaal kunnen begrijpen dat het zo gegaan is.

Wel nu... Met een heel nieuw team gaan we nog harder ons best kunnen doen om deze site meer creatief leven in te blazen! Wij hebben er in ieder geval alvast zin in, wij hopen jullie ook.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 20 juli 2015 - 13:55:
Yay! Thanks guys!
& ik vind het heel logisch dat er vanuit de Creabea's nieuwe mods zijn gekozen. Jullie zijn sowieso al zo lang deel van het team. (:

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 juli 2015 - 14:00:
Oh, en Daan is Hoofd Crea geworden. Daar gaan de leden zelf niet héél veel van merken, maar als je iemand moet omkopen... (;
Grapje.
Gefeliciteerd Juul en Dezh!

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 20 juli 2015 - 14:45:
Yay, wat tof! En fijn dat er nieuwe mods zijn :]

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 20 juli 2015 - 17:07:
Gefeliciteerd guys!

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 20 juli 2015 - 17:20:
Gefeliciteerd!
En ik ben eigenlijk heel erg blij dat jullie mods zijn geworden! Denk dat jullie er heel geschikt voor zijn en jullie zijn actief en erg behulpzaam, vind ik. <3

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 20 juli 2015 - 17:23:
Gefeliciteerd guys! Super leuk dit!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 22 juli 2015 - 21:57:
Ik accepteer omkopingen onder meer in boeken, chocola, alcohol en Steam-cadeautjes.

Nog gefeliciteerd! Ik weet zeker dat jullie het top gaan doen! (:

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 22 juli 2015 - 21:57:
ik zal het onthouden



1 2