Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #56

Gooi-het-eruit-topic #56

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 20 juli 2015 - 15:17:
Gooi het er allemaal maar uit, loves.



xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 5 aug 2015 - 22:41:
Zeg dat tegen haar, Jen? Dat haar attitude ervoor zorgt dat je weg wil? Of spreek anders af morgen een dagje afzonderlijk van elkaar te gaan. Even rust nemen, iets bekijken waar veel mensen zijn zodat je je niet onveilig voelt en het dan 's avonds nog eens proberen?

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 5 aug 2015 - 23:09:
Dat van afzonderlijk gaan is misschien wel een goed idee. Ze heeft namelijk afgesproken met een vriendin van der so. Maar ik weet dat ik dan de hele tijd rondloop en bang ben dat er iets met der gebeurd

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 5 aug 2015 - 23:30:
Ik zou me niet teveel zorgen maken, zeker niet als ze met iemand heeft afgesproken. Anders kun je afspreken om elkaar af en toe te sms'en, om er zeker van te zijn dat het met jullie allebei goed is. Maar neem vooral tijd voor jezelf en laat je tijd in Londen niet verpesten!

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 5 aug 2015 - 23:39:
Nee dat zeker niet. Ik voel me af en toe gewoon wat schuldig door de dingen die ze zegt / doet. Ik ga wel genieten van Londen verder^^
Thanks for the help Dezh :3

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 6 aug 2015 - 19:18:
*zucht* ik moest m'n nieuwe huisbaas bellen omdat we niet zelf konden uitvogelen hoe we het internet aan moesten sluiten. Hij vroeg of we er waren en toen zei ik dat ik er misschien vanavond zou zijn, maar dat ik dat nog niet zeker wist. Hij zei toen dat dat in orde was en dat-ie dan wel zou zien of we er waren. Belt-ie op: "Ja, ik sta voor jullie deur en jullie zijn er niet!" Dus toen zei ik dat ik had gezegd dat ik er 's avonds zou zijn, als ik er al zou zijn, zegt-ie: "Nee, we hadden afgesproken: 's avonds en nu is het avond." Eh - nee? Maar goed, hij komt in het weekend langs -.-

Baardaap
Baardaap

Baardaap is offline

[45]
Baardaap zei op 6 aug 2015 - 19:44:
Maak je geen zorgen Chayenne, Londen is veilig genoeg. De Kray broertjes zijn al jaren dood, de Ripper eveneens en ik zit in Nederland ....

.... verkopen ze trouwens nog steeds kastanjes van zo'n karretje op Tower Bridge? (Een van de weinige dingen die me van een Londen bezoek met pasen, jaren terug, is bijgebleven. Kastanjes van een karretje op een brug. Waarom heeft Rotterdam dat niet?!?)

Ben je al bij Tussaud's geweest? Daarbij vergeleken is die in Amsterdam gewoon echt zielig .....

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 6 aug 2015 - 21:40:
YAY! FF doet het weer!

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 6 aug 2015 - 21:45:
WOOOO ik kan m'n fanfic dosis weer nemen

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 6 aug 2015 - 23:01:
Ik krijg vierkante ogen, ik lees teveel fanfic's....
En ik wil slapen ...maar het verhaal is nog niet uit...

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 6 aug 2015 - 23:11:
@ Julia: fijn is dat :/ maar in elk geval komt hij dit weekend dan. Wanneer ga je helemaal definitief verhuisd zijn?

Ik zit in Portugal en het is hier een uur eerder (zelfde tijdzone als Londen, Jen!) en dat is zo raar, want FF geeft alles op Nederlandse tijd. Ik post dit in mijn toekomst, guys.

Chayenne
Chayenne

Chayenne is offline

[4831]
Chayenne zei op 6 aug 2015 - 23:12:
Nee ze verkochten geen kastanjes :/ en ik ben nog niet naar Madame Tussauds geweest, misschien doe ik dag volgend jaar wel. Maar nu heb ik er even geen tijd/geld/zin voor.

ALLE undergrounds waren vandaag afgesloten damn. Precies op de dag dat we besloten dat we de underground zouden nemen. Wel thuis gekomen tho.
I BUILED A BUNNY IN BUILT A BEAR <3

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 7 aug 2015 - 1:28:
@Dezh; wat cool! So... What's the future like?

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 7 aug 2015 - 12:18:
Maar Jen. Hoe ging je eerder dan met vervoer? Toen ik in Londen was ging ik alleen maar met de Underground. Behalve die ene keer dat ik per se in een big red bus wilde. ^^

Rebella
Rebella

Rebella is offline

[597]
Rebella zei op 7 aug 2015 - 13:45:
Ze zetten bussen in... ik heb het meegemaakt toen er iemand op de dag dat ik aankwam voor de metro was gesprongen...
Chaos...trust me... chaos

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 7 aug 2015 - 15:00:
Ik ging om één piercing te laten zetten en kwam thuis met twee nieuwe. Oeps?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20