Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #56

Gooi-het-eruit-topic #56

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 juli 2015 - 15:17:
Gooi het er allemaal maar uit, loves.



1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 20 juli 2015 - 15:48:
Het is zo raar om Kay's en Bo's naam in het rood te zien o.0

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 juli 2015 - 15:51:
Ik vind het zelf ook heel raar en ik had dan nog tijd om me er op voor te bereiden... :'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 20 juli 2015 - 15:53:
Maar het gebeurde heel ineens, though. Ik was een beetje aan het rondklikken en toen was ik ineens rood en m'n menu groot en al de paniek.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 juli 2015 - 15:55:
Ik zag het door de email van Rutger in m'n gmail inbox. Toen ben ik zelfs eerst nog op FB gekomen voor ik op FF ging kijken. En toen sloot ik per ongeluk een topic dat niet toe moest. :'

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 20 juli 2015 - 16:05:
Zolang jullie maar niet per ongeluk de site verwijderen <3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 juli 2015 - 16:07:
... don't tempt me. Dat is als een schijnende, rode knop voor mijn neus schuiven en dan zeggen dat ik 'm niet mag indrukken.

Bliebxx
Bliebxx

Bliebxx is offline

[477]
Bliebxx zei op 20 juli 2015 - 17:17:
Woooow, rode naampjes o.O congrats met jullie promotie, meiden

En ik ben weer terug in Nederland. Ik zal je de komende twee weken missen hoor, Juul!

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 20 juli 2015 - 17:18:
Kom terug, mijn vloer is te leeg!

@Kay: zou je serieus overwegen FF op te blazen dan? .____.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 20 juli 2015 - 17:21:
Neeeeee toch! It's our homeee. <3
Ik ben echt blij voor jullie! en ons, want behulpzaam en actief enzo

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 juli 2015 - 17:29:
@Juul: Natuurlijk niet, maar als ik dingen niet mág doen, maakt dat ze juist aantrekkelijker.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 20 juli 2015 - 18:33:
Pfffff, ik heb een goeie vriendin waar ik de laatste tijd zo gek van word. Ik heb hier in het dorp zeg maar een vrij grote vriendengroep dat voor 90% uit jongens bestaat en met hen spreek ik wel vaak af om even gezellig samen te zitten ergens zeg maar. En voorheen zat zij ook bij de groep, maar doordat ze sinds ze moest stoppen met haar opleiding heel naar is veranderd, vind niemand het meer leuk als ze komt. Ze doet dan ineens heel arrogant en zo, terwijl dat juist niet logisch meer, maar los daarvan. En ik sta er telkens tussenin, want als ik naar de jongens ga dan wil ze ook wel eens komen (alleen als ik er ben) maar zij hebben dat liever niet. En als ik dan naar hen toe ga, zegt ze jaaa je vind hen leuker dan mij blablabla en gaat ze heeeel erg flauw doen en jezus. Ze doet alsof we getrouwd zijn, altijd als ik wat ga doen wat zij liever niet wilt of waar ze jaloers om wordt, doet ze heel erg stom en naar tegen mij. Kijk, als ze nou eerlijk zij wat er was, maar nee. Alleen maar arrogant doen op whatsapp en mij verwijten gooien.

Ik moest dat even eruit gooien want ik word er zo gek van.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 20 juli 2015 - 23:12:
Dat klinkt zo als mijn leven voor de derde klas jeez. En dan ben ik je vriendin, zonder het arrogante en het jaloers zijn en het flauw doen. Wat ben ik blij dat dat veranderd is zeg.

Maar dat is heel vervelend :/ Misschien kun je het uitpraten?

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 21 juli 2015 - 1:39:
ze wil per se haar gelijk halen en basically komt het erop neer dat als het aan haar lag ik nooit meer naar de jongens (mijn vrienden dus) ga.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 juli 2015 - 4:36:
Well... Wat moet je dan nog met haar?

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 21 juli 2015 - 12:47:
Oké het is niet altijd leuk om tegen een (oud) vriendin te zeggen dat je ermee kapt. Maar, zo te horen maakt het je niet echt gelukkig.
Dus ik ben het met Bo eens, al doet het pijn, misschien is het tegen haar zeggen dat je erover voelt/denkt ermee te kappen om nog haar vriendin te zijn.
Dat je door haar verandering het niet meer leuk vindt om met haar om te gaan.
Soms is dat nodig om te ondervinden dat wat je kwijt dreigt te raken je het (meest) dierbaarst is.

Sterkte



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10