Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » RPG - Het Eiland (Inschrijftopic)

RPG - Het Eiland (Inschrijftopic)

1 2
1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 14 aug 2015 - 0:04:
Jaaa ik ga de tweede RPG hosten. Zoals de titel al doet vermoeden speelt dit zich af op een eiland. Niet in een tv-serie en ook niet op vakantie. Nee, jullie zijn aangespoelde slachtoffers. Schipbreukelingen en Vliegtuigcrashoverlevers (leuk scrabblewoord). Het wordt dus zeker geen luierverblijf daar, maar tenten bouwen, eten zoeken, overleven en het belangrijkste: Ervoor zorgen dat je mede-eilandbewoners elkaar niet vermoorden/aanvallen. De RPG begint op het moment dat het schip zinkt en het vliegtuig neerstort. Er zullen dus twee "aparte" starverhalen zijn.

“Wie mag mijn personage zijn?”
Je personage mag iedereen zijn. Kies je Harry Styles of maak je toch maar een OC? Houdt enkel wel in de gaten dat deze mensen niet beroemd zijn en je personages zoals Harry dus zal moeten neer zetten als een niet beroemd persoon. Daarnaast mag een personage ook maar een keer voorkomen.

“Hoe doe ik mee?”
Maak hieronder een klein paspoortje aan over je personage. Geef daarin aan of je een schipbreukeling of overlever van de vliegtuigcrash wil zijn. Let wel op dat er maximaal 20 mensen mee kunnen doen. 10 voor het schip, 10 voor het vliegtuig
Verder heb je tot Vrijdag 21 augustus, 00.00 om je in te schrijven. Als het eerder vol is, wordt het topic voor die tijd gesloten.

“Hoe veel tijd moet ik hierin steken?”
Het liefst zoveel mogelijk natuurlijk! RPG'en is een interactief iets en dus moet er genoeg stof zijn om op voor te kunnen borduren. Daarom verlang ik van jullie dat jullie minstens 1 (liever 2) keer per dag iets posten. Natuurlijk snap ik dat je vanwege je laatste weken vakantie/eerste weken school dit niet altijd lukt, maar laat het dan wel even aan me weten. Vergeet je twee dagen achter elkaar te posten, dan krijg je een waarschuwing, vergeet je het daarna nog een dag zal je er worden uitgeschreven (doordat je bijvoorbeeld wordt aangevallen door een haai)

Voor meer informatie heb je het praattopic en het regeltopic
Voor klachten/andere vragen kan je terecht bij de mods (Kayley, Bodine) of de creabea's (MoonRocker, x DevilBitch, xNadezhda)

Inschrijvingen
Vliegtuigcrash
-Cynthia
-Mistyflower
-Nynlufx
-BubblegumBx
-Merula
-x Devilbitch
-Yarahartbill

Schipbreuk
-MariTom
-xSerenaHoran
-1Dlovez
-Kayley
-Bodine



Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 14 aug 2015 - 0:29:
Jaaa, ik ga dit proberen. Ik heb het echt nog nooit gedaan, but well, voor alles is een eerste keer. ^^
ik weet niet precies wat er in het paspoort moet. Eigenlijk. Als er nog wat ontbreekt, hoor ik het wel.

Naam: Alison DiLaurentis
Leeftijd: 19
Uiterlijk:klikje
Hoe aangespoeld? Overlever van de vliegtuigcrash
Karaktereigenschappen: Alison is een klassieke ''queen bee'' of ''high school bitch'' voor buitenstaanders. Ze heeft lang, blond haar en blauwe ogen, draagt mooie make-up en stijlvolle kleding. Al met al is ze eigenlijk een erg mooi meisje waar de meeste jongens voor in de rij zouden staan (cliché gezien.) Maar onder dat mooie masker schuilt een bang en onzeker meisje, dat eigenlijk naar niets anders opzoek is dan liefde. Het enige probleem is dat ze niet weet hoe en mensen gebruikt en manipuleert om te krijgen wat ze wil. En dat lukt haar ook.
Belangrijk: Alison komt uit de serie Pretty Little Liars en ik heb deze serie gezien tot aan het begin van seizoen 5, dus ik speel de Alison vanaf daar.

EDIT***
Woonplaats: Rosewood

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 14 aug 2015 - 14:22:
Naam: Darren Everett Criss
Bijnaam: Dare, Daisy, D
Leeftijd: 25
Woonplaats: Geboren in San Francisco, CA, opgegroeid in SF en Honolulu, Hawaii, woont nu in LA
Foto: meow
Werk: Dramadocent voor kinderen, treedt op in lokale bars, doet audities voor tv-series (tot nu toe zonder succes)
Persoonlijkheid: Spontaan, nieuwsgierig, creatief, vol energie, altijd vrolijk, overenthousiast, flirterig, snel jaloers, eigenwijs, impulsief
Hoe aangespoeld: Schipbreuk (was pianist op het schip)

mistyflower
mistyflower

mistyflower is offline

[118]
mistyflower zei op 15 aug 2015 - 14:01:
Naam: Isadora Smith (kort Isa)
Leeftijd: 11 jaar
Foto Isa
Familie: Haar ouders zijn gescheiden en wonen in verschillende continenten. Ze werd alleen met het vliegtuig, samen met een nanny (die dus waarschijnlijk is verdronken, tenzij iemand graag nanny wil zijn. ) Van het haar vader naar haar moeder gestuurd voor de vakantie. Beide ouders zijn rijke zakenmensen, die de opvoeding laten regelen door nannys. Haar moeder is topmodel in Azië en haar vader is een rijke zakenman in New York.
Persoonlijkheid: Isa is een heel zelfstandig kind, omdat haar ouders nooit veel aandacht aan haar besteden. Ze is ook heel opstandig en heel fel. Ze is erg verwend met allerlei spullen en ze ziet dit als normaal omdat ze niet beter weet. Ze heeft nog nooit in een boom geklommen of in het bos gespeeld en zelden met andere kinderen. Ze heeft een klein playmobile poppetje dat ze overal naartoe sleept, als een soort toevluchtsoort. Ze lijkt erg lief en onschuldig, maar ze kan behoorlijk lastig zijn. Ze sluit zich voor iedereen af en laat niets los. Ze is erg verdrietig over de scheiding van haar ouders, maar ook erg boos daarover.
Uiterlijk: Licht bijna witblond haar, los of in twee vlechtjes. Een bleke lichte huid. Staalblauwe ogen. Als een poppetje: Schattig en lieve uitstraling. Op het moment van de crash draagt ze een designer rokje en duur merkbloesje. Ze heeft haar handtasje om haar schouder gehangen en spoelt daarmee aan. In de handtas zit: Een doosje lipgloss , een nagelschaartje en vijl, een Playmobil poppetje genaamd Fi, een etui met 2 pennen en 27 kleurpotloden, een roze violette agenda en een Iphone (die het helaas niet meer doen na de crash).
Aangespoeld: vliegtuigcrash

Nynlufx
Nynlufx

Nynlufx is offline

[616]
Nynlufx zei op 15 aug 2015 - 21:44:
Naam: Seth Grayson Daube
Leeftijd: 15
Foto: klik
Familie: De ouders van Seth hadden eigenlijk een jongetje gewild. Nog voordat ze erachter kwamen dat Seth eigenlijk een meisje zou zijn, hadden ze de naam al besloten, en werd het meisje dus "Seth Grayson" genoemd. Haar ouders hebben een grote en belangrijke stoeterij op het Schotse platteland, waar Engelse volbloeden worden gefokt.
Persoonlijkheid: Seth is een meisje die niet veel aan haar uiterlijk besteed, als is ze wel knap. Verder is ze een echt "paardenmeisje": haar haren zitten altijd vast in een paardenstaart(waardoor ze verscheidene haarelastiekjes rond haar pols draagt, voor het geval er eentje breekt), ze draagt weinig tot geen make-up, en het liefst loopt ze rond in haar rijbroek en rundleren jodphurs(omdat die zo'n verende hak hebben). Verder kan ze nogal kattig en sarcastisch zijn, en kan ze nogal arrogant overkomen. Ze kan wel heel goed een luisterend oor bieden, maar is niet goed in het geven van advies, aangezien ze eigenlijk alleen maar goed met paarden om kan gaan.
Uiterlijk: Lang bruin haar, dat sluik en stijl langs haar gezicht valt als ze het los heeft. Ze heeft blauwe ogen en sproeten op haar neus. Ze is lang, heeft stevige benen van het paardrijden, en heeft zachte rondingen. Wanneer ze aanspoelt draagt ze een grijze joggingbroek met een wit topje, een donkerblauw vest en sokken. Doordat de stof nat is schijnt het topje door, en is haar felroze BH voor iedereen zichtbaar.
Aangespoeld: Vliegtuigcrash.

xSerenaHoran
xSerenaHoran

xSerenaHoran is offline

[103]
xSerenaHoran zei op 15 aug 2015 - 23:26:
Naam: Kylie Mackenzie
Bijnaam: Kyle
Leeftijd: 18 jaar
Uiterlijk: klik (:, verder is ze 1,55m
Familie: Kylie’s ouders zijn nog steeds samen en daar is ze best wel blij mee. Haar vader (John) werkt op kantoor net zoals haar moeder (Liah). Ze heeft zelf nog een broer (Alex), die twee jaar ouder is dan Kylie zelf waarmee ze een hele goede band heeft. Alleen is het wat minder geworden sinds Alex een vriendin heeft waar hij héél veel aandacht aan besteedt.
Geboren in: Salinas, Californië
Persoonlijkheid: Op het eerste gezicht ziet Kylie eruit alsof ze een trut is maar dat is ze totaal niet, alles behalve dat zelfs. Ze is een erg sociale meid die het liefst iets doet met uitdagingen erin. Door haar vrienden wordt ze ook wel de prankster genoemd. Als je iets niet durft, durft zij het wel. Mensen voor de gek houden is echt haar ding. En ze kan ook wel om alles lachen of een grapje maken. Soms vinden mensen haar erg irritant vanwege de slechte grappen op het verkeerde moment.
Ze maakt snel vrienden omdat ze erg open is en flirt graag met jongens. Als een jongen lief is en met haar kan lachen, is dat al genoeg.
Kledingstijl: Het liefst draagt Kylie een shirt met een leuke tekst eronder, skinny jeans en haar favoriete, afgetrapte Vans. Jurkjes zijn totaal niet haar ding, tenzij ze naar een feestje gaat.
Aangespoeld: schipbreuk

BubblegumBx
BubblegumBx

BubblegumBx is offline

[1]
BubblegumBx zei op 16 aug 2015 - 23:43:
Naam: Grace Summers
Leeftijd: 16 jaar
Uiterlijk: Roodbruin krullend haar met lichte plukjes erin door de zon, bruine huid met een heleboel sproeten, grijze ogen, wipneus, lang en slungelig, geen vrouwelijke vormen of wat dan ook.
Geboren in: Magnetic Island, Australië
Persoonlijkheid Een ongemakkelijk meisje die zich verschuilt achter sarcasme en vreselijk slechte grappen. Logische denker, kan er niet tegen als dingen niet gaan zoals zij het hebben wil. Ze kwam soms nogal kwetsend overkomen als ze alleen maar eerlijk probeert te zijn. Kan niet goed tegen verandering, als ze eenmaal iets in haar hoofd heeft en het gaat niet zo als ze het gepland had, flipt ze hem. Perfectionist, ambitieus.
Geschiedenis: Geboren op Magnetic Island, een klein eiland vlak voor de kust van de Australische stad Townsville. Haar moeder overleed kort na haar geboorte, en hier heeft ze het nog altijd moeilijk mee. Samen met haar vader woont ze in een open huis vlakbij de zee. Grace bracht een groot gedeelte van haar leven in en rond het water door, surfen, zeilen, kanoën en haar grootste passie, duiken. Ze haalde haar duikbrevet op de leeftijd van 14, en helpt nu op bijna alle dagen na school haar vader op de duikschool. Op school ging het minder goed, Grace vond het moeilijk op sociale contacten te leggen, ze werd niet begrepen en mensen vonden haar maar raar. Ze trok zich steeds verder terug, en eenmaal afgestudeerd van de middelbare besloot ze dat het tijd was voor verandering. Samen met haar nichtje Seth (Nynlufx's personage) zou ze gaan rondreizen in de zomervakantie, maar dan verongelukt hun vliegtuig...
Aangespoeld: Vliegtuigcrash

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 17 aug 2015 - 17:16:
Ben ik nou blind of staat de startdatum er niet?

1Dzayn
1Dzayn

1Dzayn is offline

[5362]
1Dzayn zei op 17 aug 2015 - 17:33:
Je hebt tot vrijdag middernacht om je in te schrijven, dus zaterdag 22 zal het beginnen (:

1Dlovez
1Dlovez

1Dlovez is offline

[56]
1Dlovez zei op 18 aug 2015 - 21:11:
Naam: Meadow Grey
Bijnaam: Mead, Dow, Dowie
Leeftijd + DOB: Zeventien, 3 september 1997
Woonplaats: Geboren in Toronto (Canada), woont nu in Omaha, Nebraska
Karakter: Meadow is erg introvert. Ze is een gesloten boek en ook een beetje verlegen. Ook is ze vaak onzeker over zichzelf. Niet over haar uiterlijk, maar over dingen als: doe ik het goed? Mogen deze mensen mij? Heb ik het nu niet verpest? Ze denkt heel erg veel, dan ligt ze te piekeren in haar bed over van alles en nog wat. Meadows vertrouwen is niet makkelijk te winnen, maar wel makkelijk te verliezen. Ze wilt alleen bevriend zijn met mensen die er voor haar zijn en geen grapjes met haar uithalen. Ze mag dan wel verlegen zijn, als je haar leert kennen zal je merken dat ze stiekem een beetje prettig gestoord is. Ook is ze heel emotioneel. Ze kan tranen met tuiten huilen om een film, of nachten wakker liggen door heimwee. Meadow is een erg romantisch persoon. Hoewel ze nog maar één vriendje heeft gehad, weet ze veel over liefde en romantiek. Ook is ze creatief. Tekenen, of verhalen schrijven kan ze niet, maar ze is erg goed met het creëren van een stijl. Vandaar dat ze later stylist of make-up artiest wilt worden.
Uiterlijk: x
Backstory: Meadow had een normale, goede jeugd. Ze heeft twee oudere zussen, Courtney (20) en Melisa (21), waar ze vroeger veel ruzie mee en een tweelingbroer genaamd Bradley, met wie ze goed overweg kan. Ze is vroeger nooit gepest en haalde altijd goede cijfers. Een erg bijzonder leven had ze niet. Ze heeft een paar goede vriendinnen, die er altijd voor haar zijn en ze vertrouwt hen ook met heel haar hart.
Extra: Meadow heeft last van hyperventilatie.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 aug 2015 - 14:17:
Ik kon het niet laten toch mee te doen, dus... yup.

[x]—naam: Ignác Augustín "Augustus" Cervenka-Lockwood.
[x]—geslacht: mannelijk.
[x]—geboortedatum & leeftijd: elf maart, negentien.
[x]—nationaliteit & woonplaats: Tsjechisch-Brits. Praag, Tsjechië.
[x]—seksualiteit & status: demiromantisch, panseksueel. single.

[x]—achtergrond: Augustus heeft het geluk gehad in een doodgewone familie opgegroeid te zijn. Moeder- en vaderlief leerden elkaar kennen aan de Universiteit van Londen, waar de eerste Ignác Cervenka op uitwisseling was voor een semester. Na de zomervakantie stond zij aan zíjn universiteit, als verrassing. Sindsdien zijn de twee samen en na afgestudeerd te zijn, gingen ze samenwonen in een klein appartementje in de Praagse binnenstad. Veel hadden ze niet, maar ze hadden elkaar en dat was genoeg. Er zijn veel dingen veranderd sinds toen; ze hebben allebei een goed-betalende baan, ze zijn al jaren gelukkig getrouwd en ondertussen zijn hun drie kinderen in hun tienerjaren. Augustus is het middelste kind en heeft er alle karaktereigenschappen aan te danken. Nog nooit heeft hij ook maar iets ergs meegemaakt, zijn leven is misschien niet helemaal simpel, maar hij is alle tragedies gespaard gebleven.

[x]—persoonlijkheid: Augustus is een vriendelijke jongen, maar soms echt te wereldvreemd en naïef voor zijn eigen goed; hij heeft nog nooit iets ergs meegemaakt. En dat mérk je. Hij is nauwelijks onafhankelijk, al beweert hij dat hij prima voor zichzelf kan zorgen en op zijn eigen benen kan staan, en hij weet nooit echt wat doen in situaties die nieuw zijn. Hij is het zo gewoon dat hij zijn ouders en oudere broer heeft dat hij onbewust altijd verwacht dat iemand anders de brokken wel opruimt als hij er een zootje van maakt. Augustus is erg gefocust op zijn dromen en visies, waardoor hij soms niet beseft dat de werkelijkheid heel anders werkt, en hij is ook heel erg op zichzelf gericht - maar vaak heeft hij niet eens door dat al zijn acties en woorden een invloed hebben op anderen.

[x]—uiterlijk: Augustus is vrij lang (om en bij de 1m80) en sportief gebouwd, met het begin van spieren (hij is nog maar net met fitness begonnen). Hij houdt vooral van zijn armen, dus draagt hij bijna uitsluitend mouwloze T-shirts, terwijl hij helemaal niets aan zíjn (en andermans) voeten vindt, dus is hij een fanatieke voorstander van sokken (hij heeft echt veel te veel paren sokken). Zijn vuilblonde haar heeft de neiging lichtjes te krullen als hij het niet omhoog zet. Zijn lichtblauwe ogen zijn waarschijnlijk het meest opvallende element in zijn gezicht, ondanks de lippiercing die toch ook best opvallend is.
[x]—foto: wat een dommerik.

[x]—crash: Toen hij van de middelbare school kwam, wist hij niet wat hij met zijn leven wilde doen, dus stelde zijn vader voor dat hij zou gaan reizen (dat had hij immers zelf ook gedaan). Augustus zocht daarom voor een baantje dat hem dat zou toestaan en kwam terecht bij MSC Cruises, waarvoor hij als ober/barman op de cruiseschepen werkt (zijn route verandert na elke tocht). Hij zat op het cruiseschip dat schipbreuk leidde en kwam zo op het eiland terecht.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 aug 2015 - 14:26:
@Kayley; did you just use a picture of Luke?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 aug 2015 - 14:27:
@Yara: Yup, I did. x) Ik hoef geen fan van iemand te zijn om van hun hoofd inspiratie te krijgen voor een original character (mijn Zayn Malik oc is echt mijn baby, en ik heb helemaal niets met 1D).

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 19 aug 2015 - 16:07:
@Kay: oh dat gebeurt mij heel vaak. Zie je een lid van een band en BOEM inspiratie terwijl je geeeeeeen idee heb wie het is. Of in dit geval, je weet wie het is maar je bent geen fan van de band.

Om even terug te vallen op dit topic. Misschien doe ik ook wel mee. Moet alleen even een karakter verzinnen.

Cynthia
Cynthia

Cynthia is offline

[1345]
Cynthia zei op 19 aug 2015 - 16:48:
Yes another guy!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 aug 2015 - 17:02:
Ik hou van jongens schrijven en roleplayen, eigenlijk veel meer dan meisjes. Geen idee wat dat over me zegt maar whatever.



1 2